Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Heinä 2011, 11:21

Jokasessa maassahan se on mahdollista ja on aina ollut.
Ja ei kai sitä nyt mikään himouskovainen tarvitte olla jos isoseksi menee riparille, mä ainakin aion mennä ihan siksi että siellä riparilla oli niin hubaisaa.

Ostin kalenterin ja huvittaa tehdä uusi hahmo. Katsoo nyt sitten.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 29 Heinä 2011, 13:17

Ois itekkin kiva päästä Ruotsin laivalle pitkästä aikaa. Tukholma kolahti aika kovaa parisen vuotta sitten ja varmasti muuttaisinkin sinne jos osaisin ruotsia paremmin kuin nykyisyydessä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 31 Heinä 2011, 01:56

Minä kävin Ruotsissa kerran, maa oli ihan kiva, mutta en pidä siitä kielestä. ;) Laiva-matka oli kuitenkin sen vernna hohdokas, että voisinpa mennä joskus uudestaan. (:
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 31 Heinä 2011, 10:40

Juuri tän ammuskelun jälkeen käy sitten niin että kavereiden läheinen ystävä jota en juurikaan tuntenut, mutta tiesin silti, kuolee ulosajossa. Haikeat on fiilikset, ei tällasta juuri itekkään tajua. :/
Rest in peace, Laura!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ay » 31 Heinä 2011, 17:02

Heti jopa aamulehdessä luki, että Oslon tappo jutussa syyllisenä oli muslimit. Aika loukkaavasti kirjoitettu heistä, vaikka lopuksi oma kansalainen oli tehnyt sellaisen.

Sen sijaa minulle tapahtui työtapaturma ja jalkapaketissa. Kesäloma viikko menee kokonaan uusiksi. Piti mennä kiertelemään Suomea.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Kitty » 01 Elo 2011, 15:54

Touh, jalkaparka... Milläs oisit kierelly ? Ite aattelin tässä jossaki välis heinolaan Kevarilla.
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 01 Elo 2011, 22:50

Jes, eka animaatio GIMPillä valmis!! Harmi, että sen laatu on niin kuraa, ettei sitä muuten voi juhlia.

Ja Aylle toivon pikaista paranemista. Yritä pärjäillä sen jalan kanssa!

Ja koulut alkaa(ainaski mulla) viikon päästä. Ja ne onnekkaat paskiaiset, joilla alkaa vasta kahden viikon päästä, mä todella toivon, että teillä on lauantaisin koulua 8DD
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Elo 2011, 09:57

Eipäs se mullakaan menny taaskaan päivä ihan putkeen kun oli yksin kotona ja virheekseni otin molemmat meiän koirat yhtäaikaa ulos. Tottakai avain jäi sisälle, kukaan ei ollu kotona ja kaikki tutut oli matkoilla. Mummolaan päätin sitten lähteä niiten koirien kanssa ja tietty jouduin kävelemään jonkun lentopallotapahtuman läpi ja siellälkin oli katsojilla miljoona koiraa mukana. Kun sain itteni rehattua mummolaan ne oli tietty jossain menossa. Onneks sai lainattua yheltä tädiltä kännykkää ja käskin iskää hakemaan meijät autolla kotia.

Että tallaistahan tässä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Elo 2011, 10:37

Minulla alkaa vasta 2 viikon päästä ;) MUTTA minun joulomani kestää vain viikon (Y)
Templer

ViestiKirjoittaja Sands » 02 Elo 2011, 15:07

Minulla oli vain kuukauden kesäloma ja nyt taas olen töissä, ja siellä te itkette, kun koulut alkavat jo seuraavalla viikolla... :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 02 Elo 2011, 16:21

Pakkohan sitä on itkeä D: Itken siitä niin kauan kuin vielä voin!!!
Pappis

ViestiKirjoittaja Ay » 02 Elo 2011, 20:09

Ehdottomasti itketään, mutta toisinaan ihanaa kun tulee rutiinia taas. Paitsi kiirellisyys nousee ja eikä pääse niin paljon koneelle. Kaksi koulua ja niiden lisäksi töissä ja harrastuksissa täytyisi käydä. Selvä itsemurha lukkari. Onneksi taas alle vuoden päästä tulee jo uusi kesä. Silloin saa rentoutua jotenkin.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Pappis » 02 Elo 2011, 21:27

Itsemurha lukkarit on murhaa... mulla alkaa ekassa jaksossa joka päivä 8:15 koulu ja loppuu 15:50 melkeen joka päivä, paitsi perjantaina... menee tiukaksi *hahahaaaaaaaaa............*
Pappis

ViestiKirjoittaja Mohnake » 02 Elo 2011, 22:28

Itelläkin oli kuukauden kesäloma. Tosin saas nähdä saanko jostain työharjottelupaikkaa tai jotain. Ennen sivaria, kun ei kannata mihinkään vakkaritöihin pyrkiä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Elo 2011, 20:39

Mmm... niin ei tosiaan pitäisi itkeä. Toisilla ei ole lomaa ollenkaan... (:
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut