Nettinimesi?

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Crimson, Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Yu-chan » 29 Tammi 2009, 18:16

Kyllä vain ^^
Yu-chan
 

ViestiKirjoittaja Arya » 22 Maalis 2009, 19:24

Joskus oisko ollu vitosella otin nettinickikseni jonnekin random paikkaan Arya, Eragon-nimisestä kirjasarjasta, kun tykkäsin nimestä kamalasti. Nyt en ajattele enää nickiäni kirjan hahmona vaan ihan vaan nettinimimerkkinäni. Enkä viitsinyt alkaa vaihtaa kun kuitenkin tykkäsin Aryasta paljon >'D
Arya
 

ViestiKirjoittaja suskari » 22 Maalis 2009, 19:29

Vuonna nakki ja makkara keksin itselleni "susihullu" nimimerkin, koska pidän susista tai koira otuksista ylipäätänsä ja käytän tätä nimeä vielläkin joissakin paikoissa... No väänsin sitten tuosta nimestä itselleni nimeksi Suskari... Tai oikeastaan eräs netti tuttuni sen teki, jonka sitten otin käyttöön asti.
suskari
 

ViestiKirjoittaja ZeZininenWalomiekka » 30 Elo 2009, 13:33

Sen jälkeen kun aloin avoimesti julistamaan Star wars-hulluuttani, halusin keksiä nimimerkin, joka ei olisi mikään Starwarsfani4ever tai muuta tylsää, mieleenpainumatonta ja joka paikassa varattua. En tiedä mistä sain tämän nimimerkin päähäni, mutta se tulee sanoista Se Sininen Valomiekka, mitä nyt lisäsin rakastamiani erikoisia kirjaimia 8DD Valomiekka, johon nimimerkissä viitataan, on Anakin Skywalkerin viimeinen valomiekka, joka käväisee Luke Skywalkerin hallussa ja joka annetaan Mara Jadelle (kakkoslempparihahmoni) Keisarin Käsky-kirjan lopussa 8DD
ZeZininenWalomiekka
 

ViestiKirjoittaja Akselmo » 30 Elo 2009, 15:20

Akselmo tulee etunimestäni. Joskus ala-asteella joku väänsi nimeni Akselmoi:ksi ja siitä sitten väänsin sen Akselmoksi.
Uniikimpi nimimerkkini Axuliman on nykyään vähemmässä käytössä. Sen keksin myös etunimestäni.
Akselmo
 

ViestiKirjoittaja Sajira » 03 Joulu 2009, 22:48

Haa, haluan vastata tähän myös.
Nimi Sajira viittaa oikeaan nimeeni (ihan vain vikkinä) ja se on erään oma keksimän tarinan naishenkilö, johon ihastuin. Sajiraksi siis netissä muutuin. :-D
Sajira
 

ViestiKirjoittaja Yan » 04 Joulu 2009, 09:33

Meikäläisellä nimi Yan tulee ehkä aika huvittavasta lähteestä. Se tuli nimittäin isäni purjehduskaverin vaimon nimestä, ja tämä vaimo sattui olemaan ranskalainen (ja rakastan ranskalaisia ihmisiä). Tykästyin vain hänen nimeensä ja otin sen sitten käyttööni. 8D
Yan
 

ViestiKirjoittaja Sadjona » 12 Helmi 2010, 19:23

Sadjona on vain väännös "Sande":sta (tunnetusti 5ande) jonka yksi poika keksi ylä-aste aikana, sitä se viekin käyttää. @-@
Tykästyin siihen vaan jostain syystä~~
Sadjona
 

ViestiKirjoittaja Eeli » 19 Maalis 2010, 22:02

Eeli oli ensimmäinen nimi joka minulle tuli mieleen. Ei viittaa mihinkään tai mitään muuta. Voiko täällä muuten vaihtaa nimimerkkiä, tai näyttönimeä??
Eeli
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 19 Maalis 2010, 22:27

Mitä ihmet, enkö ole tullut tänne kertomaan nimeni alkuperää vielä? Muistin että olisin jo kertonut...

No joskus kahdeksan, kuusi vuotta sitten, kun pistin punaisen huivin päähän, joku meni sanomaan että näytän aivan kultaiselta noutajalta... ja koska piirsin jo silloin (vaikka yritin sitä muuttaa) varsin animemaisella tyylillä, väänsin sitten nimeni enkunkielelle... AnimeDog-91, syntymävuosi oli taas jotain ystävieni tepposia (Meitä oltiin DrawerCat-92, MangaBird-95 ja sitten AnimeDog-91)

Myöhemmin sitten liityin jonnekkin aivan turhanpäiväiseen sivustoon samalla nimimerkillä, enkä ole sitä paljoa mennyt muuttamaan sen jälkeen (mitä nyt poistin ylimääräiset merkit ja isot kirjaimet). Lempinimiä sen sijaan on tullut enemmän kuin sielu sietää... En ala luettelemaan niitä tässä, menisi koko päivä sen listan lukemiseen.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Dark » 19 Elo 2010, 22:48

Yleisin nettinimeni, ja oikeastaan ensimmäinen ja ainoa, joka tuli jäädäkseen on Darkshiney ja sen lyhennys Dark. Joskus muinaisina aikoina, kun olin vielä ala-asteella (ja siitä on aikaa!) kaveri opasti minut pelaamaan nettipeli Runescapea, jos jotkut tietävät. Se oli vielä aikaa kun kaikki oli pikselimössöä ja olimme tyytyväisiä siihen "D No, yritin keksiä sopivaa nicciä peliin, ja kokeilin järjestelmällisesti kaikki Dark -alkuiset jotka suinkin keksin, kuten Darkness, Darkmoon yms. Ja sattumalta kirjoitin Darkshiney ja se oli vielä vapaana, ehkäpä kielioppivirheestä johtuen (yritin siis kirjoittaa 'darkshiny', mutta...). No, nimimerkki vain jäi ja olen kasvanut niin kiinni siihen datiksenurani aikana, etten voisi kuvitellakaan enää luopuvani siitä "D Darkshineysta/Darkista on tullut alter egoni, nettiminä =3=

Muita nimimerkkejä minulla ei olekaan kuin Rhoias youtubessa, sen takia että Darkshiney sekä Dark olivat jo varattuja kun sinne kirjauduin "D
Dark
 

ViestiKirjoittaja Tetchy » 28 Syys 2010, 19:45

Tetchy on ymmärtääkseni 'ye olde englishiä'. Nykyenglannilla se olisi 'touchy', elikkä yliherkkä tai arkaluontoinen

Nimi tuli muistaakseni siitä kun tein ensimmäistä hahmoani WoW:iin ja rämppäsin kaikki hienot nimet läpi mitä ikinä keksin, ja kun mikään ei mennyt läpi niin jostain mielenvirheestä sitten laitoin siihen "Tetchy". Sehän meni läpi
Tetchy
 

ViestiKirjoittaja ÄRRÄ » 06 Loka 2010, 17:06

yksi kertasesti ÄRRÄ=R
ja parissa muussa saattaa olla ÄRRÄR
ÄRRÄ
 

ViestiKirjoittaja Rame » 06 Loka 2010, 18:24

Yksinkertaisuudessaan oikeasta nimestäni.
Mira = Miwra

Itse asiassa yks kaveri sattui vielä yläasteella kutsumaan mua "Miuvraksi" ja siitä sitten muotoutui Miwra, koska loppujen lopuksi ne lausutaan suurin piirtein samalla tavalla ja kun kysyin tältä kaveriltani että miten "Miuvra" kirjoitetaan niin hän ei ollut varma ja osittain yhdessäkin sitten kehiteltiin "Miwra".

Siinä lyhyesti ja ytimekkäästi. 8D
Rame
 

ViestiKirjoittaja Raigauge » 26 Tammi 2011, 18:49

Shinrai = Usko, luottamus

Koska: Serkku on Kiboo(toivo) ja sisko on Ai(rakkaus). En ole kyl niinkään uskonnollinen. Itte asiassa en usko jumalaan. Varmaan sen takia päätin ittelleni tuon nimen ottaa kun uskon asiat on aina ollu mulle aika vaikeita ymmärtää, mutta muhun on aina voinu luottaa, ja oon tarkka muittenkin luottamuksen kanssa. Saattaa mennä välit poikki jos rikkoo luottamuksen : o
No, toi nimi on ollut pystyssä jo parisen vuotta, en nyt tarkalleen muista oliko 12 vai 13 vuotiaana kun sen ropeihin ekana hilasin. Sitä ennen kutsuttiin Nökö-nimellä koska olin hulluna Peter Pan- leffan kadonneisiin poikiin.

Harvoin kyllä enään mietin ton nimen merkitystä niin hartaasti kun sillon joskus o__O mutta nyt kun tuli kysyttyä niin pitihän jonkilainen vastaus antaa :''DD
Raigauge
 

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron