Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Syys 2011, 22:45

Aksu yrittää esittää kovaa, mutta kyllä se ääni muuttuu kellossa, kun Sands ottaa vyön esille.

Pyh pyh. Kyseinen video on jonkun muun julkaisema. Myyn kaikki kotivideoni hyvällä hinnalla aina eteenpäin, paitsi yksityisimmät.
Minulla ei ole mitään hävettävää, koska minä ole kaikki ja en mitään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Syys 2011, 22:46

ah, ihanaa kun meidän kuningas on tullut takaisin, ja toi sen sitomis homma oli melko jännää luettavaa =D

Im adDICted to Aksu <3 and tnf
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Syys 2011, 23:10

Mitähän sitä tuli taas alotettua "Mitä sanoisit jos heräisit edellisen pelaajan vierestä" - osiossa.
Hyi hävetään.
Not.

III huomenna pajalle <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Syys 2011, 23:12

I have no shame.
Hävytön ja estoton <3

Myyyh, huomenna töihin, toisaalta mieluummin töihin kun juoksemaan =_= Lihavia ihmisiä ei saisi juoksuttaa...
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 18 Syys 2011, 23:12

Tykkäät vaan, niin.

Ja nyt kaikkien alaikäisten mielet ovat raiskattu. Päivän hyvä työ tuli taas tehtyä. o/
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Syys 2011, 23:16

Jee sit mä oottelenkin loppuyön että mun ja mun yttävän hahmoset hyväksytään tnf än ihme mailmaan et mun kamulikin pääsee tänne pervoileen <3
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Syys 2011, 23:16

Ja nyt kaikkien alaikäisten mielet ovat raiskattu. Päivän hyvä työ tuli taas tehtyä. o/

HIGH FIVE o/

Jee sit mä oottelenkin loppuyön että mun ja mun yttävän hahmoset hyväksytään tnf än ihme mailmaan et mun kamulikin pääsee tänne pervoileen

Mitään en tänään hyväksy koska oon niin v*ttumaisella tuulella että keksisin varmasti täydellisimmästäkin esittelystä nipottamista. >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 18 Syys 2011, 23:21

Pitäisikö seuraavalla kerralla käyttää enemmän liukkaria? :<

...En usko, että keksisit kuitenkaan Garrettista nipottamista, koska hänhän on täydellinen.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Syys 2011, 23:24

Kyllä vanha homo tietää !!
Herp derp, kerron ton vitsin teille jos joskus nähdään.

Aksu dear, jos olet v*ttumaisella päällä niin pelaa valepaskaa jonkun kanssa, sillä lähtee ketutuksen tunne =D

Ja meidän Aksutar ei ikimailmassa voi olla niin v-mäinen ja yli nipo kun yhellä toisella ropesivulla oleva ylläpitäjä, hemmetti se on niin rassaava että tekis mieli heivaa koko paikka vaikka vasta alotin siel =__=
Kitty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 18 Syys 2011, 23:25

Laskuja, laskuja ja lisää laskuja. Oi miten ihanaa ja piristävää elämä onkaan niiden kanssa, kun rentoutuminen jää niin vähälle :) . Noh tilannetta piristää se, että enään pari viikkoa ja tänne tulee sijaiskotikoira ja se, että katti on paremmassa kunnossa ja ruokahalua löytyy. Pitäis vaan vähä saaha lihotettua sitä niin ois entisensä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Sands » 18 Syys 2011, 23:27

No ei kai ne rasittavat muullakaan tavalla opi, kuin että pelaajat lähtevät alta käytöksen takia... Koska sellaisille ei yleensä voi sanoa, että on rasittava koska lol ban.

Syö laskut. Hyvvää.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Syys 2011, 23:39

...En usko, että keksisit kuitenkaan Garrettista nipottamista, koska hänhän on täydellinen.

Ja valkaisee hiuksiaan hevosenvirtsalla (:

Minä syön laskuja ja kakin rahaa. Laskut tänne.
Ne on kyl ärsyttäviä, mutta kuuluvat elämään.

Ja meidän Aksutar ei ikimailmassa voi olla niin v-mäinen ja yli nipo kun yhellä toisella ropesivulla oleva ylläpitäjä

Luin päällisin puolin esittelyn ja voin sanoa että teki mieli huomauttaa siitä, että ette oo maininnu hahmojen rotua "Nimi, ikä, sukupuoli" -rotaatiossa. Hetken aikaa meni tajuta mitä otuksia oli kyseessä. Ei sillä ettenkö jaksais lukea sitä rotu esittelyä paremmin, mikä sä sinne oot laittanu, mutta jotkut pelaajat tykkää kattoo vaan mitä rotua ne on eikä sen enempää alkaa miettimään/kyselemään.

En tykkää olla liian nipo, mutta joskus sitä vaan multa vaaditaan. Joidenkin mielestä oon liian lässy ylläpitäjä.
Anteeks et haluan pelaajien viihtyvän foorumilla, enkä toivottaa heitä sisään huomautellen jokaisesta virheestä ja epäkohdasta.

Kaadoin mustetta paperille jolle piirsin. Ihanata.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 18 Syys 2011, 23:56

Kuva

Ja juu, samaa mieltä olen siitä, että laittakaa kaikki tiedot ihan suosiolla siihen esittelyyn, etenkin kun minä täällä laittelen niitä tuonne hahmolistaan, eikä ole mukava tonkia vieraskirjasta vaikkapa jotain puoluetta... :D Ja muutenkin, olisihan se vastapelaajana hyvä tietää, mitä rotua ölli on...

Ja musteläikkä paperilla on vain taidetta.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Syys 2011, 00:04

Mul meni kerran hermot kun maalasin vesiväreillä ja kaadoin kannullisen vettä sen maalauksen päälle =D Koko lattia vello vedessä ja ei muuta kun moppi käteen ja siivoon !

Tääh ? Enkö oo laittanu siihen rotu juttua ? *menee katsomaan*
Herp derp ! Niinpä onpi unohtunut rotu mainita =.= Aivopierut iskivät jälleen. Pitääpä sekin sitten muistaa lisätääääh !

Ja Aksu on hyvä ylläpitäjä =D Se on perseestä kun nipotetaan tulokkaalle siitä miten Suomi kirjoitetaan maana isolla ja kielenä pienellä ja kun tulokkaan esittelyssä sattui olemaan suomi maana kirjoitettuna pienellä niin sen miss sitruuna P*rseen mailmankaikkeus kaatui @_@
Aksu is nut like that, Aksu is good.

Vähänkö Garret tappais mut, kun olen tämmöinen "en katso peiliin, aivanh samah." Tyyppi =D
Kitty

ViestiKirjoittaja Sands » 19 Syys 2011, 00:06

Minttukitty kirjoitti:Vähänkö Garret tappais mut, kun olen tämmöinen "en katso peiliin, aivanh samah." Tyyppi =D

Kyllä, mutta sitten kun Garrett ottaa koko sivuston haltuunsa, korjaantuu sekin asia.
Sands
Kreivi

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut