Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 21 Heinä 2011, 18:56

Myh oisin kait voinu mennä oulaisiin kahtommaan sitä uutta harri potteria mutta en vihti mennä -_-
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Heinä 2011, 22:15

Mä hajosin sille totaalisesti juuri siksi koska se näytti Luciukselta mutta nyt työni täällä on tehty - se oli Lucius.

Piirrän Kalmaa, ihan tajuttoman vaikea tajuta miten sellaselle piikkipäälle voi tehdä märät hiukset. KESTOGEELI FOR THE WIN ehkäpä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Heinä 2011, 22:59

Ylipäätänsäkkin vois kyseenalaistaa monenkin ropehahmon - niin menneen kuin nykyisenkin - hiusten anatomian ja sen, miten taitavasti ne kumoaa painovoiman lait.
Märkä fleda = karvat sojottaa sinne sun tänne, paitsi ylös.

Joo ehkä meen nukkumaan ennen ku typottelen enää enempää näissä pilleri pöperöissä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Heinä 2011, 23:21

Ei ei ei. Sen pitää olla liiskautunut päätä myöten kuin uitettu koira. Ei siis sada vaan pulahti juuri lampeen D:

On tää hankalaa. Ja totta, Eugenen pehko on tästäkin aika hyvä esimerkki vaikka sen vois pistää sen piikkiin että Genen hiukset on vaikkapa sellaset ihan hamput että ne pysyis vaikka suorana piikkinä jos ne sellaseks muovais.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Sands » 22 Heinä 2011, 00:05

Phih, jos minun märät, pyyhekuivatut hiukset ovat opettaneet minulle mitään, niin se on sitten, että monet animehiustyylit voivatkin olla mahdollisia... Jos vaikkakin vain hetken aikaa. :D

Öööyh märät hiukset ovat ohuet ja menevät aivan päätä pitkin. Voi olla kasvojenkin edessä, jos niitä ei ole otettu edestä pois? :D Ja ne voivat näyttää pidemmiltä, kuin mitä uskoisi, jos tyypillä yleensä on aivan joka suuntaan hiukset olleet pystyssä... Herpderp keskiyöllä kirjoitetaan parhaat viestit.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Heinä 2011, 11:08

Täällä on mennyt melkein jo kaksi sivua pälätystä ILMAN MUN PANOSTANI! Miten olen saattanut päästää näin käymään!? D:

Phih, jos minun märät, pyyhekuivatut hiukset ovat opettaneet minulle mitään, niin se on sitten, että monet animehiustyylit voivatkin olla mahdollisia... Jos vaikkakin vain hetken aikaa. :D

Märät hiukset ja kymmenen tunnin unet ovat opettaneet minulle, että pitkätkin hiukset on mahdollista saada pysymään yli puolet päivästä pystyssä ilman sen kummempia geelejä tai lakkoja xD

EDIT: Miten mä oikeesti pystyn kertalaakista hiljentämään niin aktiivisen Pulinanurkan?? D: Eikä oo ees eka kerta
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Heinä 2011, 17:25

Mun myötätunnolla ei kertakaikkisesti ole rajaa kun luen tuota uutista jossa kerrotaan sen 32-vuotiaan miehen ampuneen 84 leirinuorta Norjassa. Holy Moley miten joku voi oikeasti olla niin julma ja en vaan käsitä ja argh.
"Mies saa jopa 21 vuotta vankeutta." < Jopa? Siis elinikäiseen pieneen luukkuun tuollainen mun mielestä pitäis työntää. Ksjidijfs.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Sands » 23 Heinä 2011, 18:36

Ja sitten asiasta kukkaruukkuun.

Tänään oli jännin päivä ikinä, parvekkeella oli heinäsirkka ja kissa meni hulluksi. Sai tuo sitä läpsäistyä käpälällä, mutta se sirkka tipahti sitten parvekkeelta alas ja kissa oli surullinen. :< Onneksi sisältä löytyi kirsisääski, jonka pystyi tappamaan ja syömään.

Oli raskas päivä se.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Mohnake » 24 Heinä 2011, 10:38

Meilläkin nuo kissat metsästi kärpäsiä välipalaksi, kun oltiin vähän aikaa sitten pohjosemmassa(jep, täällä ei ole kärpäsen kärpästä). Nekin tuntui aina hämmentyvän, jos kärpänen pääs karkuun tai ne ei enään sitä nähnyt.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Heinä 2011, 15:01

Yup, se ammuskelu juttu oli aika wtf. Odotan innolla että saan kuulla sen motiivin. Harmi ettei kuolemantuomiot oo voimassa ympäri maailmaa.

Ja eiköhän kaikki pienestä kiinnostuvat olennot jahtaa ja ihmettele kärpäsiä. Kuten esim vauvat, koirat, kissat. Serkun penikka ainakin on ihan monttu auki jos kärpänen tulee lähelle. Koira taas yrittää metsästää niitä, laihoin tuloksin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Raigauge » 25 Heinä 2011, 21:05

Oslon juttu oli pelottava 8( mut en ressaa siitä.

Tosin on vähän semmone tunne että suomeen tulee kanssa vielä joku ennen vuodenvaihetta -_-

noi autokarkit on outoja.
Raigauge

ViestiKirjoittaja Mohnake » 26 Heinä 2011, 17:19

Ainahan noita sairaita tyyppejä riittää. Ja ainahan siinä on jokin juttu takana. Esim. joku hoitamattomaksi jätetty mielensairaus/tila. Näiden tapausten vähentämiseksi pitäis parantaa mielenterveyden hoitoa ja tuoda sitäkin enemmän esille. Esim. vielä koulussa ollessani ei pidetty luentoja koko koululle näistä asioista. Oli tietenkin psykologian kurssiin mahdollisuus, mutta eihän yhdelle kurssille voi koko koulua laittaa. Ongelmiahan ja puutteita on aina kaikissa asioissa, mutta tämän pitäisi olla melko ajankohtainen kaikinpuolin.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Heinä 2011, 22:10

Niin no tuon motiivihan oli mielisairaus ja se oli äärioikeimmistolainen + se nuorten leiri oli sosiaalidemokraatikkonuorille, joten padamzz.

Mutta totta, Mohnake \o

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Daniella » 29 Heinä 2011, 00:49

<--- Yhdyn. Sitähän pidetään mahdollisena, että Suomeenkin vois tulla terrori iskuja :s

Asiasta johonkin muuhun kuin kukkaruukkuun --> I'm alive! Terveessiä laivareissulta! Tulipahan tutustuttua yöllä ranskalaiseen jätkään, joka tarjosi pelit ja juomatkin viellä :D y not? Hauskaa oli.
JA tänään rippileirille isoseksi.. ja ei, en ole himouskovainen, en edes luultavasti usko the Holy God himself.. tykkään vaan srk:n toiminnasta : )
Daniella

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut