Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ay » 11 Elo 2011, 12:13

Nyt saatiin tietää, että luokak puolitetaan ja osa heitettään pois koulun tunneilta, kun oppilaita on liikkaa. Ketkä ovat liikaa niin saavat etsiä paikan missä voi opiskella työnanatajan komennuksena. Todella mukavaa aloittaa koulu heti näin. Tämä on niin murhaavaa. Toivottavasti muilla on alkanut koulun käynti mukavemmin.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Dogster » 11 Elo 2011, 15:14

Hahhaa, selvisi että minulla on koulua enää joulukuuhun asti, ja sekin aika on TOPPia (TOP paikka on jo tähtäimessä, mua on suositeltu sinne, pitää vaan saada pari juttua ennen sitä kuntoon), ja vain kaksi kurssia (matikka 3, josta olen puolet tehnyt) ja Spektrometri 2 kurssi... that's it. Ja vapaavalintainen, luova kirjoittaminen. Vielä jää 3 opintoviikkoa multa välistä, mutta me järkkäiltiin sitä Opon kanssa, niin että harrastuksella saadaan napsaistua ehkä viikko pari pois, ja jos jää vielä niin mut ohjataan Kansallisopistoon jollekkin taidekurssille (Ja musta piti tulla laborantti! x'DDD)

Mutta mukava päivä oli juu, luultiin että 12 päsätäisiin, mutta sitten tuli ilmoitus, että lukkari menee ekasta päivästä asti normaalisti, eli mun ois pitänyt olla alunperin 4 asti... onneksi meidän vapaavalinnan maikka päätti että kun vain puolet luokasta tuli, niin me päästiin ajoissa kuhan kirjoitetaan jotain kotona :'D

Kauhistus mitä mä taas pölisen päivästäni kaiken... ihme kun en ole vielä kertonut mitä olen syönyt ja milloin....

Mutta kuiteskin, ihana päivä, ihanat opet, ja maikka ei syönyt mua vaikka oonkin eka joka vetää neljättä vuotta tuolla osastolla :'D
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Niehku » 11 Elo 2011, 17:08

Ay: toivottavasti sie saisit jatkaa, etkä kuuluisi siihen liikaväkeen :D
Animedog: keleppais mullekki :D

Itelläni eka koulupäivä tänään sujui ihan hyvin, loppui aikaisemminkin :3 ainoa harmi oli, ettei menty ruokailemaan, ku ykkösiä oli nii hirveesti ja kaikkialla oli muutenki hirvee häsähäsähäsä >.< jotenka ruokailuun johtavat kaksi jonoa oli aina ulko-ovelle asti..... No, ehkä huomenna paremmin :D
Niehku

ViestiKirjoittaja Etta » 11 Elo 2011, 17:19

Dakum, ah, ulko-oville asti kestävät ruokajonot on niin nam. Mä en tosin muista yhtäkään kertaa, että olisin oikeasti mennyt sinne jonon perälle ja jonottanut sen viistoista kakskyt minuuttia, me nimittäin aina fuskataan ja soluttaudutaan sinne jonon kärkipäähän. :')
Etta

ViestiKirjoittaja Niehku » 11 Elo 2011, 17:23

Joooo-o... Siihen jonottamiseen menee melkein jo se 30min, joka on varattu koko lounastamiseen :'D en siis itekkää oo koskaan vaivautunu jonottamaan niin pitkään, sit ku lopulta pääsisit ulkoa tarjotinta ottamaa nii kappas: sali onkin täynnä... >.<

Onneksi myydän hyviä sämpylöitä ja pillimehuja välkillä :3
Niehku

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Elo 2011, 18:27

Ensimmäinen päivä takana... (:
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Elo 2011, 21:39

Mä en ees muista millon viimeks oisin käyny kouluruokailussa... Varmaankin kauppiksen ekalla, mut si seuraavina vuosina olin pahis enkä syöny siellä koskaan. Nomnom.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 11 Elo 2011, 22:16

Kiitti. Huomenna täytyisi löytää paikka opettajalle. Ihan mahdotonta saada päivässä. Aivan hirveetä ja järjetöntä tehdä niin. Olisi saanut jakaa meidät kahtiin eri luokkiin vielä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Sands » 11 Elo 2011, 23:25

Jaahas, tahdoin piirtää, mutta piirtopöytä sanoikin, että ei käy. :D Luultavasti jokin kynäongelma kun sitä pitää painaa kauheasti, ostan tuossa jossain vaiheessa uudet paristot ja katson, jos sillä korjaantuisi... Jos ei, niin tuon mallin kyniähän ei irtokappaleina myydä, nice. :D Pitää kai se siinä tilanteessa sitten ostaa kallis Wacom, johon ei oikein rahaa ole, ne pienetkin ovat niin kauhean kalliita ja olen tottunut käyttämään isoja. Muuutta saisi ainakin hyvän, toimivan pöydän, jolle niitä kyniä kyllä netistä löytyy vaikka kuinka paljon.

Valintoja. Saa nähdä, kauan sitten siinä uuden hahmon tekemisessä menee, en tahdo pistää kuvattomia hahmoesittelyjä minnekään. Tai värittömiä lyijykynäpiirroksia, pitää olla nätit värit tietenkin. :> Enkä missään nimessä ala värikynillä värittämään, taidot eivät riitä ilman undoa... :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Mohnake » 12 Elo 2011, 07:45

Sands, osta Trustin piirttis. Niitä saa yleensä prismoista ja ne ei paljoa maksa vaikka ostaisitkin A4 kokosen. Mies ainakin sai 70 hintaan.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Sands » 12 Elo 2011, 11:36

Sellainenhan minulla olikin. :D Niissä juuri nuo kynät ovat heppoisen oloisia ja menevät rikki helposti, joskus ihan itsestään, jos muita on uskominen. Ja noita irtokyniähän ei löydä myytävänä kuin joskus kolmantena perjantaina kolmannessa kuussa kun kaikki aurinkokunnan planeetat ovat linjassa ja samaan aikaan sattuu auringonpimennys, joten pitää miettiä, tuleeko halvemmaksi aina ostaa se Trustin pöytä kynän takia vai se paljon kalliimpi mutta laadukkaampi Wacom, minkä kyniä myydään irtokappaleina. Mutta toivottavasti kyse on vain pattereista, kokeilen tässä, kun töistä pääsen ostamaan, ei noita pieniä paristoja minulla jostain syystä ollut... Hitsi, kaikki kamani särkyvät, vasta näppäimistökin päätti, että ei toimi enää. :D Onneksi minulla on niitä vaikka kuinka monta jemmassa, voisipa noita Trustin piirtopöydän kyniäkin ostaa pahan päivän varalle...

Hih, vähänkö olen pahis, kun töistä täällä kirjoittelen. :D Mutta kun tein jo kaikki tämän viikon hommat, eikä ole muuta tekemistä... Harvinaista. :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Elo 2011, 12:37

Pitää kai se siinä tilanteessa sitten ostaa kallis Wacom, johon ei oikein rahaa ole, ne pienetkin ovat niin kauhean kalliita ja olen tottunut käyttämään isoja.

Aiptek. Vähän kalliimpaa mitä tuo Trustin, mutta laadukasta. Ittellä kestäny toi perusmalli jo muutaman vuoden. JA ihan yhtä lailla ne wacomin pöydät menee paskaks, nimimerkillä ostin pienen joka hajosi.

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... let-10000U

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... iirtopoyta
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Elo 2011, 13:01

Ittellä Trustin piirtopöytä ja toistaiseksi eka jota testaan, joten paha lähteä vertailemaan mihinkään. Tosin piirtoalue aika pieni ja meinaa ottaa välillä pannuun sen takia, mutta ihan ok jälkeähän tuolla saa. Välillä toi kynä (kun sen kärki tuppaa kulumaan) tekee jotain ihan outoja koukeroita kun koittaa suoraa viivaa piirtää mutta näillä pärjätään.

AHHAHHAHAHHAHHAHAHHAHA sain vihdoinkin havittelemani hovinarrin. Tosin sekin on vain ex. Ja kuuro. Damn.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Sands » 12 Elo 2011, 13:44

Aksutar kirjoitti:Aiptek. Vähän kalliimpaa mitä tuo Trustin, mutta laadukasta. Ittellä kestäny toi perusmalli jo muutaman vuoden. JA ihan yhtä lailla ne wacomin pöydät menee paskaks, nimimerkillä ostin pienen joka hajosi.

Ai, minä olen kuullut vähän juttuja, että Aiptek ja Trust ovat melkeinpä samaa kamaa, etenkin mitä kyniin tulee. :D Kyllä tuo Trustinkin pöytä on minulla ihan hyvin säilynyt, ei se, mutta kun se kynänpentele... Mites se sinun Wacom, koko pöytä hajosi, mutta kynä jäi?
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Templer » 12 Elo 2011, 17:03

Mmmm... itselläni ei edes ole piirtopöytää \m/ Mutta ei ole ollut tarvista ainakaan kovin suurta... vielä :D
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut