Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 05 Syys 2011, 18:09

Damn ! Multa on mennyt miltei neljä vuotta laadukasta ropetusta sivusuun 8O
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Syys 2011, 18:11

Se on hienoa Agna. Ja minä olen ollut mukana kokonaiset.... Tai no jaa, antaa olla. Mutta Anna on puhunut koko kolme vuotta tästä paikasta mulle ja nyt järkesin lähteä mukaan. Olen viisas.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 05 Syys 2011, 21:48

Kai minäkin voisin viimein herätä horroksestani ja aktivoitua täällä keskustelun puolella ja miksenpä myös muuallakin..

Täällä on aivan mahdottoman taitavia pelaajia ja jumitin juuri muutamia kokonaisia tunteja lueskelemassa porukoitten pelejä :o
Mua melkein hävettää että saavuin näin laadukkaille kentille pelailemaan vaikka tuota roolipelaustaustaa ja kokemuksia tämän harrastuksen parissa onkin kertynyt jo useampi vuosi meikäläiselle~

Niin ei mulla oikeestaan muuta sellasta olennaista sanottavaa ollut kuin että terveppä vaan kaikille ! Ja anteeksi oon hirvee jupisemaan turhia asioita itsekseni ,________,
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Syys 2011, 21:52

Tervetuloa Crimson.
Onhan täällä noita hyviä ja aktiivisia pelaajia ihan kiitettävä määrä, enkä usko että sinäkään ihan perseestä olisit! Eikun vaan pelaamaan~
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 05 Syys 2011, 21:52

Teretulemast vaan ! Aina on hyvä alkaa pelaamaan ropeja ! Ja muistan kun itekki junnasin vaan lukemassa muitten pelejä alkuaikoina. (teen sitä vieläkin >:D)

Hienoa saada lissää pellaajia tännekkin ja vielä kerran tervettuloa ainakin näin minun puolestani !
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 05 Syys 2011, 22:03

Perseestäkö?! No enhän minä !.. tai siis~ ,________,

Mutta juu kiitusta vain kiitusta lämmin vastaanotto on aina mukavampi kuin totaalinen ignoraaminen~
Jahka mää saan vähän kerättyä itselleni energiaa kun työt tuppaavat uuvuttamaan mut täysin (en tykkää yhtään D8<) niin enköhän vain lassoa jonkun peliseurakseni!

varokaa vain .. wild Crimson appears!
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 05 Syys 2011, 22:09

Ei paniikkia, vai onko ^^ En usko että tällä hetkellä täällä olisi yhtäkään pelaajaa jota ei rasittaisi/hidastaisi koulu tai työt tai jokin muu. Vai olenko väärässä ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Syys 2011, 22:19

Mjeeh, tällä hetkellä ittelläni ei ole mitään menoja viikolla, joten en kuulu tuohon kastiin.. Onneks kyllä tässä kuussa alkaa tukipaja, pääsee tekemään jotain sentäs. Ehkä tänä vuonna otan oma projektiks TNF sarjakuva projektin.. Tai sitten alotan sen TNF historiakirjan kirjottmaisen, dunno.

Muo saa aina tulla pokettaan ja lassoilemaan uusilla hahmoilla \o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 05 Syys 2011, 22:27

oi yay! Kuulostaa hyvältä >8)

Itsehän olen paikallisella yläasteella töissä apuopettajana .. pääasiassa kuvaamataidonluokan puolella. Kaikki luottaa mun taitoihin niin täysin että mulla nytkin on varmaan kymmenen hommaa kesken ja toisena mää vihaan deadlinejä </3
Kaiken kruunaa vielä se että olen viimeiset kolme päivää viime viikon torstaista laskettuna lösöillyt siellä vain ja maalaillut ja piirtänyt kaikkea omaa XD kyllä, olen laiska ..
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 05 Syys 2011, 22:30

Hoo, koko ajan vain tulee lisää pelaajia. Ovatkohan roolipelaajat sellaisia, että kun syksyn sateessa kastuvat niin ne jakaantuvat kahtia? Minullakin kyllä vähän tylsää, on sitä työtä, mutta ei kauhea väsymys ole vielä ehtinyt tulemaan ja pelejä ei oikein ole. Ehkä sitä tässä pitäisi jossain vaiheessa uusi peli aloittaa, hm. Saa kyllä nähdä, voi tässä ehkä vähän stressiä ja edittihommia tulla lähiaikoina...

Aksuttarella seuraava viesti 6000. aaaaa.

ei muuta sen järkevämpää
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 05 Syys 2011, 22:32

mä tarjoon Aksulle oluen, jos olen täysikänen sitten, kun hänen viestimääränsä on OVER 9000!!!!!

:'D
Pappis

ViestiKirjoittaja Kitty » 05 Syys 2011, 22:34

Ehkä jotkut jakautuukin...

Meeh ? Kuvis maikka ? Aaah vähänkö siistiä ! Mua harmittaa kun amiksessa ei mulla ole vielä tai sitten ei edes tule kuvista ja kun rakastan kuvistaaaah ! Pitää vaan sinnikkäästi koittaa itse piirrellä mutta kehityn paljon enemmän jos joku on pieksämässä mulle tietoa mun virheistä ja kertoo mitä teen toisin että saisin kunnollisen lopputuloksen
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 05 Syys 2011, 22:35

No höh, olipa nyt huono 6000. viesti Aksu, hyi hyi. :D Olisit nyt vähän edes mässäillyt. Ehkä 6001...

Ja ei Pappis saa enää niin vanhoja kiusata, katso nyt kuollutta meme-rukkaa, haudasta kaivettu ja ihan mätääntynyt... :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 05 Syys 2011, 22:39

Pakkohan sille oli vähän jumppaa antaa! Ettei se vallan homehru sinne hautaansa!
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Syys 2011, 22:42

kyllä vähän tylsää, on sitä työtä, mutta ei kauhea väsymys ole vielä ehtinyt tulemaan ja pelejä ei oikein ole. Ehkä sitä tässä pitäisi jossain vaiheessa uusi peli aloittaa, hm.

Mä voin kiusata suo suht aktiivisella pelillä jos haluat!

Oho, kattelin toissa päivänä että kohta on 6000. täynnä mutta... Oompa mä sen nopeeta saavuttanu. HOHOHOHOOO.
nyt tähtäimessä 10000.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut