Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 22 Kesä 2011, 20:01

Vups!! Oon meilkein jo täyshullu mangaan ja en tienny tota x.x
Miks tnf on näin hiljasta??? Oon ollu täällä jo yksin jonkun aikaa :(
Tekis vaa mieli kirjottaa ja keksiä tapahtumia ja ideoitani joita riittää, muuttaku ei oo kelle kirjottaa :P :-)
Oon kyl joskus ollu tommosen tapahtuman ulkopuolel, mutta se oli semmone suomessa oleva pieniversio... :-o
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Kesä 2011, 20:38

Animecon = Paniikkihäiriöisen painajainen.

TNF on varmaan hiljanen koska on kesä. Ihmiset ei aina jaksa istua sisällä kesällä, ainakin yleisin syy pelaaja katoon on se.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Kesä 2011, 20:57

Hehheh oitää vaan stalkkaa ja valita aktiivisimmat pelaajat jos pelata mielii =)) No ei kai nyt sentään, mutta akuma on ihan oikeessa harva on niin no life niinku minä et jaksaa olla kauniin kesäpäivän sisäl.
Kitty

ViestiKirjoittaja Raigauge » 22 Kesä 2011, 21:33

Akuma, damn right.

Ite en pysy ainakaan kovin montaa hetkee paikoillani :O
Tosin TNF vetää sen verran jo, että jopa 3 peliviestiä saatan rustailla yhden istunnon aikana, yeshh!

Muualla se jää joko yhteen viestiin tai muuhun pulinaan joka ei liity peleihin.

Vois tuunata uuen hahmon B)
Raigauge

ViestiKirjoittaja Demintty » 22 Kesä 2011, 22:13

ääh.. Oon kyl itekki semmone hulivili et leikinn meilkeimpä koko ajan koiran kaa ulkona, mutta seki on kuitenkin jääny vähemmäks ku mulle tulee auringosta niin helposti migreeni.. :( Sen takii oon ny enemmän tietokoneella tai sit piirtelen :)
Demintty

ViestiKirjoittaja Niehku » 22 Kesä 2011, 22:32

Iteki oisin ehkä halukas päästä pitkästä aikaan johonkin coniin, mutta eikös tämä anime/fincon ollu Turussa? Olin animeconissa... öö... oliko se nyt 2009 vuonna.. mutta tosijjaan hauskaa oli, että ei tollaset ainutlaatuset tapahtumat oo turhia :D enemmän vois niissä coneissa pyöriä, sit ku sais kortin, auton ja kämpän ja sais liikkuu niiku ite haluaa eikä porukat valittas, ainakaa pahasti :D

Saatan istua hienolla ilmallakin koneella pitkään, riippuen onko äiti kotosalla ja kieltämässä moisen.. Ja tietysti siitä, onko koneella paljon tekemistä. Ulkona viihdyn jos on kaveri tai tuulinen ja viileä päivä. En tykkää auringosta yhtään, enkä kuulu sen palvojiin :D liian kuumat päivät oon sisällä ja ötökät joutas jonnekki minne ei aurinko paista xD
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Kesä 2011, 12:54

Ninja ZG spoted! Ja joo, kuulin kans et ois vika cöncön. Oh well, en kyl meinaa itte mennä. Kerran olin ja siitä jäi traumat. never again.

ötökät joutas jonnekki minne ei aurinko paista xD

Eli meidän dataajien huoneisiin? Oh god mikään ei oo ärsyttävämpää kun illalla kuunnella kuin hyttynen tai kärpänen vetää rallia pitkin huonetta!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 23 Kesä 2011, 13:04

Eli meidän dataajien huoneisiin? Oh god mikään ei oo ärsyttävämpää kun illalla kuunnella kuin hyttynen tai kärpänen vetää rallia pitkin huonetta!

Oli kuulkas, neidit, näin lähellä etten repsahtanut tuolle repliikille ja lujaa. Ja ku oon kirjastossa vielä. Mikäs täällä hajoillessa :lol:

Mä aattelin mennä sunnuntaina Animeconiin, mutta kattoo ny saako pummittua kyytiä.
Pitäs täälläkin kyll aktivoitua, koska mul on vaan yks peli :'D Jihii
Pappis

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Kesä 2011, 15:07

Jepulis! Oon täynnä tota auringon paistettaa!!! :# Paitsi, että vois kyl uimaa mennä ... xD

Määki haluisin tollaseen tapahtumiin (sisä puolelle) enkä niiku viimeks ulkopuolel :( Sillon oltiin joskus shoppailemassa siellä :P its funny.

AAAwww.. Sentää joku on täällä ja katselee mua ja mun liikkeitä :P Aina ku ajattelen et ei tääl kukaan käy ja laitan pois tän tnf niin sillä aikaa tääl tieteski käy kaikki... *vtu* :DD
Demintty

ViestiKirjoittaja Niehku » 23 Kesä 2011, 17:48

Sama täällä Pappis, meinasin revetä tolle akuman kommentille :D

No joo, ei sekään kyllä olis kivaa... :'D
Niehku

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Kesä 2011, 19:21

Niille joiden mielestä ootte yksin täällä niin haistaos mursu sillä minä pyörin täällä ALWAYS. Olen kantakäyttäjä. Yksi ensimmäisistä. 5115 D44. En vain välttämättä sano mitään.

Ja aivan, tulin tässä rippileiriltä Aholansaaresta ja siitä toi parin viikon hiljaisuus. Täytyy sanoa et oli kokemuksen arvonen reissu, menin sinne ilman ainuttakaan tuttua ja lähtiessä olikin kasassa melkein 30 uutta kaveria. Harmi että kaikki asuu ympäri Suomea </3 Mah heart is brouken.

I'M SO PROUD ABOUT MYSELF koska oon kartuttanu piirtotaitoja jopa sen verran että mun piirtämät ihmiset näyttää ihmisiltä. JEE. Ja juhannusta viettelemään mökille huomenna, siellä sitä Aksun kuuluisaa kärpäsrallia kuunnellessa...
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Kesä 2011, 19:40

Ahaa Aqna... Joko toi ei oo totta tai sit sivustot lagaa ;DD Näkee alhaalta ketkä on tääl ja en oo nähny sua :d Tai sit tosin en oo kyl hetkeen ollu täällä.. mut silti :-D

Ite saan seurata hyttys rallia ja mää on osallistunu siihen ralliin olemalla ykkönen ja juoksemalla karkuun et en joudu uhriksi :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Ay » 23 Kesä 2011, 19:44

Minun kesäni menee kokonaan töissä. Kerran viikossa vapaata. Kun on aikaa niin nukutaa se aika. Koulut alkaa niin sitten on aikaa paremmin ropettaa.
Tuli mieleen, jos on lomalla moni pelaaja niin miten kuvakilpailun jutustaminen onnaa.

Hyvää juhannusta kaikille. Ainakin näi etukäteen, kun tulee vieraita ja lähtee tansimaan.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Dogster » 25 Kesä 2011, 01:15

Pitäis harkita sitä nukkumista, vajaa yheksän tuntia ja sit pitää nousta auton kyytiin. Toisaalta voinhan minä siellä autossakin koisia, ei mitään ongelmaa :'D Enkä jaksais viel mennä koisimaan, liian keskittynyt piirtämään jälleen kerran (silmät ihan ristissä jo x'D)

Juhannus täällä ei ollut sen erikoisempi kuin muutkaan päivät siis. Nooh, ensi viikko korvaa sen. Grillausta, uintia, lenkkejä ihanan koiran kanssa, sekä teitysti kauhuelokuvia serkun kanssa. Ihana viikko <3
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Sands » 25 Kesä 2011, 15:51

Näin hienoa unta. Olin jossakin laumassa pikkulapsia, jotka asuivat jonkintapaisessa hökkelissä jonkin kaupungin keskellä. Kaupungissa jostain syystä käveli myös dinosauruksia ihmisten kanssa ja jostain syystä tällä laumalla pikkulapsia oli myös ase. Jonkun piti aina ottaa se ja käydä ampumassa dinosauruksia, että ne ärsyyntyisivät ja seuraisivat hökkelille. Dinosaurukset eivät mahtuneet pienestä aukosta hökkelin läheisyyteen, joten sieltä pystyi ampumaan dinoja ihan rauhassa ilman mitään huolia. :D Miksi niitä piti ampua ja tappaa? En tiedä, olit siisti tyyppi jos teit niin. Ehkä se lapsilauma yritti saada sillä tavoin rahaa, sain sellaisen käsityksen, että olivat aika köyhiä.

Oli se aika hieno fiilis käydä ärsyttämässä ja ampumassa rexiä päähän.

Liittyi taas kaikkeen.
Sands
Kreivi

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut