Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Loka 2011, 16:48

On hyvin outoa kun kutsun omaa hahmoani Frediksi, niin joskus menee silleen "ööö..." mutta oma oli vikani >..< Tai siis onhan hänen nimensä Frederic, mutta käytän Fred ilmaisua turhan usein ropetuksissani. Kaima...
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Loka 2011, 16:57

Jeps huomasin asian jo silloin kun siskoseni pelas sun kanssa ekan pelin ja oli juuri ollut Randy + Fred -peli ja sitten tuli Randy + Frederic -peli ja olin ihan helisemässä :D Mutta näitä sattuu, ei samannimisyydeltä voi välttyä tämän kokosissa roolipeleissä. Varsinkaan kun on ihmisistä/tavallisista nimistä kyse.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Loka 2011, 17:05

Ooohohoo ! We will see if the picture "my better half" will became rpg reality ^^
Hohoo, niin haluisin toteuttaa sen kuvan >:D Ohohoo, Agna ei siis ole ainoa joka on fanaattinen =O
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Loka 2011, 17:11

Oumaigaad D: If you don't want to get your sweet little girl raped, then... Then nothing cuz I guess it will enigeis häppen.

Ja mähän sanoin just etten oo fanaattinen T^T Kiellän sen. Täysin. Kokonaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Loka 2011, 17:20

Seli seli, as i said on yksäri, Evelyn will rape Fred.
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Loka 2011, 17:27

Ei nainen voi raiskata miestä muutakun polttopuulla peppuun! Mutta nyt nää pissakakkajutut saa taas loppua pulinasta tähän ja vaihdetaan aihetta. :D

Melkoisen pieru sää täällä, vois sanoa että kaipaan takas Espanjan lämpöön ja siihen +30 asteeseen. Jossain päin on kai satanu ensilumetkin jo... O.o

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Loka 2011, 17:35

Onneksi täällä ei sada vielä hetkeen <3 Siis lunta >.<
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Loka 2011, 17:38

Lunta! Missä!

Tahdon lunta ;______; Talvi on ihana <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Loka 2011, 17:38

yhyy, kuolen sitten ku rupee sataan lunta, koska se tarkottaa mun kevarikauden loppumista ku vanhemmat ei suostu ostaan talvirenkaita =(
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Loka 2011, 17:47

Minen oikeen tykkää talvesta :c Onhan silloin kiva lasketella ja on ihan kaunista muttakun on niin pirun kylmää ja koulusta pitää lähteä hiihtämään. Äsh.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Loka 2011, 17:52

Hiihtäminen on pyllystä. Silloin kun koulussa oli hiihtoa, Crim oli kaikille hyvä esimerkki ja lintsasi liikuntatunnit \o/

Ja minullahan oli viimeksi sukset jalassa seiskaluokalla~
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Loka 2011, 17:55

Mulla oli viimeksi sukset jalassa ala-asteella, vitos luokalla. Ja oon nyt jatko-opinnoissa, im so badass. Ellei toki mummolassa harrastettua hiihtoratsastusta lasketa
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Loka 2011, 18:08

^ No ollaanhan siinäkin sukset jalassa :) Ite en koskaan saanu alottaa hevosharrastusta koska äitin mielestä hepat oli liian vaarallisia. Nyt se on kumminkin leppyny ja Lotdow ratsastaa, ite koin itteni liian vanhaks alottamaan ja ny oon todennu ettei mulla varmaan olis aikakaan riittäny moiseen :<

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 09 Loka 2011, 18:13

=D Mun vanhemmat oli varmaan vaan tyytyväisiä ku saivat mut ulos =D Mistä muistuikin mieleeni että hilpasen lenkille.
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Loka 2011, 18:24

ET MENE NYT LENKILLE KUN ROPETAT MINUN KANSSA! D: Capsia ei koskaan voi käyttää liikaa.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna