Tuoppi kylmää, kiitos!

Suuri, lämminhenkinen kapakka lähellä linnan muureja. Itse isäntä Kalle, jo monessa sukupolvessa, on mukava, rento tyyppi karskista ja hurjasta ulkonäöstään huolimatta. Vaikka kapakka onkin lämminhenkinen, ei kapakkatappeluilta voi aina välttyä. Rähinöitsijät heitetään kuitenkin ulos aina itse isännän toimesta ja rauha jatkuu tässä kaupungin suosituimmassa kapakassa. Kapakalla on omalaatuinen historia, josta voit lukea lisää Tales from the Crypt osiosta.
Kapakka on kaksikerroksinen. Alakerrassa sijaitsee itse kapakka ja varastohuoneet. Yläkerta on pyhitetty työntekijöiden huoneistoille ja isännän työtiloille.

Re: Tuoppi kylmää, kiitos!

ViestiKirjoittaja Nipustin » 26 Huhti 2011, 19:09

Jenna

Jenna olisi esittänyt aivan samat kysymykset Even kanssa, mutta blondin ehtiessä ensin antoi Jenna hänen puhua jälleen. Toinen vain oli sosiaalisempi heistä kahdesta, minkäs sille mahtaa? Tai toinen oli enemmän päissään...

Bronn tosiaan eli yksinään metsässä. Jennan kasvoilla oli oikea "symppis" hymy kun tämä katsoi metsästäjää. Voi toista.
Tämä tiedusteli hänestä ja Evestä, Jenna oli tällä kertaa valmiimpi ja aloitti selityksen ensin. "No mä oon eläny koko ikäni täällä kyläs, tarjoillu, siis mähän oon tarjoilija", Jenna selittää ja tekee välitehostuksena ylös seisahtaen lantion pyöräytys liikkeen, jonka oli tarkoitus näyttää naisellisen viehättävältä niin että toinen vaikuttaisi enemmän seksikkäälle tarjoilijalle. Seksikäs Jenna on siis tietenkin aina.
"Toivoisin joskus pääseväni merille." Jenna täydentää vielä kertomusta itsestään samalla näyttäen vasenta kättään, nimetöntä sormeaan. Tyhjä se oli, ei siis ollut naimisissa ja kun tyttö ei kertonut mitään muutakaan itsestään oli oletettavissa ettei tällä sen puoleen lapsiakaan tai kummoista perhettä ollut. Jostain leijailee rasvaisen kalan tuoksua ja Jenna alkaa miettimään jos tilaisi sellaista, kohta olikin oivallinen illallisaika...
Nipustin

Re: Tuoppi kylmää, kiitos!

ViestiKirjoittaja Onzki » 27 Huhti 2011, 20:30

Eve

Mietitiin hetki, ennen kuin vastattiin miehen kysymykseen. "Minä taas tanssin. No mitä nyt perheestäni, no siinä ei ole mitään kerrottavaa...Pyörin myös talleilla. Mullahan on oma hevonen, Frange Angel, sanotaan Fransuksi." Hymy väläytettiin, ja Frange Angel hienosti sanottiin. "Suo anteeksi." sanottiin ja horjuen oluen hakuun lähdettiin.

Kun takaisin tultiin uusi olut kädessä, meinattiin penkiltä tippua kun istuttiin. "Hupsista, olen taas liikaa ottanut. Mutta sitähän ei huomaa?" Hymyiltiin ja naurahdettiin omalle "vitsilleen". Silmät jo hieman punoittivat, eikä tuo ihme ollut niin monen tuopin ja huonon viinapään kanssa. Hakotus ja käsi siirrettiin suun eteen. Väsy hiipi tyttöön.
Haukotus. "Onpas ollut pitkä päivä..."
Hymyiltiin, ja mietittiin myös, miten kala tuoksui ja että jos kohta olisi illallis aika...
Onzki

ViestiKirjoittaja Karasuman » 27 Huhti 2011, 21:31

Bronn

Bronn käy myös hakemassa itselleen tuopin täytettä ja istuu rennosti alas. Hän pyörittelee miekkaansa kädessään ja huomaa toisenkin tahran. Hän alkaa pyyhkiä sitä pois mutta ei saa sitä lähtemään. "Taidanpa puhdistaa sitten mökillä..." Bronn sanoo suuttuneena tahralle joka pilaa hänen miekan terän hienon kiillon.

Bronn katsahtaa Jennaan ja kysäisee: "Mitäs sinä mereltä haet?" Bronn katselee tiskille päin ja mutisee hiljaa jotain. Hän ottaa miekkansa ja laittaa sen huotraan, kiristäen sitä samalla. Hän näyttää hieman kireältä, mutta yrittää kuitenkin käyttäytyä normaalisti. "Olisko teillä tarvetta nahoille tai lihalle? Olisi reissu tiedossa mutta en tiedä mitä kaikkea pitäisi metsästää..."

Bronn hymyilee lämpimästi ja sanoo: "Miten olisi iltapala? Tuoksu ainakin houkuttelee."
Hän huomaa kun Eve meinaa kaatua ja naurahtaa hieman. "Ehkä sinun pitäis vähentää tuota juomista?" Bronn tokaisee hymyillen Evelle.
Hän kysäisee Eveltä: "Ai eläinihmisiä? Itsellänihän se lopahtaa siihen metsästykseen, mutta arvostan kyllä eläimiä siinä missä ihmisiäkin."
Karasuman

ViestiKirjoittaja Nipustin » 27 Huhti 2011, 21:46

Jenna

Suklaasilmä liittyi muoden mukaan tiskille, mutta tälle kertaa tilasi merimiesten suosikin, Rommin. Tyttö oli varsin tyytyväinen juomaansa ja pylly lumoavasti pyörien palasi "seurueesa" kanssa pöytään. Monet Jennan tutuista olivat sen näköisiä kun eivät koskaan tottuisi tytön olevan moinen herkku, jos oli kuitenkin luonteeltaan niin äijä.

"Vapautta. Seikkailua. Mitä tahansa muuta kuin tätä..." Jen sanoo ja luo tylsistyneen katseen juomansa pohjalle tehostaakseen sanomaansa. "En mä tänne kuulu."

Muutaman ensimmäisen siemauksen jälkeen Jenna on tipahtaa tuoliltaan, ei koska olisi totaalisen juopunut, ei vaan koska se maistui aina yhtä hyvältä kaljan kittauksen sivussa. Mutta joku muu ei vain meinannut tippua tuoliltaan vaan näytti oikeasti tippuneen. Jenna nauraa Evelle ja auttoi toisen paremmin tuolille.
"Tosiaan! Kipaistaanko tilaus perille? Mikään ei voita kunnon kala-ateriaa Kallen tekemänä!" Jenna sanoo ja tuntuu todella tietävän asiansa. Neitokainen on jo ylhäällä ja menossa kertomaan tilausta, mutta odottaa mikäli muutkin olisivat halukkaita illallisen mutustukseen...
Viimeksi muokannut Nipustin päivämäärä 30 Huhti 2011, 12:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Nipustin

ViestiKirjoittaja Onzki » 30 Huhti 2011, 12:26

Eve

Toisen rommia katsottiin: "Huhhuh. Merimies tyyli" silmää Jennalle iskettiin.

Even katse siirtyi Jennaan ja. "Tuon näköisenä, ei yleensä merille haikailla. Mutta kaikilla on omat unelmansa. Mutta minulla, ei oikein haaveita ole... Eikä minulla ihan kaikkea mitä haluaisin ole, mutta minulle riittää tämä. "
Eve ihmeen järkevästi sanoi, vaikka juovuksissa oli.

"Kyllähän kala maistuis." Hymyiltiin ja Jennan viereen asetetuttiin.
"Tuleeko Bronn?" Miestä katsottiin ja kysäistiin.
Onzki

ViestiKirjoittaja Karasuman » 30 Huhti 2011, 20:32

Bronn

Bronn katsahtaa Eveen ja toteaa: "No minun mielestä ihmisten pitäis tyytyä siihen mitä niillä on, tietenkin unelmia kannattaa jahdatakkin mutta ei saa olla liian korkeat tavoitteet. Pikkuhiljaa kun nostaa rimaa niin hyvä tulee."
Bronn nousee ylös ja seuraa seuruettaan, katsellen tiskillä olevia miehiä, jotka ilmeisesti juttelivat tästä seurueesta. "Eiköhän sitä voisi jotain syödäkkin..." Bronn hymyilee ystävällisesti muille ja naurahtaakin hieman. "Eipä kovin naisellinen juoma..." Hän sanoo katsoen Jennaa ja hänen rommiaan. "Mutta sinun ei kannattaisi ehkä juoda enää..." Bronn jatkaa kääntäen katseensa Eveen.
Tiskiltä kuuluu naurua ja ilmeisesti he ovat iskeneet silmänsä tyttöihin. Tiskillä istuvat miehet vilkuilevat melkein koko ajan tähän seurueeseen ja muutama vihellyskin kuuluu.
Karasuman

ViestiKirjoittaja Nipustin » 30 Huhti 2011, 20:51

Jenna

Jenna nauroi metsästäjän kommentille hänen juomastaan. "Juoma kuten juojansa..." Tyttö sanoin nauraen räkäisesti päälle. Jenna oli juonut jo monta tuopillista kaljaa ja nyt oli jo hyvin ehtinyt puoliväliin rommijuomaansa. Tytössä ei näkynyt vieläkään paljoa humaltumisen merkkejä, ainostaan rentoutumista. Tytön viinapään täytyi todellakin olla kaikkien kehujen arvoinen.

Jenna hymyili Evelle ymmrätäväisesti. "Mä en oo syntyny tänne. Mä vaan tiiän sen. Joskus luulin että antaisin mitä vain siitä että olisin kuten, no esimerkiksi sinä. Että tietäisin mitä haluan, tietäisin minne menen ja kuulun, että osaisin olla onnellinen ja tyytyväinen... Niin, mutta nyt en vaihtaisi mistään hinnasta pois tätä unelmaa. Te kuulette vielä minusta kun minusta tulee kaikkien merien kapteeni!" Jenna nauraa ja korottaa romminsa kohti kattoa, maljan kohotuksena.

Kolmikko seilasi tiskille ja tilasi kalaa. Jennaa nauratti vaan kun muutamat miehet viheltelivät hänelle ja Evelle. Jenna oli täysin tottunut ja varsin hyvillään upeasta ulkonäöstään. Ei Evessäkään valittamista ollut, varsin kuuma kissa tuo toinenkin...
Nipustin

ViestiKirjoittaja Onzki » 01 Touko 2011, 17:38

Eve

Eve oli metsästäjän kanssa samaa mieltä. Pitää tyytyä siihen mitä on, eikä saa olla liian korkeat tavoitteet. Sehän on ollut melkein aina Even
tavoite.
Eve hymyili Jennalle. "Kiitos. Kukaan ei oikeastaan varmaan haluaisi olla kuin minä. Ja jos joku, sut tänne on luotu mun kans juomaan, merien kapteeni." lyhyehkö nauru.

"En juo enää... Tänä iltana" Eve lupasi miehelle käsi sydämmellä.
"Ei taida Bronn saada paljon huomiota kun meidän seurassa on?" Eve katsoi Jennaa ja tökkäsi tätä pienesti kylkeen.

Ihana ilta. Ihana seura, mikä sen parempaa...
Onzki

ViestiKirjoittaja Onzki » 01 Touko 2011, 17:40

Onzki kirjoitti:Eve

Eve oli metsästäjän kanssa samaa mieltä:"Niin. Se on ollut aina tavoitteeni." Pitää tyytyä siihen mitä on, eikä saa olla liian korkeat tavoitteet. Sehän on ollut melkein aina Even
tavoite.
Eve hymyili Jennalle. "Kiitos. Kukaan ei oikeastaan varmaan haluaisi olla kuin minä. Ja jos joku, sut tänne on luotu mun kans juomaan, merien kapteeni." lyhyehkö nauru.

"En juo enää... Tänä iltana" Eve lupasi miehelle käsi sydämmellä.
"Ei taida Bronn saada paljon huomiota kun meidän seurassa on?" Eve katsoi Jennaa ja tökkäsi tätä pienesti kylkeen.

Ihana ilta. Ihana seura, mikä sen parempaa...
Onzki

ViestiKirjoittaja Karasuman » 01 Touko 2011, 19:03

Bronn

Bronn katsahtaa tiskille ja kaikki nauru, viheltely sun muu loppuu kuin seinään.
Hän katsahtaa Eveen hymyillen lämpimästi ja sanoo: "Ei se kyllä haittaakkaan välillä, yleensä nuokin yrittävät tuppautua seuraan jos liikun kylässä."

Mies mutustelee kalaa hyvään tahtiin ja kehuukin melkein joka palan jälkeen miten hyvän makuista se oli, eihän mies ole pitkään aikaan syönyt muuta kuin susien ja muiden metsässä elävien nisäkkäiden lihaa.
Kalan syötyään Bronn pyytää toisen, joka ilmestyykin aika nopeasti naaman eteen. Hän alkaa mutustaa sitäkin oikein todenteolla, eihän mennyt kuin hetki ja kala oli jo puolessa välissä.
Karasuman

ViestiKirjoittaja Nipustin » 01 Touko 2011, 19:31

Jenna

Tyttöä huvitte Even sanat jälleen ja hän kikatti. Olihan se selvää että kun kaksi heidän kaltaistaan tyttöstä oli tiskillä ei Bronnia juuri huomattaisi. Jenna oli myös yhtä mieltä Jennan kanssa siitä että oli selvää että hänet ja Evet oli luotu että he tapaisivat ja ystävystyisivät. Olivat he hieno misu kaksikko!

Saatuaan ihanan lautasellisen höyryävän kuumaa herkku kalaa eteensä Jenna alkaa syödä sitä jätkämäisellä ruokahalulla. Kala on tosin silti vasta puolessa välissä kun Bronn pyysi jo toista. Jenna nauroi miehen ruokahalulle ja totesi haluavansa juoda joskus Bronnin kanssa kilpasilla.
Nipustin

ViestiKirjoittaja Onzki » 05 Touko 2011, 20:27

Eve

Evekin sai kalansa, ja alkoi hotkimaan suurella ruokahalulla.
Ja tosiaan, Evekään ei ollut saanut syötyä vasta kun puolet, kun Bronn tilasi jo toista. "Kerrankin en ole ensimmäinen" Eve sanoi ja mussutti samalla kalaansa.

Evelle riitti yksi kala. "Oon jo kyllä ihan täynnä. Vesi tai joku siihen suuntaan juoma kyllä kävisi." Eve mietiskeli ja siirteli lautasella olevia kalanrippeitä, ja nappasi ne suuhunsa. Haukotus, ja käsi siirtyi suun eteen.

"Hei Jenna? Sopisko sulle joskus pitkä ratsastuslenkki Fransun kans? Ois ihan kiva joskus tuolla metsässä seikkailla?" Eve kysäisi Jennalta, samalla kun nousi ja venytteli, mutta istuutui taas. "Mun mielestä sä sopisit mun ratsastus kaveriksi, jos kuulemma tykkäät hevosista..."
Onzki

ViestiKirjoittaja Karasuman » 05 Touko 2011, 21:16

Bronn

Bronn mutustaa kalaansa tällä kertaa vähän rauhallisemmin. "Voisin ottaa vielä tuopillisen." Hän sanoo mutustellen kalaa samalla.
Bronn naurahtaa Jennan ehdotukselle ja kysyy leikillään uskaltaisiko Jenna kuitenkaan, onhan Bronnilla aika hyvä viinapää.

Saatuaan juomansa Bronn hörppää sen melkein puolilleen kerralla ja huokaisee syvään. Hän mutustaa kalansa loppuun ja katsahtaa tyttöihin, kuunnellen heidän puheitaan. Bronn pyörittelee lautasta ympäriinsä tiskillä, kunnes se otetaan pois tieltä.
Hetken tyttöjä kuunneltuaan hän toteaa: "Jos metsään meinaatte mennä ni voisin tulla oppaaksi?" Hän hymyilee tuon sanoessaan.

Bronn vaikuttaa hyvin tyytyväiseltä seuraan, varsinkin kun harvoin tapaa muita ihmisiä ja vielä vähemmän näinkin miehekkäitä naisia.
Karasuman

ViestiKirjoittaja Nipustin » 06 Touko 2011, 16:56

Jenna

"Kuulostaa suunnitelmalta" Jenna nauroi ja taputti toista kaunista olkapäähän. "Mennään vain joskus. Milloin sulle sop--?" Jenna aloitti keskustelua kun sisään juoksee pieni orpo poika, jonka kasvoissa sekä käsissä oli mustaa likaa. Vaatteet oliva liian isot eivätkä istuneet pienelle laihalle vartalolle. Poika juoksi hengästyneenä sisään ja alkoi kyselle ihmisiltä tiesivätkö nämä missä Jenna Brooks niminen neito mahtaisi olla.
Jenna sattuu kuulemaan pojan kyselyt ja toisen lause jäi kesken. "Minua etsit?" Neito kysyy ja kääntyy poikaa päin. Pikkuinen juoksee Jennan luokse ja kertoo tälle hengästyneenä hätänsä. Toista tarvittaisiin kipeästi naapuri majatalolla, yksi työtekiöistä oli sairastanut eikä siellä pärjätty sen asiakas määrän kanssa. Tyttö saisi myös suuret vaivannäkökorvaukset jos pääsi tulemaan nyt heti vaikkei ollut töissäkään.
Jenna lupautui tehtävään ja poika poistui tehtävänsä suorittaneena kapakasta. Jenna kääntyi seurueensa puoleen pahoittelevana. "Tää tais sitte olla tässä... Mutta hei, pysytään yhteyksissä, mua ei oo kovin vaikee löytää", Toinen sanoi ja nauroi, "Bronn, me vielä kisaillaan joskus. Ja Eve, se ratsastusreissu ei jää tekemättä, sen lupaan!"
Nuo "kauniit" jäähyväissanat sanottuaan neito otti ja poistui iloisesti hymyillen sekä seurueelleen vielä hyvästiksi vilkuttaen.

//Arvoisat kanssa ropeilijat, on aika jolloin meidän tiemme eroavat ja minä lähden soutelemaan muillekin vesille(://
Nipustin

ViestiKirjoittaja Onzki » 09 Touko 2011, 21:01

[[Tuli kiire kirjotaa..]]

Eve

"Hei hei Jenna. Muista se ratsastuslenkki"

Eve katsoi Jennan menoa. "Nyt se jätti meidät tänne hahdestaan!" Eve lausahti ja katsoi metsästäjää.

"Haluun kuulla lisää sun elämästä. Se on kai aika jännittävää.." Eve tiedusteli toiselta. "Mun elämässä ei ole mitään siistiä tai kuuntelemisen arvoista. Ja haluun tarkat tiedot susta." Eve halusi tietää virnistellen.
"Sulla ei oo minkäänlaista perhettä?" Eve tiesi.
Onzki

EdellinenSeuraava

Paluu Kallen Kapakka