Kirjoittaja Sands » 11 Syys 2011, 20:51
Olenkohan normaali, kun joskus sellaiset unet, joiden pitäisi olla painajaisia eivät tunnukaan pahalta. Kuolemaa ja ahdistusta ja sellaista, mutta silti herää ihan että jaa ja menee takaisin nukkumaan... Ja ne penteleet joskus tappavatkin minut. :<
Pelit ja elokuvat eivät oikein aiheuta unettomuutta, mutta nuo ARGit alternative reality game saavat joskus mukaan sillä tavalla, että jotenkin onnistun niistä näkemään ahdistavia unia. :D No itse en niihin oikein osallistu, tyhmä kun olen, mutta silti mietin niiden ratkaisuja ja kaikkea, ja sitten näen niistä ratkaisusta piinaavia unia... Vaikka pelin teema ei olisikaan kauhu. :D Mutta jotenkin ne aina tuntuvat kauhean jännittävältä seurattavalta, niin kuin murtautuisi jonnekin, minne ei pitäisi...
Olenkohan koskaan unissani nähnyt mitään oikeaa vastausta niihin, ihmettelen. :>
Ja niin no, Garrett oli nyt sitä mieltä, että väsytti ja yhteen Photoshop-tiedostoonhan hänen korkeutensa ego ei millään mahdu. Olisi pitänyt hänet tehdä eri tiedostossa ja sitten jälkeenpäin tuoda siihen toiseen, hm.
Sitä kyllä jossain vaiheessa oppii tallentamaan joka toinen minuutti, kun on pari kertaa pahasti kaatunut monen tunnin työn jälkeen. :D
Minulla oli kerran 900mb Photoshop-tiedosto, FYI. :>