Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 22 Helmi 2011, 23:34

Te etelän nulikat aikaisine hiihtolominenne mutin mutin...

Pitäisi varmaan joskus täälläkin pelata. Pelikaveri vain katosi ja tämän nykyisen hahmon kanssa on hankala pelata, jos ei saa suunnitella juttuja etukäteen.. Noh, ehkä teen joskus uuden hahmon, jos olen vähemmän laiska.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Helmi 2011, 08:03

Yyy, täälläkin ens viikko lomaa.
Nyt munkin tekee mieli piirtää ku menit mainittemaan piirrustusvälineet, Shinrai. Ihme. Ehkä saisin noita tradeja ja tilauksia tehtyä tällä viikolla etiä päin.

Sands, mä voin tunkee jotakuta hahmoani pelikaveriks jos tosiaan keksitään jotain etukäteen. Eiköhän mun hahmoista löydy joku jonka seurasta sais juonenpoikasta jos toista.

MUTTA HUOMENTA! Lähdempä tästä kohta psykalle. Väsyttää. Onneks saan kyydin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Raigauge » 23 Helmi 2011, 18:04

Minä ja mun vehjevihjailuni höhö

Osaisinpa laittaa ruokaa :-----D Ainoo mitä osaan tehä iha ite on valmisnuudelit *tosi ylpee ja sillee*
Raigauge

ViestiKirjoittaja Dogster » 24 Helmi 2011, 09:08

Ruuanlaittoa.... yih. On se kivaa ja näin, mutta kun satun aina, painosanalla AINA telomaan itseni keittiössä :/ Onneksi isommat haaverit on jääneet taakse...

Miksi, oi miksi, heräsin ennen kahdeksaa tänään, vaikka vannotin että meikän pitäisi nukkua ainakin puoli kymmeneen >.< Näyttää siltä että en ensiyönä valvokkaan serkkuni kanssa ^^'
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Helmi 2011, 09:09

Huomenta huomenta. Täälläkin alkaa hiihtoloma vasta ensviikolla, mutta saapahan lällätellä eteläntyypeille sitten kun niiden lomat on loppu, hah. (: Levikeskus kutsuu laskettelemaan lauantaina... Koko viikko menee siellä mmupun kanssa.

Ja se on kuulkaa niin että meikänainen täyttää 15 vuotta 8.3. Hohhoh, kesällä pääsee jo rippikouluun.
Aika juoksee aika lujaan tahtiin, tulin tänne kun olin 12v tosi-pro-pelaaja.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Dogster » 24 Helmi 2011, 09:17

Mwaha, lällätelkää vain, meikällä oli edellinen viikko lepsua, eli ei ollut pakko mennä kouluun, tää viikko lomaa, ja ens viikolla ei tartte mennä kuin kerran kaks koneelle kirjoittamaan ainetta x'D Että näin meillä :3

Rippikoulu.... En mene.

Mutta aika tosiaan kulkee, milloinkohan minäkin tänne liityin... Koko ajan sellainen tunne etten ole ollut kokonaista vuottakaan, mutta pakkohan siitä on olla ainakin puolitoista kun tarkemmin ajattelee, muistaakseni valitin täällä toissakesänä : D
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Helmi 2011, 16:53

Jeppe liityit TNFään 04 Tou 2009. Laske siitä.

ja omg Agna. onnea jo nyt! Sähän kasvat Q_Q
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Helmi 2011, 22:26

Omg Aksu, mähän kasvan T^T Se siitä viattomasta lapsesta.

Ja herranjestas kuinka vanha sä sitten oot òwó Olit "vanha" silloin kun liityin tänne, joten nyt sun pitäis mun päätelmien mukaan olla jo fossiloitunu. Ei vaan ainakin kakskymppinen pikapuoliin o.O
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 26 Helmi 2011, 13:34

Nyt on hüva fiilis : DD Tänään alkoi Ranskassa Wakfun toinen tuokkari ja pelkäsin joutuvani odottamaan pitkäänkin, että näen ensimmäisen jakson, mutta onneksi maailmassa on ihania ihmisiä: jakso tuli sarjan kotisivuille ainoastaan pari tuntia televisiolevityksen jälkeen! Ilman tekstityksiä totta kai, mutta kylläpä tuli silti hüva fiilis<3
Pappis

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Helmi 2011, 13:38

Lähetetty: Lau Hel 26, 2011 12:34 Viestin aihe:

Pappiksella oli tarkka sihti, kun sai ajankohdaksi 12:34 x'D

Ei sitten muuta oiekasti järkevää ollutkaan, flunssa iskenyt ja tee lopussa. Dammit. No onneksi Emi pääsi läpi, eli viikonloppu on kuitenkin pelastettu >w<

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Pappis » 26 Helmi 2011, 13:44

Animedog91 kirjoitti:Pappiksella oli tarkka sihti, kun sai ajankohdaksi 12:34 x'D

Meikä ku on vaan nii leija >:'D
Pappis

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Helmi 2011, 13:48

Leija joka pudottelee pommeja täydellisesti ajallaan. x'D

Ja puheet alkavat mennä Repomiehen tyylisiksi, miksei minullakin olisi jotain lääkkeitä jolla saisi ne loppumaan x'D

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Raigauge » 26 Helmi 2011, 13:49

Meilläkin alko loma, onneks.. ei jotenkaa jaksa keskittyy koulus : O

Vois kirjustaa niit hahmoesittelyitä..
Raigauge

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Helmi 2011, 14:09

Loma loma loma, se loppuu huomenna. Eih.. Ei taho q_q Mä haluan olla vain kotona ja kirjoitella kaikkea turhaa jne. Kuten vaikka tota Twistediä, pitkä aika kun viimeksi olen siihen jatkoa harkinnut, hupsis...

Mulla on nyt kyl ihan tarpeeksi hahmoja, joten hautaan kaikki muut hahmoideat joksisin aikaa x'D

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ay » 01 Maalis 2011, 23:19

Hans Zimmer ei voittanut musiikkia (score) ja eikä Allen Makenkaan voittanut musiikista. Apua. Tänä vuonna Osacarit menivät täysin ei niille henkilöille mitä en halunnut. Pläää. Onneksi suomea sai kuulla Oscareissa.
Haukotus. Onneksi on hiihtoloma. Kohta on jo vappu ja pääsiäis lomaa.
Ay
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut