Kirjoittaja Daniella » 27 Kesä 2011, 21:59
Ohoii yksi weekendi poissa ja ihmiset on käyny talktalktalking here like hell o.O no mutta juupajuu kiitokshia oon nyt taas vähäisen viisaampi tiedän mikä se juttu nyt on (ja nimeähän en muista ^^') ja että se on armaassa Turussani<3, jos muistan oikein. Turku ihana paikka, asuinpaikkani. Kauniit maisemat, ihanat ihmiset ymsymsyms, vaikka se aurajoen vesi onkin jo.. noh ei niin vettäkään enää :'D
Kesä kesä kesä joka linnulla pesä lalalallalala... ihanakesä näin töissä istuskellen, jota voi jo luolaksi sanoa kun pimennysverhot aina ikkunoiden eteen ja ikkunat kiinni -.-' MUTTA kärsimyspimitys on pian ohitse! Keskiviikkona viihteelle ja torstaina tilipäävä <3 i'm loving it!
Ja ny asiasta kukkaruukkuun, hassuista ideoista ja niiden toteuttamisesta tuli mieleen: ihmiset.. lähinnä Aksu koska juu aar da king in tis haus, mulla on ollu jo vähän aikaa tässä semmoinen fiiliksenideaisenpoikanen, että tästä koko roolipelihösselistä saisi ihan sairaan kipeen mahtavan kirjan! Krhm.. suunnittelin melkeinpä ideaakin jo itsekseni, en paljoa, mutta vähän ja heiii taas romaanipätkä antakaa anteeksi, mutta ihan ajatuksena ainakin. Upee kirja tosiaankin, oon niin rakastunut tähän roolipeliin, täällä on niin paljon kaikkea, afternoon drama, sota meneillään haltioiden ja ihmisten välillä, sinäänsä se on perus, mutta täällä se toimii parhaiten, se on niin hyvin kirjattu ja ja ja.. kerron lisää kun joku on sanonut jotain, etten innostu liikaa ^.^'
Ihan tosissaan pitäisi harkita pystyttävänsä sen saakelin blogin pystyyn etten kiusais enää teitä näillä mun älyväläyksillä..