Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Tammi 2011, 17:05

Ei ei ei mitään alkomahoolia. Turhuuksia sellaiset, hauskaa voi olla ilmankin. Turha minu nipottaa kun olen alaikäinen mutta still! T^T
...Jaa ZG säkö se siellä mun eteen kaahasit tuliterässä, autokuvioidussa haalarissa ja Reima-TECin kintaat kädessä? -.^ Vaadin korvauksia.

Talviko paras vuodenaika? Hrrr! Tänne paleltuu ainakin hengiltä heti kun on alle -20 astetta, joten I prefer summer. On mökki, on järvi. On hyttysiä ja paarmoja. On paarmanpurema persuksessa ja persus turpoaa kolminkertaiseksi. On myös ah-niin-ihanalta tuoksuva hyttysmyrkky. Miksen siis äänestäisi kesää?
Repesin kana-atomitomulle. Minä tuun sinne grillaamaan niin saatte ruokaa. :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Tammi 2011, 17:07

Kesästä tuli mieleen, onko TNF pitäny miittejä? Ois kiva päästä tapaa teitä pirulaisia livenä 8D
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Tammi 2011, 17:10

Eipä oo muuten ollut miittejä TNF:llä. En oo tullu aikasemmin ajatelleekskaan, olin niin mukula kun tänne liityin ettei moinen olis tullut kysymykseenkään. :D Mua muutenki vähän epäilyttää tuo Aksu ku se on niin kummajainen. Ei vaan sen haluisin just nähdä.
Olis näitä porukoita tosi kiva nähdä livenä, jos vaan osaisivat käyttäytyy eikä ketään... Niin no se siitä.

JA ILMAN SITÄ AKSUN ALKOMAHOOLIA.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2011, 17:10

tuliterässä, autokuvioidussa haalarissa ja Reima-TECin kintaat kädessä?

Yup, kuulostaa ihan ZG:ltä.

OMG alan kohta pelaamaan Amnessiaa ja pistän mikin päälle jotta Ivy voi kuunnella mun kiljuntaa. ZG ei ollu kovin rohkasevaa peliseuraa ku se pisti huoneen pimeeks ku aloin pelaamaan >:
Oh well, jos joku ei tiedä mikä Amnesia on niin tässä esimakua
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2011, 17:12

Teen tupla postauksen, anyway. Miittiä ei oo pidetty, vaikka kyllä suunniteltu. Itte oon nähny animedogin livenä ja ivyn ja ZG:n tiedän muutenkin irl.
Mutta miitti ois kyllä kiva, kunhan ois vaan mahdollisuus järjestää.

Ja ei muo kannata pelätä vaikka oonkin kävelevä freak show. Ja totta kai ilman alkomaholia, tääl on ipanoita :)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Tammi 2011, 17:14

Mä oon ollu parissa miitissä(Caven ja The Other Side of Limitin) Jos miittiä lähtis säätämään, nii se varmaa ois kesällä. Sillon kun junat tule ajallaan...
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2011, 17:16

VR aka venaa rauhassa tuskin koskaan kulkee ajallaan. Turun junat on aina myöhässä!

mut joo, kesällä ois kyl kiva, jossain mihin kaikki pääsis kutakuinkin helposti. Si kai jtn actionia tai jonkun tapahtuman sivussa moinen tapaaminen onnistuis. dunno.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Tammi 2011, 17:22

Jossain "suuressa kaupungissa" akselilla Helsinki-Tampere-Turku sitä vois varmaan miettiä. Mutta mikä on lähin kaupunki valtaosalle tulijoista. Jos vaikka puolet asuu Hesan lähellä, nii totta kai miitti laitetaa saakeli Turkuun! No ei.
Pappis

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Tammi 2011, 18:25

Kui siä ny kooleman parralla oot ollu? O___o
Pappis

ViestiKirjoittaja Sands » 09 Tammi 2011, 18:35

akumaTD kirjoitti:Oh well, jos joku ei tiedä mikä Amnesia on niin tässä esimakua

Hitsi, heti kun luin Amnesia niin olisin tahtonut pistää tuon linkin. :<

Ehkä en sano vielä mistä pidin ja mistä en pitänyt pelissä, etten spoilaa. Noiden Penumbrat oli kanssa ihan jees. Frictional Gamesille saisi kyllä antaa enemmän rahaa niiden pelien tekoon, tulisi varmasti vieläkin parempia. Pitempiä ja pelottavempia ja kaikkea sellaista.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2011, 18:40

Uuuuuu, joo älä vielä spoilaa. Pelaan itte - jos uskallan - alkuunsa sitä. Ärsyttää vaan kun mulla se kuva hyppii ylösalasin välillä. Normaalia? Tiedä häntä, mutta sit se jumittuu ylösalasin ja on perseestä pelata ku kaikki suunnat menee sekasin.
Mut enää en kyl tänään koskekkaan siihen peliin. >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Tammi 2011, 18:44

No mä voin alkaa vaikka sitte keväämmällä sitten taas tökkiä täällä miitin suuntaan ^^ Nyt jättäkäämme asian sikseen
Pappis

ViestiKirjoittaja Sands » 09 Tammi 2011, 20:21

akumaTD kirjoitti:Tiedä häntä, mutta sit se jumittuu ylösalasin ja on perseestä pelata ku kaikki suunnat menee sekasin.

Ei ole normaalia, joillakin ihmisillä on tuo bugi. Kokeile päivittää näytönohjain. Jos se ei auta, pelin menusta pitäisi jostain pystyä ottamaan insanity-effektit pois, varmaankin jossain grafiikkasysteemeiden seasta. Tietenkin siinä tilanteessa missaat ne effektit, mutta jos peli toimii niin kai se on sen arvoista. Joillakin ihmisillä nuokaan ei ole näyttänyt toimivan ja siinä tilanteessa mulla ei kyllä ole mitään hajua, että mitä tehdä. Toivottavasti saat toimimaan. :>

(En sanoisi, että missaat hirveästi vaikka insanity-effektit ovat pois päältä)
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2011, 20:29

Huuu, kiitos vinkeistä. Ehkä ois vaan hyvä et vetäsin efektit pois kerta kiljun ku pikku tyttö joka kerta ku jotain tapahtuu... anyways, täytyypi kokeilla. Jos ei auta ni si asennan uudestaan. Jos sekään ei auta ni si... jatkan ropettamista.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Yan » 09 Tammi 2011, 21:20

Agna kirjoitti:Repesin kana-atomitomulle. Minä tuun sinne grillaamaan niin saatte ruokaa. :D

Juu tervetuloa vaan! Saatiin me myös atomitomu-kesäkurpitsojakin! Ne ne vasta kauniita oli :D No mä kun en syö kasviksia, hedelmiä tai marjoja niin jälkimmäinen ei muuta ku huvittanu. Kana sai mut melkein itkemään.
Yan

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut