Räkäpää, ruusu ja nuija. [sov]

Nahorissa sijaitsevat torit ja kadut. Katuja vartioidaan erittäin tiukasti, niin päivisin kuin öisin.

Valvoja: Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Elo 2011, 18:58

Rosalva

Koirat näyttivät vetäytyvän myös pois, ja Rosalva kohottautui takaisin seisomaan. "Se oli kyllä pääteltävissä." Rosalva vastasi pojalle hellän hymynsä kera. Olihan se kai hyvä että joku näitä viattomia eläimiäkin puolustaa.
Rosa katsoi hieman kummissaan poikaa joka näytti nyt puhuvan kissalle ? tai pikemminkin puhuvan kissan kanssa ? Pian tuo laskikin mortyn maahan ja se jatkoi lönköttelevin askelin katuapitkin.
"Missä vanhempasi ovat ? Voin saattaa sinut kotiin." Neito tarjosi kohteliaasti, noin pieni poika oli varmasti jo odotettu kotiin. Ja vanhemmat luultavasti huolesta soikeina.
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 11 Elo 2011, 17:16

Sullivan

Sullivan puhalsi hiustupsun pois silmien päältä Rosalvan kysyessä vanhemmista, ja vilkaisi sitten sivusilmällä nuoreen naiseen.
"Ei minulla ole vanhempia. Koskaan ollutkaan ja koskaan tulekkaan. Olen vain tavallinen kadunnuohoojalapsi, joka pyörii siellä minne sattuu päätymään.", enkeli sanoi samalla kun sipaisi hiuksia paremmin pois pisamaisilta kasvoiltansa.
"Joten ei, ei minulla ole varsinaisesti kotiakaan. Ihan kuin minä sellaisen tarvitsisin, pärjään hyvin itsekkin.", tuo vielä virnisti kevyesti, ja katsoi kissan perään, joka vilkaisi Sullivaniin vielä kerran ennen kuin katosi. Sullivan tiesi mitä kissa oli sanonut, se oli toivottanut onnea pojan seuraavalle tehtävälle.
"Entäs sinä? Minä voisin saattaa sinut!", hän naurahti kevyesti, asettaen kädet ristiin rintakehälle. Se voisikin muuten olla näky, poika joka oli parimetrisiä miehiä hädintuskin vyötärölle saattamassa nuorta kaunista naista kotiin puolustaen tuota ryöstäjiltä... Tosin ei Sullivan ajatellut että se oudolta näyttäisi, ajatteli vain että ehkä tyttö kaipasi seuraa.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Kitty » 11 Elo 2011, 17:31

Rosalva


Mitä !? Eikö toisellla ollut vanhempia ? Ei kotia ? Ja nuorukainen oli hädin tuskin edes aloittanut elämänsä ! Rosalva tunsi suurta sääliä toista kohtaan, vaikkei tuo näyttänytkään sitä surevan, päin vastoin. Silti tyttö oli varma että poika tahtoisi normaalin elämän niinkuin muillakin.
Suloinen punapää tarjosi vielä Rosalle että tuohan voisi saattaa neidon kotiin, eikä nainen osannut sanoa ei.
"Sehän passaa, asun kartanossa." Rosa sanoi viitaten kädellään suuntaa.
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Elo 2011, 20:55

Sullivan

Enkeli ei antanut orpoutensa häiritä itseänsä silloin kun hän oli töissä. Tosin ei hän juuri nyt ollut niinkään varsinaisissa töissä, tämä oli vain sivutyö, tai jotain mitä voisi sanoa ylitöiksi. Takaisin asiaan kuitenkin, Sullivan asetti kädet niskallensa, alkaen kävelemään kartanoa päin. Ei häntä pahemmin ihmetyttänyt, että Rosalva asui kartanossa huolimatta siitä ettei ylhäiseltä näyttänyt, tarvittiinhan kartanolla palvelusväkeäkin. Rosalva kai kuului heihin, tiedä sitten että mitä tuo siellä teki. Eläinrakkaana ja ystävällisenä persoonana tuo kuului varmaan jonnekkin jossa sai olla paljon ihmisten ja eläinten kanssa? Sullivan raaputti varovaisesti pisamaista nenänviertä miettien samalla mitäköhän Rosalva teki työkseen kartanolla, mutta kohautti sitten olkapäitänsä, antaen asian olla. Eihän se hänelle kuulunut, loppujen lopuksi, vain eläinten asiat oivat hänen asiansa. Askeleet olivat kimmoisia samalla kun alimittainen poika katseli ympärillensä, pian jopa unohtaen että hänellä oli seuraakin huomatessaan pari varista, joiden kinaa oli mukava kuunnella, kun se ei ollut mitenkään vakavaa, leikkimielistä vain.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Kitty » 30 Elo 2011, 21:36

Rosalva

Pikkupoika laittoi kätensä ristiin niskan taakse, voi kuinka herttaista, matka taittui kohti kartanoa rattoisasti ja pari varista alkoivat rähistä keskenään.
"Hahhhah, joskus olisi kiva tietää mitä eläinten päässä liikkuu." Rosalva naurahti nuoremmalleen joka näytti jo siltä että olisi unohtanut neidon olemassaolon.
"Tahdotko tulla kartanoon katsomaan hevosia ?" Tyttö kysyi pienemmältään, jos tuo kerta piti noin kovasti eläimistä niin tuskin tuo laittaisi pahakseen että pääsisi katsomaan hevosia, jaloja puhdasrotuisia kartanon hevosia.


//Eeeeeh eikä ees kestäny, mitä häh ? Vähänniinku pääs unohtumaan tämä peli, anteeksi kamalasti =(
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 07 Syys 2011, 19:04

//Onpas junnannut sen verran pitkään ja muutenkin semmosessa kohassa että eiköhän jätetä tämä tähän ? Kiitos pelistä, it was fun while it lasted. //
Kitty
 

Edellinen

Paluu Kadut ja Torit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron