Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Elo 2011, 16:43

Aksutar kirjoitti:Ivy leikkii täällä didlolla 8O

Fail! The most meaningless message ever.

Kyllä mullekin fanityttömäisyys pisti silmään mutta ei sitten siitä sen enempää koska en tiedä oonko itekkin sortunu siihen silloin kun alotin pelaamisen 12v... Mut whateva, oon Aksun lemmikki niin se ei haittais kuitenkaan B) Mitä?

Twilight on niin syvältä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 25 Elo 2011, 16:43

Perseen nuolenta ei kuulu mun sanavarastoon....
Ja niin leikkiähän tämä vain =D

Plus.... Mitä hel.... ? Mitä se dildolla ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Elo 2011, 16:44

Läiskii mun koiraa turpaan >:

*pat pat Agnaa* Mun oma hovinarri
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Elo 2011, 16:46

Meinasin juuri heittää huikean coolin kommentin "No mitä dildolla yleensä tehdään?", mutta Aksu tuhosi koko mun suuren projektin. Niin no.

*röyh* Tämä hovinarri söi juuri kanaa ja riisiä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Sands » 25 Elo 2011, 16:47

Pitäisikö huolettaa se, että aluksi luin sen ihan normaalisti että dildo, mutta sitten huomasin että kirjoititkin se didlo ja nauroin sille ihan räkänä koska se kuulostaa hassulta.

Joo, taitaa varmaan väsyttää tänään.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Elo 2011, 16:48

omonomo Minä ja Ivy syötiin just tortilloja. Oon mäkin reilu kaveri, bestis kylässä ja mä vaan istun foorumilla juttelemassa.

Ja ei Sands, se on ihan normaalia. Didlo on hauska sana ja käytänkin sitä mieluummin ku sitä toista nimeä...
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 25 Elo 2011, 16:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 25 Elo 2011, 16:50

Voi ei Sands ! Et ois sanonut ! Nyt määki nauran Didlolle vai miten se nyt menikään ?
Agna dildolla voi tehdä vaikka ja mitä, mistä muistuikin mieleeni että seiskalla kun kysyttiin yheltä mun kaverilta et tietääkö se mikä on dildo niin vastaus oli tämä: "Mä oon sit varmaan semmonen." Piinattiin sitä siitä ysin viimeseen koulupäivään asti, leikillä tietysti
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Elo 2011, 17:33

ooww nice.. ku olin kuus vuotta niin luulin et dildo on semmonen kipukoukku jolla niiku hierotaan... -.- mut huom olin sillo pieni :S :D rupeen kuiteski joskus itekki nauramaan asialle:)
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 25 Elo 2011, 17:43

Nyt Wolf on ihan ulkona aiheesta ja pelottaa... D= Paakko myöntää, että kuulun nuoreen porukkaan täällä ;( Snif en nyt kuitenkaan tuota 12 alita :I
Damnet, mutta jokainenhan tästä kasvaa ja oppii...
Ei tsiiisus kun nyt... nyt vain vammaan täällä ;( ORBGH
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Elo 2011, 17:59

Hah! Mustaki tuntuu nyt et oon täällä tämmöne vammannen tekemässä jotain outoa, varsinki ny ku selitän tässä tätä.. -.- käskekää mun lopettaa höpöttäminen ku oon nii ärsyttävän tuntonen itestäni!
Demintty

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Elo 2011, 18:17

No mä en edes 6-vuotiaana tienny vielä mitä dildo ylipäätään tarkottaa ku en koskaan ollu sanaa kuullu, mulla on ollu viaton lapsuus. Varmaan joskus seiskalla oon oppinu mitä se tarkottaa... Lol D: En muista ainakaan että kutosella oisin viel tienny.

Niin ja kartoittaaksemme ikiämme (miten lie), minä olen 15-vuotias!

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 25 Elo 2011, 18:32

Sweet sixteen beibes ! Elikkäs kuusitoista vuotta olen minä.

No mullakin oli viaton lapsuus kunnes täytin ömmöm... kaksitoista ? Siitä se alamäki kait alko =D
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 25 Elo 2011, 18:34

Viaton lapsuus? What? What does it mean?

5-vuotiaana tiesin, mitä seksi on, mistä vauvat tulee ja miksi "karvamato viihtyy viidakossa". Tästä kiitän naapurin viisasta nelivuotiasta. Että kiitti vaan. Dildo nimen kuulin vasta yläasteella, jos totta puhutaan

Mää täytän 17(heheh)
Pappis

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Elo 2011, 18:35

:D täällä kalajoella on vähä sellasta et juopot tulee ja menee nii pienestä asti on pitäny oppia varomaan niitä nii siinä samalla kuulee kaikkea niiltä juopoilta ja opeilta jotka kertoo syyt miks niitä pitää varoa :D

Ja minä oon 14 tai jotain sellaista ;)
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut