Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Syys 2011, 11:36

Ai se oli sun talo ? Oonki mietiskelly kuka siellä asustelee, tulen ihan justiinsa.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Syys 2011, 11:59

Joo. Tos on toi hervoton tallikin noille sotanorsuille, et voi erehtyä!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 09 Syys 2011, 11:59

Aksutar kirjoitti:Ivy tykkää kuunnella kun miehiä läpsitään perseelle (:

Totta munassa.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Mohnake » 09 Syys 2011, 12:56

Tulispa itellekin jo se sijaiskotikoira.... Ja vois jäähä pysyvästikkin nii pitäis meikäläisen ruodussa :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Syys 2011, 12:58

Aksutar kirjoitti:Sen voin kyl sanoo et harvoin ne teini rakkaudet pitkään kestää. Harvoin, mutta kyllä sitäkin tapahtuu.

(Pomppaan tänne väliin koska en pahemmin saanut kiinni teidän sotanorsukeskusteluista ja sotanorsutrolleista.) Mutta tämä oli varsinainen asiateksti - ärsyttää ne ihmiset jotka ruikuttaa että kaikki muut seurustelee mutta itse ei, ja sitten ollaan sitä 13-16v luokkaa. Onhan siinä vielä herranjestas ainakin ne 60 vuotta aikaa aloittaa seurustelu.
En sitten tiedä, olisinko yhtä epätoivoinen jos oisin sinkku, mutta kaipa tuokin päivä vielä nähdään \o

OOH EI BALETTIA TÄNÄÄN. Tää tuntuu aivan jo viikonlopulta ja kaikenlisäksi koulu loppui yhdeltä. Ah.
Selailin btw mun vanhaa ruotsinkirjaa. Miksi siellä on Black kahvikupissa? TNF-fanaattisuusvaihe ollut kutosluokalla kenties, koska samaisesta kirjasta löytyi roppakaupalla muuta tähän ropeen liittyvää sälää. TOI KIRJA ON RELIIKKI VIELÄ JOSKUS.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Sands » 09 Syys 2011, 13:16

Kyllä kyllä. Minäkin olen jo vähän vanhempi kuin tuo (ei siis se 60 ihan vielä :D) eikä kumppania ole, ei koskaan ole ollut, enkä kyllä haluakaan. Ei ole sellaisia haluja. Kyllä se joskus pahalta tuntuu, kun muut eivät ymmärrä, etenkin kun se henkilö on juuri tunnustanut rakkauden siinä edessäsi...

Mutta niin. On sitä elämässä muutakin. En ehkä itse ymmärrä sitä itkua, kun ei juuri koskaan sellaista tarvetta tai tunnetta ole ollut, mutta ei siitä ehkä ihan noin nuorena tarvitse huolestua. Ei tarvitse hyvin pitkään aikaan.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Syys 2011, 13:17

Toi meni nyt vähän ohi, mutta mä juon kermakaffea mieluiten... Nom nom =3
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Syys 2011, 13:30

Kyllä se joskus pahalta tuntuu, kun muut eivät ymmärrä, etenkin kun se henkilö on juuri tunnustanut rakkauden siinä edessäsi...

Akwaaaard.

Koira leikkii majavaa pihalla. Yrittää pureskella puuta poikki, minkä ympärille on narunsa kanssa eksyny.. ehkä pitäis mennä autaan se pois sieltä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 09 Syys 2011, 14:47

Jeppphhh.

Heartbreaker Sands.

My theme song
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Syys 2011, 15:22

Olen yksin kotona (Y) jee...
olen nnniiiin pro, ettei proompaa löydykään. Pimeällä sitten täällä laittelen kaikki valot päälle ja ja ... xc
Templer

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Syys 2011, 15:30

Minä olen aaaina valot päällä =D
Ja yssin on pelottava olla kun tulee pimeetä ! Siis neljän seinän sisällä, jos on pihalla ni ei siinä sitten mitään-.
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Syys 2011, 18:04

No äläpä. Ei se kaverinkaan kanssa paljoa helpompaa oo. Varsinkaan jos kaveri saattuu pelkäämään pimeää...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Syys 2011, 19:21

YKSIN KOTONA OLLESSA ISTUTAAN PIMEÄSSÄ HUONEESSA PELAAMASSA AMNESIAA JA KUUNNELLAAN KUINKA ZG LOLLAA SELÄN TAKANA KUN JUOKSET HIRVIÖITÄ PIILOON!

Vihaan isän konetta ja sen kakkaa näppäimistöä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Syys 2011, 19:51

aksutar, enpä nyt olisi niinkän varma. :D Ensin luin, että kakkaat näppäimistölle... --.-
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut