Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ay » 01 Syys 2011, 16:30

Heh!! Toi oli hyvä //Vitja alkaa sattuu kurkuun, kun nauraa.

Muuten miksi tohon tulee jonkunlainen mainos, joka kerta kun tulee sivuille.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Sands » 01 Syys 2011, 17:27

No syy mainoksille on selvä, joten eiköhän se jo vastaa tuohon kysymykseen. :D Hauska on, miten se yksi mainos tulee töissä koneella ja siitä puuttuu se sulkunappi kokonaan, kun ei jostain syystä ilmesty. Kotona on onneksi estot mainoksille. :> Mikä voi olla vähemmän hyvä juttu, kun miettii, että mainokset maksavat sivun viemän tilan mutta öööhhh

Garrett on kaunein.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Syys 2011, 17:36

Minä en mainoksista ole vastuussa enkä niille voi mitään tehdä. Syyttäkää foorumi.infoa.
Mainosbannit ftw
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 01 Syys 2011, 20:55

Noita mainoksia on jokapaikassa, niistä ei helepolla pääse erroon.

Omnom, nukuin äsken kaks tuntia, onnee vaan mulle kun pitäis mennä nukkumaan, jokapaikkaa kyllä jomottaa muttei väsytä.
Kitty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 02 Syys 2011, 08:44

Nukuin vähän liiankin hyvin, kun ei tahtonut millään herätä kellon soittoon.

Tulipahan eilen ladattua WoWin kokeiluversio. Saas nähdä kauan menee, kun alan maksamaan siitä :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Syys 2011, 10:36

Mä en nukkunu melki ollenkaan ku jännitin koko yön >: Tänään tapaamaan Rossia irl.

WoW... Ehkä mä joskus jaksan tehä comebackin sinne, jos ZG ja/tai Ivykin tulee. (in my dreams)
Siihen asti paukutan GWtä
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Syys 2011, 14:18

Mikä parituskuva, ooooh 8) Onneksi Pappis oli nopeampi kuin rasvattu salama ja ehti jo ilmoittamaan Loryenin ja Lucasin. Wtf. Ilmoittautumaan. "Muistathan ilmoittaa numeroon 123 jos et jostain syystä pääse paikalle!"

Mainoksista puheenollen mulle mainostetaan tällähetkellä serviettejä tuossa ylhäällä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Syys 2011, 14:46

Mulle mainostetaan jotain valokuvaus liikettä ja halpoja lentoja. Eivätkö he ikinä luovuta?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Syys 2011, 15:58

Minä en edes tiedä mitä minulle tuputetaan, siitä raksista vaan ja jatkamaan ;)

Itse olen ollut hieman hiljaisella päällä täällä TNF:ssä hetken kun en ole nyt varma, missä paikoissa edes ropetan ja millä :x
Mutta joo, kyllä olen saanut kaluta foorumia läpi ja etsiä aiheita, joissa omat mieheni liikkuvat :D Eiköhän se tässä, kun kaikki näyttävät viihtyvän metsän puolella... ;)
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 04 Syys 2011, 09:15

Öh, mä oon vähä pihalla näissä jutuissa täällä pulinassa vaikka oonki koittanu lueskella niitä O.o
Ja oon itekki huomannu et useimmat mun ropet on sijoittunu metsiin ja niiden laitoihin, vaikka oonki koittanu saaha niitä muuallekki, no onhan se osittainki toiminnu :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Syys 2011, 09:56

Musta taas tuntuu että mun pelit on AINA kylissä tai jossain päin metsää... Extremenä on ollu Pappiksen kanssa mökki, Aksun kanssa aukio ja omenatarhoillakin oon seikkaillut.

Muistan kuinka aattelin silloin 12v että "Isona mä viel pelaan tuolla kuninkaanlinnassa!!1" niin no.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Syys 2011, 10:31

Mwahahahahaa! Etpäs pelaakkaan >:D

Mä ainakin tein listan että mikä hahmo pelaa ja missä. Ei oo toistaiseksi mikään peli jäänyt huomaamatta.

Agna, Pappiksen kanssa mökki, Aksun kanssa aukio, muttei minun nimeä omenatarhassa?! D8 Tämä on skandaali.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Syys 2011, 10:40

Nokun oon pelannut siellä sekä sun että mmupun kanssa niin oli helpompaa jättää teidän alempiarvoisten maanmatosten nimet pois.

Ps. Lotdow, kavereit' ei voita mikään.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Syys 2011, 10:43

Mikä saa sinut luulemaan että olen alempiarvoinen? o.-

Hei Agna: Cha cha chaa!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Syys 2011, 10:50

Se, että siskojen välillä vallitsee selkeä arvojärjestys jossa MINÄ olen ylempänä >8D

THRILLER NIGHT!

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna