Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nipustin » 30 Huhti 2011, 23:56

Työstät ja teet parhaas:) Ja skanneri alat toimia! >:I Ei ole hyvä tämä...

Joooo öitä!:D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Rame » 04 Touko 2011, 11:40

Onnistuiskohan sitä vihdoin ja viimein ryhtyyn aktiiviseksi x'DD
Rame

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Touko 2011, 12:01

Miwra, liike lähtee lantiosta!

Vois ittekkin aktivoitua taas vaihteeks. Jos jaksais.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Rame » 04 Touko 2011, 12:07

Ai jai, se on harmillista kosk mun lantio on aika jäykkä :'<
Noh, jos ajatellaan positiivisia puolia niin nyt mun miesjoukossani on jälleen ah-niin-ihana-ja-viaton pikku-Dean! <3 :3

Mun ite asias pitäis vissii tehä töitä, mutta jotenki Sun Pampas- esittelylehtisen teko ei nyt innosta eikä edes onnistu xDD
Rame

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Touko 2011, 14:01

Deanoooooic <3

Aijai, keskity ny vaan siihen työharjotteluun >8U
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 04 Touko 2011, 17:19

Miwraaakin on palannuut!(: Et ehkä tiiä mut oot pelannu mun kaa joskus :D
Kannattaa olla aktiivinen, se on hauskaa. Itse juon aktimeliä joka päivä! \o/
Nipustin

ViestiKirjoittaja Rame » 04 Touko 2011, 20:33

No ei ihmekää ko näi turvottaa ko itehä en sitä juo x'DD
Itehän juon kokista ja kahvia ja tupakoin ahkerasti. Vaikutus varmaan kutakuinkin sama x'DD

Olenko? Mu-mu-mutta...Ootko vaihtanu nimimerkkiä tai jotain ko en mää vaa muista? :'D
Tosin mun muisti kestää yleensäki sen viis minsaa, joten... x'DD

Hohoo, saatii tänää siskon kans kasa läväreitä, jotka lähti Thaimaasta, kävi Saksassa ja kolahti sitte miun postiluukusta sissään xDD
Ja tää päivä sit kotona ko huomenna pääsee mutsin kyydil takas Ykaan 8'DD
Rame

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Touko 2011, 21:08

Wild ZG spotted. Aksu uses pokeball.

Aktimelilillilliiii on pahaa
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 05 Touko 2011, 14:18

en tietä, en ole maistanu:3

Joooo siis olin enne Arilyn ja sitäkin ennen jotain :D:D ja sit en enää käyny ja nyt onkin uus akko~ näin pähkinänkuoressa
Nipustin

ViestiKirjoittaja Rame » 05 Touko 2011, 17:20

Arilyn kuulostaa kyllä etäisesti tutulta...Joskin mun muisti on pituudeltaan huikeet viis minsaa, mutta jotenki olevasti...kyllä... x)

Voisin hankkii elämän noin tunteroisen ajaks ja vääntää itelleni lisää vihreitä kuiturastoja <3 x'3
Rame

ViestiKirjoittaja Nipustin » 06 Touko 2011, 06:47

Huomenta ihanat ihmiset! \o/ Minun synttärit on täällä! <3

...tosin onko kukaan samaa mieltä että syntymäpäivä on jokseenkin masentavin päivä koko vuonna?:o
Nipustin

ViestiKirjoittaja Ros » 06 Touko 2011, 07:43

Ooh, toinenkin härkä! Minulla oli synttärit kolme päivää sitten ^^

Minä en pidä synttäreitä masentavina, on vain kiva kun perhe (oikeastaan kämppis) kohtelee kuin prinsessaa :'D Olin laittamassa itselleni hernekeittoa ruuaksi ja hän ilmoitti menevänsä kauppaan ostamaan jotain hienompaa syötävää.
Ros

ViestiKirjoittaja Rame » 06 Touko 2011, 08:27

Synttärit on kivoja :3
Joskin ite piän yleensä 5v. serkkutytön kans yhteiset ko se on syntyny 3. helmikuuta ja ite oon syntyny 1. päivä, joten sinne sit yleensä tulee vähä liikaaki porukkaa näi mun mielestä x'3

Hauskinta synttäreissä on ehkä se ko pääsee leipoon. Mä oon aika haka liivatekakkujen teossa >3 En vaa ite juurikaa syö niitä kakkuja, koska en tykkää kovin mistään makeesta, mutta on niitä kiva tehä xD

Mutta se mitä oli tarkotus sanoo; Onneva! ( ja myöhäset onnittelut Rosille ) :3
Rame

ViestiKirjoittaja Janni » 06 Touko 2011, 09:32

Mitä synttärit?! D: Eikä minulla ole lahjaa antaa, kauhia D':
Mutta ONNITTELUT!! >w< <3
Janni

ViestiKirjoittaja Nipustin » 06 Touko 2011, 15:40

Kiitus ja myäs myöhästyneet onnittelut Rosille minun härkä sukulaiselle;D : )

ette arvaa mikä hullun mylly;D
Lähdin koulun jälkee mummon luokse kun oli pyytänyt että kävisin. No menin sinne ja siellä tunnin heidän kanssaan olelin ja sitten parhaan kaverin luokse lähtö olisi kun ne siellä mulle "bileitä" järkkää ja kerkesin jo lähteä, ja just kaikista ruuhkaisimmillaan olevan kaupungin läpi selvitä kun äiti soittaa että mene takaisin mummolle koska pikkuveli haluaa antaa sulle lahjan ja nekin tulee sinne ja sit tein laittomman ukkarin ja täällä ollaan. Ne kattaa pöytää ja en iha heti taida omiin partyihini joutua :D

Huomenna menen mökille näidän isovanhempien kansa, joten peleihin vastailen aktiivisemmin varmaan vasta sunnuntaina:D en mihinkää poissaolo juttuun ilmoitusta kuitenkaan tee koska mökilläkin ollaan vaan päiväseltään että illalla voin ja siellä kaverillakin on miljoona konetta että sielläkin saatan ja sunnuntaina äitin juhlimisen ohessa saatan:D
Nipustin

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut