Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Syys 2011, 19:52

Luovistelu, ystävät, metsässä kävely

Mitä löytyy SINUN sänkysi alta?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Syys 2011, 20:19

Uh oh...
-Muovinen miekka, jolla vetelen kaikkea sohvien alle kadonneita juttuja pois.
-Jumppakeppi hemmetin ruma sellainen.
-Laatikko jossa on muovidinosauruksia, eipä ole niitäkään käytetty hetkeen.
-Paljon paljon pölyä.
-Pihaharavan varsi.
-Yhteen koulunäytelmään kuuluneen robotin pää.

Miten reagoisit jos TNF nyt lopettaisi?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Syys 2011, 13:22

Olisin pitkään pahalla tuulella koska paikka vaikuttaa loistavalta mutten olisi ehtinyt aloittaa ainoatakaan peliä täällä~

Mikä on rakkain harrastuksesi?
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 10 Syys 2011, 18:42

Pahan pistit, mutta olisikohan... ei. Öööö... ei. hhmmm... tuo... ei. Piirtäminen on aika mukavaa < 3 mutta pidän myös ratsastuksesta ja ja ja uinnista... öööö... nyt meni sormi suuhun. Joku noista se varmaan on : )

Pidätkö sateesta?
Templer

ViestiKirjoittaja Niehku » 11 Syys 2011, 18:27

Joo, jos se sattuu tulemaan hyvään aikaan :3 Ropina kattoon kuulostaa kivalta ja rauhottavalta ja jotenki se luo tunnelmaa <3

Lähtisitkö kaikkien TNF:n pelaajien kanssa kaakaolle?
Niehku

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Syys 2011, 21:30

Totta kai! Kunhan mun ei tarvi maksaa kaikkien juomia...

Mikä saa sinut itkemään?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Syys 2011, 21:41

Musiikki, typerät ihmiset typerine juttuineen, vitutus ja pahamieli, yksinäisyyteni toisinaan jnejne~

Mikä on pahin pelkosi?
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 15 Syys 2011, 21:30

Pahin pelkoni?
Öhh.. Pelkään eniten et ku kuljen aamusin junara'an yli tai no läpi tai sitte yli, nii et en nää sitä junaa ja sit kuolen X.x tai et mun kaikki tuntemat ihmiset ja elukat kuolee ja jään yksin autioon maahan.. mitä varmaa ei tuu koskaan käymää mut silti :)

Oletko koskaan kävellyt illalla ulkona ja luullut että selkäsi takana on joku ja poiminut maasta äkkiä kepin ja kääntynyt nopeasti huitoen ilmaa?kokemusta on.. -.-'
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 15 Syys 2011, 21:38

No en kyllä ole. olen tosin lähtenyt tuosta vain juoksuun ja heitellyt lumipallolla taakseni ^^

Juotko alkoholia säännöllisesti, jos juot onko se laillista ? (eli onko sinulla tarpeeksi ikää)
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Syys 2011, 21:41

En koskis alkoholiin vaikka mulle maksettais o.o Eikä löydy myöskään tarpeeksi ikää...

TUNNUSTA! Tupakoitko?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 15 Syys 2011, 21:46

Oon koittanu kerran, mutta enpä oo sen jälkee ku joku kärtsi mut jo yhestä?! Ei saa syyttää..

Onko sinun huulesi koskettaneet piittiin?
Demintty

ViestiKirjoittaja Raigauge » 18 Syys 2011, 18:52

Koskettaneet mihin?

Banaani vai Justin Bieber? Perustele.
Raigauge

ViestiKirjoittaja Ay » 18 Syys 2011, 19:49

Banaani on terveelinen hedelmä, kuin Justin Bieber, joka näyttää yli kypsyneeltä pojalta.

Onko huoneessasi mitään kasveja?
Mikä kysäisy
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Demintty » 18 Syys 2011, 22:00

huoneessani on kaks roikkuvaa kasvia :)

oletko koskaan yli kymmenen vuotiaana mennyt kylpylään ja leikkinyt meren-neitoa? c(:

niin ja piittihän tarkottaa nuuskaa :D
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut