Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 19 Syys 2011, 17:09

Nyt joku kertoo, mitä täällä on oikein pölötetty? Alkaa jo hirvittämään tämä teidän vaihtinne tässä hommassa. D :
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Syys 2011, 17:12

Nyt joku kertoo, mitä täällä on oikein pölötetty?

Turha tuottaa samaa tekstiä uudestaan, kun voit scrollata ylöspäin ja selailla sivuja takaisin päin itsekkin.

Kahvia. Tarvitsen kahvia.

Minttu, kannattaa aina tarkistaa kahteen kertaan että on tallentanu tuotokset.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sands » 19 Syys 2011, 17:14

Aksutar kirjoitti:Kaikki eivät ole yhtä jumalaisia mitä minä.

Garrett.

Ja niin, kaikki ovat varmaan sen huomanneet, että joillekin roolipelaaminen on vähemmän rento ja leikkimielinen harrastus. :D Ongelmia tulee, kun ne casualit ja hardcoret menevät yhteen... Piti päästä käyttämään noita sanoja, uhhuh.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Syys 2011, 17:23

Aksutar kirjoitti:
.
kannattaa aina tarkistaa kahteen kertaan että on tallentanu tuotokset.

Joo, tuon jos oisin tajuunut ihan ite hetki sitten niin nyt ei ottas pannuun niin paljon. Nyt hutasin ne kuvat uudestaan. I remake them when i have enough guts again....
Kitty

ViestiKirjoittaja Daniella » 19 Syys 2011, 17:34

Miten ihmeessä te ehditte pöpöttämään yhdessä illassa, yössä sekä aamussa ainakin kaks sivua tekstiä romaaneineen kuvineen ja raamattuineen!? Tässähä ei pysy perässä hyvä herrasväki! xD
Daniella

ViestiKirjoittaja Nya » 19 Syys 2011, 17:42

Olen aivan samaa mieltä! Eihän tässä pysy perässä! Olen pihalla, kuin viisankin kukko! *Naurua* Todellkin yöllä on tosiaan ilmestynyt ainakin kaksi sivua lisää! *Hei ihmiset! Slow donw!*
Nya

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Syys 2011, 17:53

No nyt te kyllä kotjotitte ihan väärin =D
Tehän varmasti tarkoititte ettette enään koskaan poistu foorumilta jotta varmasti pysytte pulinan tahdissa mukana =DD

Kato jippona on justiinsa se että pulinoitsijat ei hidasta, vaan muiden pitää kiriä tahtia X)
Kitty

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Syys 2011, 19:28

indeed....

At least almost =D Bwahahahahhahaa.... Olen luuseri moi !
Kitty

ViestiKirjoittaja Daniella » 19 Syys 2011, 20:30

..Käyhän se niinkin :D silence brokermonkey MWAH!
Uii löysin ihanan rukousnauhan tapaisen kaulakorun, missä on öö.. *lunttaa* ainakin kolme eripituista ketjua ja neljä ristiä, ginasta kaksitoista euros. Tahtooo!!!!! OwO Kinosti varmasi paljon tämä tiedote HIHHIH >:)
Ja sitten kai muotinäytöksen asusteiden valmisteluun huomiseksi, jota en ole paljoakaan edes aloittanut... no ehkä kohta :D
Daniella

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Syys 2011, 20:32

Mä tahtoo lolita mekon mutta mä pelkää että olen liika läski eikä se mahu mun päälle niin en taia uskaltaa tilata ="G
ja sitten teen mun rakkaan yttävän avustuksella pipon missä on ketun korvat <3
Kitty

ViestiKirjoittaja Daniella » 19 Syys 2011, 20:35

Nääää eennusko että liikalihavalta plösöltä näyttäisit. Tilaa vaan jos mieles tekee ja kukkaro on opetellut venymään niin miksei :D
Aws mä tein kerran valkoisen hupparin minkä hupussa oli kaninkorvaiset pinkit ja selkään brodeerasin BUNNY ja sellaisen söpskän kuvan :3
Daniella

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Syys 2011, 20:41

Aww, kuulostaa eeppiseltä <3
Kitty

ViestiKirjoittaja Daniella » 19 Syys 2011, 20:51

It was ^^
ja muaahahahahah pidetään kiirettä niin saadaan kokonainen pulina sivu meille Mintuska >:D
Daniella

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Syys 2011, 20:54

BWAAHHHAHHHAHHHA !

Tuo

oli

hyvä

idea

toeutetaan

se

Olipa siinä hyvin käytettyä tilaa. Joten mitäs on suunnitelmissasi huomiselle ? Itse olen kotona, en sentakia että olen kipeä vaan sen takia että olisin mennyt normaalisti työ harjottelu jutun tapaisesta jutusta kouluun, muttei meillä ole huomenna koulua, joten it is free time for meeeh !
Kitty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut