Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Elo 2011, 18:51

Debbie kirjoitti:Ja minä oon 14 tai jotain sellaista ;)

Hyvä että väki on melkein selvillä siitä minkä ikäsiä on... :P

Ja hei kävin vetämässä kesän (ehkä) viimeisen jäätelön tuossa hetki sitten. Tosin viimekerrallakin kun kävin jäätelökioskilla niin luulin että se olisi ollut kesän viimeinen, vaan eipä näin käynyt... Suklaa-nougat. Ah.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Elo 2011, 19:13

Määhä kuulostan tosi varmalta ikäni suhteen :D

Mul olio viimene jäätelö aikoja sitte siinä jukun vieressä ahh.. pähkinä mango ahh..
Demintty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 25 Elo 2011, 22:41

Asiasta villasukkaan ja villasukka kukkaruukkuun. Kissa ilmesesti tulee toipumaan täysin lähi-aikoina. Sillä, kun oli jotain maksan vajaatoimintaa ja yleensä se pysyy kissalla. Meidän katin tapauksessa on suuri todennäköisyys, että paranee täysin. Ei varmasti kaikille mitään kovin tärkeätä, mutta semmosta tänne tänään.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Elo 2011, 09:02

Agna kirjoitti:
Debbie kirjoitti:Ja minä oon 14 tai jotain sellaista ;)

Hyvä että väki on melkein selvillä siitä minkä ikäsiä on... :P

Ja hei kävin vetämässä kesän (ehkä) viimeisen jäätelön tuossa hetki sitten. Tosin viimekerrallakin kun kävin jäätelökioskilla niin luulin että se olisi ollut kesän viimeinen, vaan eipä näin käynyt... Suklaa-nougat. Ah.

Epistä, mäkin haluan jätskiä! Haluan päärynäjäätelöä, nyt heti!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Elo 2011, 11:54

Ei varmasti kaikille mitään kovin tärkeätä, mutta semmosta tänne tänään.

Jos pulinaan sais kommentoida VAAN kaikille tärkeitä asioita niin täällä ois aika hiljasta. >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 26 Elo 2011, 15:53

Itse olen 14 ^^

Ykkösellä ne ensimmäiset "rumat" sanat kuulin, luokan pojat puhuivat koko ajan panemisesta ja sun muusta, itse menin järkevänä serkulleni selitäämään, niin meni häneltäkin viaton lapsuus sivuun :|
Templer

ViestiKirjoittaja Niehku » 26 Elo 2011, 17:18

Hmm... Itse muistan ala-asteella olikos se nyt vitosella vai kutosella, kun meille tytöille tuli puhumaan kiltti täti kuukautisista ison vaaleanpunaisen laukkunsa kanssa :D meitä nauratti ihan sikana, ihanku se ois ollu joku... Pervo ja hauska asia :'D

Hihitimme myöskin seksiasioille vielä kutosella, seiskalla kaikki selvisi XD ja itsehän olen 17 :3
Niehku

ViestiKirjoittaja Demintty » 27 Elo 2011, 21:07

Meillä sellaset jutut on ihan luonnollisia asioita jo ykkös kolmos luokalla et sellaset jutut ei enään naurata ja nii eei pois päin :D Okke mun pari kaveria on sellasia et niitä hävettää puhues ees suutelusta nii sit sellaset pano jutut ois kuolea niille -.- Mut eipä meillä sellaset jutut oo kovinkaan suuri puheen aihe..
Demintty

ViestiKirjoittaja Ay » 28 Elo 2011, 17:03

XD
Kaikkea ootte ehtiny jutskailla. Nähtävästi kaikil on hyvä fiilis.
Itse vai harmistaa, kun on niin huono keli tehdä pyörälenkki. Eilen tein ihanan 22km lenkin. Se oli mahtavaa paitsi yhtä kohta missä mentiin ylös ja sitten alas ja sitten taas ylös ja alas ja ylös.
Huhuh väsyttää ja huomenna koulun plyy.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Demintty » 28 Elo 2011, 17:38

Joo ollaan keretty jutskailla mut on kyllä tosi järkevät jutut :D
Hyvä fiilis on, mut ku on niin ltylsää ja ku haluais mennä ulos mut ku jäin jumittaa tähän koneelle... tuntuu tosi tyhmältä ku täs mää vaan höpöttelen jotain aivan kuusesta tulleita juttuja -.- käskekää mun olla hiljaa ja mennä ulos...
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 28 Elo 2011, 19:06

Minulle ei ole kovinkaan hyvä fiilis, nyt tuon sinun pyörälenkki kertomuksen jälkeen palasin kauheaan todelisuuteen, että olen epäonnistunut dietissäni (Y) Fuuuuuuk!
Templer

ViestiKirjoittaja Daniella » 28 Elo 2011, 22:50

Pyh ja pah sanon minä, dieetit on yliarvostettuja.. Pano juttuja sun muita olen kuunnellut jo ykkösestä lähtien (Turun Lausteelta kun tulen..krhm..) että semmoista.. And that's right ladies and gentlemen i'm back.. again. I am a despicable human being! Kivittäkää mt jos siltä tuntuu. Kiireisten eikä niin hyvien aikojen uhri on palannut. Aksu tämä vanha raihnainen karvakasa pyytää syvästi anteeksi poissaoloaan ja se myöskin toivoo ettei Kuningas heittäisi sitä niska pers' otteella pellolle. Q.Q
Daniella

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Elo 2011, 23:10

TNFssä on yhä rajana se, että jos on kolme kuukautta hiljaisena ilman mitään kunnon syytä niin heitän pihalle. Hiljaisena = Ei edes kirjaudu foorumille.
Kunnon syy = Ei kelpaa "inspis kateissa" selitykseks, mikäli ei kolmeen kuukauteen näy ees pulinan puolella tai kirjautuneena niin se on BB =3=
Ja enhän minä nyt Danskua voi pois heittää >8U

On se seksi hauska asia.
Mites se menikään.. Siitä puhe mistä puute. 8P
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 29 Elo 2011, 00:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Demintty » 28 Elo 2011, 23:28

Tää on niiin ihana paikka, mut tylsäksi käy ku ropet on aika hiljasia :'( Mut kyl se varmaa joskus sit taas käynnistyy ku itekki vähä ryhdistäytyy
:D Ja ku sit huomenna kouluun -.-' menee sit kaikki into joka asiaa ku joutuu neljää asti olee skolessa ja sit tunti jotain läksyjä ja sit eläimet ja kotityöt.. Miks elämän pitää olla näi vaikeeta? Ainoo millä mut palkitaan nii on puoltuntii koneella ja unet -.- ei kovin hauskaa.
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Elo 2011, 00:02

Debbie jos toi on vaikeeta elämää niin vaihdetaanko paikkoja?
Asut vielä vanhempies luona? Ne elättää sut? Siinä on mun mielestä ihan tarpeeks palkkaa, ku itte ei vielä tarvii mistään maksaa tai huolehtia.

Sä sentään pääset ja pystyt menemään kouluun. Opiskele vielä kun voit, ei ne siellä ihan hyödyttömiä asioita opeta. Paitsi köksässä. PFF minä heitän pannulle mitä lystää ja niin paljon kun haluan, screw da mitat.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut