Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 13:28

HYVÄ IDEA !

*noutaa pensselin ja maalia aseeksi ja kiertyy itse akvarellipaperi kuoreen*

Sitte menoks D8<
Crimson

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 13:48

FOR THE AKSU THE GREAT !

POWER ... OVERWHELMING !
Crimson

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 13:57

Nyt haluan pelata wowia ja hakkaa Pit of Saronin ja Forge of Soulsin lävitte T.T
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Syys 2011, 14:35

Ois kyl Pos ja fos ftw. Cata pilas wowin, en oo melki puoleen vuoteen pelaillu.
TBC ftw.

yhyy BG juoksut QQ
Ivyn kanssa aina mentiin ABhen ja sitten LMlle partioimaan <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 14:40

Nii teki~ .. tuntuu että kaikki valittaa catasta. Ainoa syy miksi haluisin testaa sitä on worgenit. JA WHALE SHARK ! heh
Siinä yksi syy miksi suosin pelaamista priva servereillä .. eivät ole vielä saaneet wotlk täydellisesti toimimaan niin cata ajat on vielä kaaaaaukana kaukana edessäpäin.

I agree aksu, I agree <3 ja voi teitä~
Crimson

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 14:52

Huvittaa katsella nitä videoita aina tubesta <3
Whale sharkista tuli jostain syystä mieleen kun joskus hunterillani kyttäsin Loque'nahakia Sholazar Basinissä monta helvetin päivää~
LÖYSIN SEN JOPA ! ja sain napattua .. mutta arvaappa vain tuliko roll back heti sen jälkeen serverillä. Sinne meni Logue 8'<
Nii mun tuuria <3

AAAAAAA WOW döoaiijdwa ny halun kotiin pelaan !
Oho missasin popittaessani jonkin ilmeisestikin tärkeän ilmoituksen kun kaikki on noin täpinöissään tuolla~
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 13 Syys 2011, 14:59

Hienoa, hienoa. Alotit taas uuden sivun :DDD
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Syys 2011, 15:03

Mä kieltäydyn wowittamasta ellei Ivy tee comebackia kans.
Tai ZG T_T

Siihen asti kulutan GWtä.
Tai sitten TF2.. latailen sitä paraikaa koneelle, mut on niin perkeleen hidasta. Meidän mahtava netti <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 15:43

No niimpä näyttää D8<
Etana kuninkaan kirous väijyy taas niskan päällä~ .. just ku mä luulin et kaikki vois olla hyvin ;______;

JA TÄNÄÄN WOWITETAAN ! Ja rankasti <3
Minun pikku 80lvl hunter palleroiseni pääsee jaloittelemaan owwww~
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 13 Syys 2011, 15:54

Olihan se WoW okei... jotain kymmenen(?) vuotta sitten... Nykyään tahtoisi vähän erilaisiakin pelejä, kun kaikki MMOt ovat melkeinpä WoW-klooneja ja sen ei pitäisi niin olla nykypäivänä. Vähemmän grindaamista ja enemmän jotain siistiä ja uutta, pliis. :<

Crimson tyydytti etanakuningasta spoilers se on Garrett piirtämällä noin hienon kuvan joksikin aikaa, mutta enää se ei riittänyt. Pitää piirtää lisää.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Syys 2011, 16:00

Niinhän se on että kaikkia MMO pelejä verrataan nykyisin wowiin ja peleistä tahdotaan tehdä wowin näkösiä ja kaltasia koska wow on onnistunut MMO. Minäkin kaipaisin jotain erilaista .. ja mulle Requiem antaa sitä pikkuisen synkällä ulkonäöllään ja sillä että veri lentää <3

Täytyykö mun nyt alkaa piirtämään aina yks Garrett päivässä että säästyn etanoitten kuninkaan ilkeältä kiroukselta? ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Ivy » 13 Syys 2011, 16:05

Häääh tääl puhutaa WoWist... Ei ole kyll mitää lisättävää aiheesee, muuta ku et haluun yhä päättömän ratsumiehe mountin.
Tässä kuitenkin raapustin hienon parodia mieleisen kuvan Cryptin käyvästä sodasta, enjoy:

Kuva

War bear perhaps?
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut