Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Pappis » 11 Maalis 2011, 21:30

Agna kirjoitti:
Pappis kirjoitti:Pistä se näytille, hyvä ihminen! 8D Mie tahron nähä!

Köh, katsotaan saanko koskaan kursittua siitä julkaisukelpoista :D

Paree ois saada >8D

Ei kistus sain aivan suberbin hahmoidean! 8D Maailman noloin lohikäärme, jolla on ihmisfetissi. Sellasesta saa paljon irti!
Pappis

ViestiKirjoittaja Ay » 14 Maalis 2011, 17:07

Agna meillä olisi yksi peli suolla pelaamatta, jos et muista jälleen. Pistetäänkö se ihan kiinni.

Aivan hirveetä (alkanut tajuilla) lukio vie todella paljon aikaa ja ei pääse kunnolla ropettaa. Pahoittelee suuresti epäaktivisuutta.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Maalis 2011, 19:51

njeeh, näin keväällä on syystä taikka toisesta epäaktiivista aina. Ainakin mun mielestä. Saatan toki olla väärässä.

Ois jo kesä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 14 Maalis 2011, 20:31

Mua on mietityttäny tässä uutta hahmoa vääntäessä, että mikä on lohikäärmeiden keskiverto koko? Tyyliin, missä menee pienen ja normaalin raja. Häiritsee D:

Ja ois jo kevääääät... Tahdon nähdä paljaan kuivan asfaltin ja paskaiset tienreunat! Ja kuulla lintujen laulun.
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Maalis 2011, 21:17

Kolme vanhinta on mega kokoa.
Siitä on si pari kokoa pienemmät lasketaan suuria.
Si tulee keskikokoset johon vois luokitella ainakin Lounatuulen.
Si tulee Pumpkin/Belial koko luokka.
Niistä pienemmät on si nuoria lohareita.
Si tulee miniloharit.

Näin mä sen selittäisin TNFän viitottamana. Mut jokasella oma mielipide. Tosin riippuu täysin rodusta...
Mitenniin TNFssä on myös muita lohareita.
Olin liian laiska avaamaan yhtään enempää hahmoesittelyjä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 14 Maalis 2011, 21:36

18 metriä kuonosta hännänpäähän on sitten todella pieni vaikka ikää on jo kolmisen tuhatta vuotta :''D Pistetään sairauden piikkiin
Pappis

ViestiKirjoittaja Pappis » 15 Maalis 2011, 10:10

Tai molempien!! Nerokasta! xD
Pappis

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Maalis 2011, 16:52

Aaa, kaksi päivää poissa foorumilta, ja nytkin väsähtäneenä... aijai, ehkä kannattaisi nukkua enemmän x'D

Kauhea kun en saa mitään kunnollista (eli isompaa) piirettyä enään.... vilkaisen kansioon ja sieltä tulee vastaan tämä rutiini: luonnos, luonnos, luonnos, rajaukset tehty, luonnos, luonnos, valmis mutta ihan kökkö, luonnos...
Ja ne luonnoksetkin ovat mielestäni kamalia... ehkäpä pitäydyn kasvapallojen piirtämisessä vähän aikaa >_<
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ay » 16 Maalis 2011, 22:56

Apua. Minunkin pitäisi piirtää jotakin vastalahjaksi yhteen paikkaan. Onneksi lumi piristää. Tänään sai nähdä miten lunta on sataillut. Oikeastaan viikon aikana. Mutta mitä sitten piirtää???
Animedog et ole ainoa ketä väsähtää, kun on koneella.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Pappis » 16 Maalis 2011, 23:38

Meikä kuluttaa tuntien laatuaikaa piirtämällä sarjakuvaani :''DD Saatan yhden koulupäivän aikana saada jopa kolme sivua valmiiksi pelkästään tuntien sisällä. Oon niin leija!

kevät tulloo, siitä tykkään<3 Kevättä rinnassa!!!
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Maalis 2011, 12:54

Meidän leikkimökissä taitaa olla kesäkissa. Aamulla Timi löysi sen sieltä patjojen päältä nukkumasta. Nyt kävin itte kattoon oliko se siellä viellä ja sielähän se nöpöttää. Annoin sille ruokaa ja samal huomasin että se on helvetin aliravittu ja sen korvat on kun pahvia, ilmeisesti pakkasen puremat? Mitä tollatteelle pitäis tehä? Viedä eläinlääkäriin? Soittaa jonnekkin?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Janni » 25 Maalis 2011, 13:00

No jos raasu on aliravittu ja korvat pakkasen puremat nii varmaankin eläinlääkäriin. Jos hyvin käy nii sillä saattaa olla siru, josta sitten saa omistajan tiedot selville ja kai ne eläinlääkärissä varmaan auttaa, jos se reppana on koditon ó_ò
Janni

ViestiKirjoittaja Ay » 25 Maalis 2011, 21:20

Ihanaa lunta sataa ja varmaakin on satanut niin paljon, että täytyy lapiolla aurailla pois tieltä. Ainoastaan mitä saisi poistaa niin kova kylmä tuuli, että saisi mennä lenkille.

Minä taas olen alkanut piirtää ruotsin tunnilla. Niin tylsää, että ohoijjaa.

Miten täälä on oikein hiljentynyt???
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Daniella » 14 Huhti 2011, 13:52

Apua apua apua! Ja anteeks anteeks anteeks! Kauhee syyllisyys painaa kun en ole ollut täällä sitten.. ääää en edes muista. Voiei voiei voiei, anteeksi kaikki ihmiset rakkaat : / Kamalaa tämä kouluhommeli, kun syö niin paljon mun aivoja ja tappaa kaiken ajan :s onneks kirkolla sentää vietetään tiistai illat : )) muttamutta jos nyt vaikka vähän skarppaisin täällä kun tuo koulu on nyt vähän rauhoittunut. Anteekshii vielä!
Mutta mitä ihmisille kuuluu?? Kevät tekee tuloaan ja kovasti olen innoissani kesästä. Eka leskenlehti nähtiin meijän takapihalla ja kaksi perhostakin on tullut vastaan ja naapuri oli jo ehtinyt tappaa kyitä :o

Ja anteeksi tämä romaanin pituinen teksti ^.^'
Daniella

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut