Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2011, 19:54

Oscarille naisseuraa? Pfffffffffh... Jos mielitte säästää päänahkanne niin en suosittele vaikka Oscar onkin hottis. Seksikäs. Komea. Karski. Hyväkroppainen. Älkää ajatelko sitä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Syys 2011, 19:54

Jotenkin on jo pidemmän aikaa tehnyt mieli ettiä Oscarille naisseuraa :'D Anyone?

Jasmine on vapaalla jalalla. Tosin se on ihminen..

NO MUTTA NIMUE OLISI TÄYDELLINEN KUMPPANI!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 19:55

Ei se ava kyllä liiku, teillä tulee jotain silmäpieruja vain. B)

KYLLÄ VARMASTI LIIKKUU ! Ihan selvästi ! .. Tai sitten se tosiaan on vaan se suklaa joka on sekoittanut pääni.

Olen niin varma että jossain foorumilla tai TNF:än sivuilla lukee tästä asiasta, mutta koska minä olen laiskalla päällä (niinkuin aina), niin haluisiko joku kertoa onko täällä jotain säädöksiä siitä millon saa tehdä uuden hahmon? Mua niin himottais pistää viimein tuo toinen jo kauan suunnitteilla ollut hahmo kehiin jonnekin ;_____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Syys 2011, 19:55

Noh, noh äläs nyt mustamaalaa sitä! >D Oscar pitää asenteellisista naisista, joilla on sisua huutaa takaisin! Ja mahdollisesti myös isot rinnat.(no ei oikeesti)
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Syys 2011, 19:57

PERUSMIES! Miks kaikki on samanlaisia T^T Meen ulos itkemään.
Oikeesti joskus vielä piirrän kuvan jossa muhin Oskupojan kanssa B)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Syys 2011, 19:59

sen tahtoisin nähdä xD Oscar on perusmies siinä suhteessa, että naisessa täytyy olla jotain mistä pitää kiinni. Eikä ne saa olla luut!
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Syys 2011, 20:03

millon saa tehdä uuden hahmon?

Uudet liittyjät saavat tehdä lyhyen ajan sisään kolme hahmoa, kunhan ovat osoittaneet ensin aktiivisuutta.

Kuukauden päästä jos aktiivisesti on pelannu/käyny foorumilla, saa alkaa lisäilemään enemmän hahmoja.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 20:05

Kiitos Aksu the almighty.
Crimson

ViestiKirjoittaja Sands » 22 Syys 2011, 20:17

Kuva

Olette luoneet hirviön.
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Syys 2011, 20:19

Ja Oscarhan kiinnostuu 8D "Wuhuu, siinä on kyllä hyvin muodostuneet maitorauhaset!"
Pappis

ViestiKirjoittaja Demintty » 22 Syys 2011, 20:35

Heh! huomasin et editoit! niiku sillä ois jotain väliäki huomasinko vai enkö mut oli pakko vaa kirjottaa :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Sands » 22 Syys 2011, 20:39

Mutta Oscar, Garrett on mies.

minäkin huomasin editin, näen aina
Sands
Kreivi

ViestiKirjoittaja Pappis » 22 Syys 2011, 20:47

saatana teiän editti-kyylääjien kanssa

"Mitä...?? Se... tuota... Kyllä minä sen tiesin!! Kyll mä tiesin Takuulla tiesin..."
Pappis

ViestiKirjoittaja Daniella » 22 Syys 2011, 21:15

O.O Too.... much...messages....must...read...them.. all... 99% ERROR!
FAILURE! Mitä tapahtuu taas, yksi ilta, noin viisi tai kuusi sivua pulinaan lisää ja taas sitä ollaan pihalla.. hyvä minä!

edittii, repesin hulvattomille jutuille!! Ja Mintuska näin käy joskus, se on ärsyttävää kun ajatukset karkaa xD

Mut mä leiposin mokkapaloja Charlie McDonnellin tapaan ^^ <3
Daniella

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Syys 2011, 21:25

Mä voin tulla syömään ne mokkapalat sitten. Ettei sinun Daniella tarvitse vaivautua sellaiseen urakka hommaan >;3

Kahden tunnin saatanallisen etsimisen jälkeen LÖYSIN KUIN LÖYSINKIN etsimäni biisin *____* Kuulin tuon aikaisemmin töissä tänään ja rakastuin heti. Oon niin varmasti kuullut tuon aikasemminkin mutta vaan unohtanut sen sitten. Se on hirveetä kun muistaa kappaleen melodian, muttei muista yhtyeen nimeä eikä biisin sanoja ;_____; Nyt voin kuolla onnellisena <3
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut