Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Touko 2011, 16:12

Kertokaapa ihmiset, miten tähän pitäisi reagoida:

"Linkitän nämä sivut omille sivuilleni... Kuitenkin olisi yksi kysymys. Saanko minä laittaa ropesi minun ropesivuilleni? Sinne tulee monia fantasiaroolipelejä, että niitä voisi sitten pelata... Saanko siis käyttää sitä? Kiitos, kun sain vaivata.
~Celeste~"

... Elikkä, tämä henkilö pyytää minua luovuttamaan TNFän käyttöoikeudet/tarinan/idean omaan käyttöönsä, jotta ihmiset voisivat pelata hänen foorumillaan minun/meidän tarinaa?
Ymmärsinkö oikein, vai onko mulla tosiaan näin huono hahmotuskyky D:
Sivusto itsestään näyttää tältä.
Siis.. Ei tuo ole edes sivulistaus? Eihän? Eihän sivulistauksilla peluuteta pelaajia omalla foorumilla toisten tarinoilla.
Enkai mä nyt ymmärrä jtn väärin? Siis mitäh :D Kävin kauniisti kieltäytymässä tarjouksesta kyseisen sivun vieraskirjassa, mutta toivottavasti nyt ymmärsin henkilön kysymyksen väärin.
Ja eihän TNF ole manga/anime fantasiaroolipeli :D:D:D:D:D:D:D:
Oon sekasin. Päivän jossain menossa ja heti tapahtuu kummia.
Kyseinen kysymyshän tuli TNFän vieraskirjaan yksärillä tänään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ivy » 11 Touko 2011, 16:16

Bwahahahahahaahahha! Ihan samanlaisen kuvan sain kun tuota selitit. Oli miten oli, saa nyt tyytyä kieltävään vastaukseen. En edes tiedä miten tuollainen homma toimisi, jos asia nyt tosiaan on nii nurinkurin miten ymmärrettiin. Että sayonara vaa!
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Ros » 11 Touko 2011, 18:48

Joo, minusta olette ymmärtäneet ihan oikein. Kannattaa kuitenkin kytätä, ettei tuo tyyppi käy silti viemässä TNFää sen sivulle kiellosta huolimatta, kuten se ei ollut ainakaan tuolta Elements of wolvesista mitään kysynyt ainakaan vieraskirjan perusteella.
Enkä usko, että sen paikan ylläpitäjä olisi ollut halukas antamaan ropeaan sen käyttöön sillä EoWn vieraskirjassa oli käynyt joku toinen samankaltaisten kopiointi-sivujen ylläpitäjä:

^^
Otsikko kertoo kaiken :) Aivan ihana idea tuo EoW♥
Niin niin niin, saako tuota ropea kopsia? Kerran se ei ole enää toiminnassa, niin saako sen laittaa muille sivuille ropeiksi? Tietysti kopiointiin pitää laittaa jne. Vastausta odotellen;
~Zoey~

Ei todellakaan.
Ihmettelen miten ihmiset ovat niin törkeitä, että edes kehtaavat kysyä tuollaista. Kukaan missään universumin kolkassa ei voi tietää, jos joskus nostan pelini vielä pinnalle, ja vaikken nostaisikaan, se on silti rakas. EoW on minulle kuin oma lapsi, eikä kukaan häpäisisi kuolleen lapsensa ruumista niin pahasti kuin antamalla sitä muille. Tämän viekkuviestin johdosta joudun poistamaan EoWin sivuilta kaikki ropen tiedot, koska pelkään, että joku todella tulee ja tekee EoW kakkosen.
Keksi omat ideasi, kopiopeleistä ei tule koskaan esikuviensa vertaisia.

Kaikella kunnioituksella,
NasiLobo

Joten kannattaa tosiaan vahtia, ettei TNF ilmesty tuonne.
Ros

ViestiKirjoittaja Ivy » 11 Touko 2011, 19:15

Kaikki mitä NasiLobo oli viestissään takaisin sanonut oli ihan täyttä asiaa. Pidin itsekin moista pyyntöä hirveän törkeänä ja edelleenkin kummastelen miten moinen voi edes toteutua! Vatsaa vääntää jo se, että sivusto olettaa meidän olevan manga/anime roolipeli plus oli pakko nauraa, että sivusto kehtasi asettaa omia roolipeli sääntöjä sivustoille, mikä meinasi sitä, että EI K15/K18 pelejä ja kiroilua ihan hyvin vähän ja sekin sensuroidusti, ei sillä, että se olisi asiallista täälläkään kiroilla ääneen kaiken aikaa.
Mahtaako kukaan ikinä moiseen hommaan suostua.
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Touko 2011, 19:25

Mitä nyt kyttäilin kyseisen sivun vieraskirjaa vastauksen toiveessa, niin huomasin että sivut menivät alas alle vuorokaudessa viestini jälkeen. Mahtoiko mennä herne nenään, vai saiko liikaa valituksia muiltakin mahdollisilta ropeilta, joilta oli kysynyt. Anyways, sivu on tallessa ja sitä tarkkaillaan, TNFää ei pöllitä!
Ja jos pöllitään niin mennään sitten koko foorumin voimin itkemään sen vieraskirjaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Rame » 13 Touko 2011, 23:07

Voi että NY MENEE JÄNNÄKS! SUOMI-VENÄJÄ 3-0! Whuu! Ihan fiiliksissä ja pienessä maistissa, mutta ei hitto x'DD
Tosin tässä on se pieni huono puoli, etten mie osaa seurata minkäänlaisia otteluita ku alkaa aina vituttaan se osapuoli, jota en kannata ( kuten tässä tapauksessa ryssät, jotka on muuten tällä hetkellä käsittämättömän vihasia <3 ) x'DD

Joo-oh. Mitäköhän tosta peleihin vastaamisesta tuleekaan? :'DD
Rame

ViestiKirjoittaja Raigauge » 13 Touko 2011, 23:25

Ää nyt jännää 8(

Iltaa ihmiset~ mitäs minä täällä batteryn voimilla.

Äjti huutaa olkkarissa tota suomen peliä :'D Tulispa legendaarinen finu: Suomi - Ruotti

/// EIIIKÄ NE MENI SITTENKIN UOOORHHH UIOOOOOOORHRHIRHJID!!!ASASDASDASDAS!!!! SUOMI SUOMI SUOMI SUOMI
Raigauge

ViestiKirjoittaja Rame » 13 Touko 2011, 23:52

Shinrai kirjoitti:/// EIIIKÄ NE MENI SITTENKIN UOOORHHH UIOOOOOOORHRHIRHJID!!!ASASDASDASDAS!!!! SUOMI SUOMI SUOMI SUOMI

Kheha, en ois paremmin osannu sanoo x'DDDD

Mua jännitti kyll enemmä toi Venäjä-peli ko Ruotsi-peli ja sinänsä mulle on melkee se ja sama kumpi voittaa kultaa, mut aatella et Suomi voitti ryssät 8'DD
Rame

ViestiKirjoittaja Raigauge » 14 Touko 2011, 10:54

: DDD No se on hyvä että voitetaan kuitenkin VOITTO ON TÄRKEIN eikusiis-

Jess! Saan ehkä uuden L4D- kaverin jos Dimitri jaksais mennä sinne kauppaan :'D
Raigauge

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Touko 2011, 20:38

Meikäläinen olikin ovela ja valtasi serkun koneen x'D No nukkumaahan tuo on menossa, ja kaiken lisäks katson ettei koneella ole viruksia + lataan koneelle avastin... tuo norton joka tässä on ei poista viruksia nimittäin. Aika hyvin. Joku virus tähän on iskenyt ilmeisestikkin jo, sitä ainakin Nortin valitti.

Mutta tosiaan, toivon ettei tuo hurtta (serkun perheen koira) tule tuolta ja syö minua. Jos ei siis huomenna minusta kuullu, niin tiedätte missä olen: Koiran vatsassa. Mikä ironinen kohtalo..
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Touko 2011, 20:50

Nortton yleensä valittelee ainakin netistä ladattuja ohjelmia viiruksiks (animaatio-ohjelmat, piirto-ohjelmat jne jnejne). Et jos semmonen on asennettuna ni se joko oikeesti on viirus tai si nortton on huomionkipee kanan kakka.
Näin ainakin meillä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Touko 2011, 20:56

Ei tällä seitten.. Hups, kaheksan vuotiaal serkullani piirto-ohjelmia ole tässä, jos ei Paintia lasketa x'D Ainut asia, joka tähän on ladattu on avast nytten. Tarkistutan sillä vielä varmuuden varalta, en halua että serkkutytön kone hajoaa kun on niin uus tapaus vielä :') Tai että sde jumittuu viiruksista. Tänään päivemmällä koko kone tuntui jumittavan, sen takia veikkasin et tähän on virus iskenyt... Samaahan se teki munkin koneelle, kun iski se kamalan kamala viirus, joka ei meinannut lähteä sitten millään!
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Touko 2011, 21:18

Mjaaa. Oh well, good luck trying.

NYT tämä flikka lähtee katsomaan lätkää. Adios!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 16 Touko 2011, 09:40

Suomi vei, SUAMI VEI! Huahhahahahahhahahahhahahahahaaa! 8D
6-1! Mikä nöyryytys Ruotsille!! Ruotsin sanomalehdissä luki tänään: Perkele! eilisen tappion johdosta! Painajaisfinaali ja sitä rataa : DD Ja ne oli niin varmoja voitostaan... Mutta se oli hieno peli ja Ruotsi antoi hyvän vastuksen!
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2011, 13:02

IDD! Ei voi sanoo että ruotsi ois ollu huono... mutta parempi joukkue voitti!
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut