Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Niehku » 20 Elo 2011, 11:40

Oh, vihdoin vapaapäivä <3 koulussa on välillä ihan kivaakin, ainoo mikä rasittaa todenteolla on hanurista vedetty lukujärjestys! Miulla on kahtena päivänä viikossa viiteen ja yhtenä kuuteen koulua >.< mitäpä siinä sitten, kotiin kun pääset niin suorilla nukkumaan, onneks ei oo läksyjä. Remonttia eivät oo saaneet toisessa koulussa valmiiks, joten nykyisessä koulussa on aikamoinen tilanpuute ja siks syvältä olevat päivät. No, eipähän tuota tarvitse kestää kuin tämän jakson, hope so. Tietenkin alkaa kymmeneltä tai kahdeltatoista pisimpinä päivinä, mutta edelleen heräisin mielummin vaikka kaheksaks joka päivä ja pääsisin aikasemmin pois. + sitten kaikki nämä harrastukset iltaisin..

Muuten luokan yhteishenki on ihan jees, eikä huumoria puutu! :D
Niehku

ViestiKirjoittaja Etta » 20 Elo 2011, 15:51

Ugh, minullakin alkoi nyt sitten koulu maanantainan ja hyi kamala että olen ollut ihan lopussa. Mun lukkari ei missään nimessä ole paha, vaan ihan siedettävä ja kurssitkin on ihan mielenkiintosia, mutkun tuntuu siltä, että en kerkee tehdä enää mitään muuta kuin käydä koulussa ja töissä.

Mullon muutenkin ihan tarpeeksi työstressiä, ja nyt pitäisi kouluun kirjoittaa vielä kymmenen sivun kässäri ja elokuva-analyysi, leikata video loppuun, kuvata ja editoida toinen video plus viis eri valokuvaustehtävää. Kaiken lössin päälle vielä autokoulu, niin johan on mullakin soppa kasassa. ,__,
Etta

ViestiKirjoittaja Mohnake » 20 Elo 2011, 20:34

Jos olisi mahdollista niin tahtoisin itse tehdä nuo leikkailut ja kuvata videot. Ollut nimittäin vähän tylsää, kun ei ole enään päässyt mediajutskia tekemään vähään aikaan.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Mohnake » 23 Elo 2011, 09:58

Aamu lähti hienosti käyntiin. Ensin nukutaan herätyksen yli ja sitten, kun kävelen olkkariin niin siellä odotti kahdet kissan oksennukset. Nyt sitten odotellaan, että voidaan varata aikaa eläinlääkäriin. Tuo yks noista kissoista nimittäin oksennellu jo muutaman päivän ajan ja jurottanut hiljaa piiloissa eikä suostu edes herkkuja syömään.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Elo 2011, 11:54

Valvoin yön koska eräät ei osaa olla hiljaa, nukuin ohi psykan, silmät seisoo päässä ja kahvi on loppu... Huonojen aamujen sarja jatkuu. Kellä muulla oli huono aamu meidän lisäks?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Elo 2011, 16:16

No ensinäki olin illalla syöttäny Nennalle makkaraa ja oksennuksen ääniä yöllä nii hirveesti et en saanu nukuttua. Ammulla odotti ykä läjiä sit siivottavaksi..Sit aamulla aivan hirveet uni pussit ku koululle tulis uus ope meiä luokaan nii -.- okei tosta voin syyttää ihan itteeni, makkaran syöttäminen..Mut sellane aamu oli pari päivää sit et ei tänää kuiteskaa :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Elo 2011, 17:02

No itte heräsin semmoisenn kauhean pelottavaan painajaiseen. (Unessani Aksutar soitti pirun vihasena et miks en oo koneella vastaamassa viesteihin, sit koitin selittää että oon mökillä eikä siellä ole nettiä, mutta sen jälkeen löysinkin itseni kotoa koneelta ?) Kyllä oli outo uni, ja ihan sen takia laitoin ennen kouluun menoa koneen päälle et pääsee kattoon onks kukaan vastanny mun peleihin @.@
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Elo 2011, 17:39

joo ku mää olin liittymis halunen nii näin unen et olin tietokoneella ja toivoin et mää pääsisin tänne sit aksutar tulit selittelee kaikkia sääntöjä siihen mun nenän eteen ja tais se huutaakki siinä välissä O.O Oli kyl aika söpö mun unessa, huomioikaa et en oo nähny Aksutarta :D Mu tsellasta -.-
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Elo 2011, 17:56

No joo Aksu me pelätään kyllä ! Minä ainakin =D Ja sama en oo koskaan nähny tai kuullu et miltä Aksutar kuulostaa tai näyttää mutta eipä sillä siinä unessa niin väliä ollu =D
Nyt Aksu sitten varmaan miettii että käyttääkö se näitä maagisia kykyjään hyvään, vai pahaan ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Elo 2011, 18:22

Pahaan totta kai. First the internet and then THE WORLD!
Ja näytän tältä
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 23 Elo 2011, 19:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 23 Elo 2011, 19:15

When you see it, you`ll shit brix !
Oikeesti Aksu i am scared !
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 23 Elo 2011, 20:38

Hahha! Eihän Aksu ole mitään verrattuna TÄHÄN!
>D
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Elo 2011, 20:51

Syön unimörköjä yöpalaks. Ratsastan hirviöillä ja raiskaan demoneita.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 23 Elo 2011, 20:51

Haahhah!! Vähänkö repesin :D
Niehku

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut