Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Loka 2011, 17:50

UUlallaaa! Sinne siis!
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Loka 2011, 18:10

Sinne mennään. Sinne jäädään. *3*

Toivottavasti pulina ei kuitenkaan hiljene chatin takia tyystin~
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Loka 2011, 19:00

Minä en anna pulinan jäätyä!
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Loka 2011, 19:21

Uskon et pulina pysyy yhä aktiivisena, koska A. aina ei kerkiä chattiin. B. Kaikki ei Chattiin osallistu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 06 Loka 2011, 19:30

Hyvä näin. (: Pulinalle on aina tarvetta. ^^
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 06 Loka 2011, 21:17

Pulinassa kyllä puhutaanki paljon, oot niiku vaan pari tuntia poissa niin tullu jo parikytä uutta sivua tänne ja oot ihan pihalla O.o :D mut hyvä näin :)
Demintty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 07 Loka 2011, 08:44

Hieman kyllä itsekkin ihmettelin tuota chattia. Ajattelin ensin, että joku yrittää korvata pulinan, mutta sitten tajusin, että Aksuhan sen on väsännyt :D .

Hieno AVGN giffi Aksulla muuten.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Loka 2011, 08:56

Uskon et pulina pysyy yhä aktiivisena, koska A. aina ei kerkiä chattiin. B. Kaikki ei Chattiin osallistu.

Totta totta. Kaikkia ei chatti välttämättä edes kiinnosta. Mutta on tuo kerrassaan hieno ja mainio lisä kyllä. Itse pidän ainakin \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Loka 2011, 09:31

Sí, chatti oli hyvä idea. Miekin tykkään \o/

Viimeinkin! Kaikki kokeet on ohitse eikä tarvitse enää lukea. Lotdow on palannut taas aktiivisena TNFään!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Loka 2011, 09:37

Oi yay ! \o/ Lotdow is BACK!

Jostain syystä houkuttaisi ny jättää työt tekemättä ja vaan maleksia koneella B) "Olen ahkera ja motivoitunut työntekijä" korvataan sanoilla "dataaminen on kivaa"~
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 07 Loka 2011, 10:04

Hohoo ! Oikea asenne Crim ! Just näin se pitääkin tehdä <3 Itte vois piipahtaa töissä, kun tänään ei ole kouluuaa
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Loka 2011, 10:13

En nyt tiedä, onko se niin oikea. Mutta mukavalta se silti kuulostaa XD
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Loka 2011, 12:35

Kun ollaan nuoria ja hyvässä kunnossa, niin tehdään töitä niin pitkälle kun pystytään. Eläkkeellä on si aikaa dataa ja löhöillä niin paljon ku haluaa!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Loka 2011, 12:39

Muttaku jäin jo eläkkeelle >:
Olen vanhus, tuhansia vuosia vanha demoni, minä mitään töitä tee!
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut