Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sands » 15 Syys 2011, 23:39

Chatangoa ovat nuo jotkut sivut käyttäneet, en kyllä tiedä, onko siinä mitään privaattiasetuksia, mutta kyllä sinne ainakin tunnukset voi tehä. Aina voi katsoa, mutta ehkä kannattaa hommata sellaisen chattihuone, josta äänet ainakin saa pois...

Ja no, yleensä ei niitä ulkopuolisia kauheasti roolipelisivustoille tunge, ellei vihamiehiä ole. Ja jos on, niin joillekin banhammerin voimien suominen voisi olla hyvä idea.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Syys 2011, 23:46

OI saisinko niin upean viran itselleni??! Ilomielin ottaisin vastaan tuommoisen jos siihen vaan on mahdollisuus mikäli tänne joskus chattilootaa tulee~ .. koska oletettavasti rakentaisin sinne oman pikku koppani ja asuisin siellä 24/7 vakoilemassa kaikkia .. niinkuin teen nytkin kahdessa eri reaaliaikasessa chatissa - oon kaamee vakooja o.-

En minäkään ole törmännyt roolipelifoorumien chateissa jutun ulkopuolisiin pulliaisiin .. heh, jos botteja ei lasketa~
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 16 Syys 2011, 07:04

Aah, väsyttää ja kohta pitää lähteä töihin.....
Silti piti tulla foorumille <3

Ai onko se chat homma siis semmonen puhumis juttu, et se ei oo mikään kirjottamis homma ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 16 Syys 2011, 08:46

Munkin pitänee tästä lähteä lipumaan kohti koulua...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 16 Syys 2011, 10:17

Ai onko se chat homma siis semmonen puhumis juttu, et se ei oo mikään kirjottamis homma ?

Kitty kyllä se on semmoinen kirjoittamispalsta mihin voit kirjoittaa viestin ja muut näkevät sen sitten reaaliaikaisesti ilman mitään päivityksiä ja muita~ .. semmonen niinku chatti yleensä on.

Maalit oli kapinallisia .. nyt mulla on punasia ja valkosia läikkiä mun nahkatakki täynnä ja kädet täynnä haavoja kun purkkien korkit räjähtivät yksi toisensa jälkeen mun käsiin ;______;
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 16 Syys 2011, 13:40

Ja nyt sitten loppuivat työt ja olen työtön. Hyvä työtön media-assari, maailma on taas raiteillaan.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 16 Syys 2011, 13:58

Työttömänä olo ei ole kivaa =(
Kaaduin tänään töissä vanteiden päälle, sattu niin pirusti että, sitten oikeesta kädestä lähti tunto ihan kokonaan kun kopautin tyyliin jonku hermon niin pahasti, sit kun tunto palas niin mun kättä alko kirveleen ihan sikana =(
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 16 Syys 2011, 14:44

Murtumissa aika tyypillistä on, että aluksi ei tunnu yhtään ja sitten sattuu ihan hemmetisti, mutta kyllä siitä kivusta tietää, milloin on murtunut. Ja tulee mustelmia.

Työttömänä pitää joskus olla, että saa kerrottua kaikille olevansa työtön media-assari, siihen hommaanhan me kaikki luokassa taidettiin haluta... :D
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Crimson » 16 Syys 2011, 14:55

Hui kitty, toivottavasti et itseäsi pahemmin satuttanut~ .. toisin kuin minä joka tänään vedin päin semmoista ihme telinettä johon voi ripustaa kaikenmaailman maalauksia ja muita, joka kaatui siinä pienen taistelun jälkeen päälleni <3 .. nyt on herkulliset mustelmat kädessä ja silmäkulmassa ja päässä on varmaan myös muikeat kuhmut ;_______;

Että näin minä täällä~
Maltankohan pysyä muka viikonlopun pois täältä .. kuulostaa nii hemmetin absurdilta jutulta tällä hetkellä~

Hieno asenne selvästi Sands ollu siellä teillä ilmeisesti :'D
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 16 Syys 2011, 14:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 16 Syys 2011, 14:55

Mun ylä- ja alahuulet on ihan tunnottomia kun piti puuduttaa. Iskä veti kaks hammasta suusta ja teki niistä mulle helistimen \o/
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 16 Syys 2011, 14:57

Wat wut wat Lotdow o.o

Mä en koskaan antais kenenkään repiä mitään mun suustani <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 16 Syys 2011, 14:58

Faija on hammaslääkäri... Mut tää helistin on kyllä kiva.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 16 Syys 2011, 15:07

joo ei onneksi pahemmin käyny vaikka sattukin aika pirusti. eikä mikään murtunu kun pystyn nyt käyttään tätä kättä.
Ja Crim voin vain kuvitella miltä se näytti kun kaaduit sen telineen kanssa
X-) Hehe, mahto sattua ?
Ja nyt sun sitten pitää piirtää siitäkin kuva "." Not really. oli kyl aika julma se eilinen tikkari juttu. I m still waiting....
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 16 Syys 2011, 15:21

Ahaa tuo selittää paljon lotdow~

haha, joo tuntuihan tuo oikein mukavasti. Olin muka kävelevinäni tietokoneita kohti mutta sitten törmäsinki tähän metalliseen vempaimeen joka painaa muuten kuin synti. Onneks ehdin vetästä vierestä sanomalehtia vähän alleni ennenkö lensin turvalleni niin pehmensivät edes hieman. Sais tuostakin kyllä hienon kuvan 8D JA SAATANA SE TIKKARIKUVA ! Olen unohtanut sen tyystin ;___;
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 16 Syys 2011, 15:41

Damn ! Nyt sitten piirtämään Crim !!! Ja heissuli, sullahan on synttärit huomenna, niitten kunniaksi tuut kyllä käymään lauantaina foorumilla !!
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut