Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Loka 2011, 11:52

AAAAAAAAALALALALAAAAA! ~

Kahvia joo .. kahvia mmm'm. Voi ku saisiki kupposen. Oon ollu koko päivän ihan puoliunessa, joten kofeiini maistus danke.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Loka 2011, 12:01

Voi herran jumala ku toi koira alkaa ulvomaan tolle ilmahälyytys-sireeni-palo-jutulle.
Maanantaisin aina klo 12 huudattavat sitä täällä Kangasalla ja joka kerta toi koira on ihan "WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT?! 8O" ja alkaa ulvomaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Loka 2011, 12:10

Voin vaan kuvitella x_____X Koirien ulvonta kun ei oo sitä mitään hiljasinta soundia mitä saattas kuunnella.
Ja varsinkin yöllä se on rasittavaa ku täällä noita koiria on melkee joka talossa, mutta naapurin kukon keskiyön kiekasut kyllä vie siitäki voiton =____=
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Loka 2011, 12:20

Kukon... Maallako sä asut?
Oisko ees helmi pitää jotain kukkoa kerrostalossa 8O
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Loka 2011, 12:24

Joo kyllä, maalla mä asun. Täällä peltojen kupeessa sinisessä omakotitalossa, pohjoisessa keskisuomessa. Kakka haisee 24/7, erityisesti kesällä ja naapurit on suurinosa ääliöitä maalaisjuntteja. Niin minähän siis olen kotoisin Tampereelta, mutta koska äiti välttämättä tahtoi tänne töihin niin muutettiinpa sitten tänne asd kylään >8(

Kukko kerrostalossa ois ainaki melkeen sama ko raahaisit kerrostalokämppääs pianon <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 10 Loka 2011, 12:33

Meilläkin täällä Lempäälässä huutaa tuo sireeni aina ilmesesti varmuuden vuoks maanantaisin näin puolenpäivän aikoihin. Ei oo vielä vaan kuulunu, mutta eiköhän se jossain vaiheessa rupee ulvomaan.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Loka 2011, 16:16

Oliko ees hyvä tampereen reissu mulla, kun ensiksi joudun rehautumaan kaverin perässä kaikki vaatekaupat läpi ja sen jälkeen se toteaa, että meidän pitää lähteä takasi sen mummolaan -.-
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Loka 2011, 18:36

^ Hyvästi elektroniikkakauppojen kieltelyt. Mutta ei voi mitään. SHOW MUST GO ON! Siitä tulikin mieleeni että soitan sulle tuon kappaleen heti kun oot saanut sen alfaomega-kidutukses loppumaan.

Mennäänkö hakemaan jäätelöt pakastimesta.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Loka 2011, 18:38

Mennään vaan Agna.

Vai opetellaanko se tanssi ulkoa? (8D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Loka 2011, 18:39

------->

No ei opetella, se vaikutti munapäiseltä.
Repesin, koska Crimsonin uusi ava tanssi hetken aikaa juuri tämän kappaleen tahtiin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 10 Loka 2011, 18:44

Mäkin repeilin töissä ko kuuntelin musiikkia ja sitten jäin tuijottamaan avatariani vain sen takia, että tajusin että se tanssii juuri kuuntelemani biisin tahtiin. Oli siinä naurussa sitten varmaan ympärillä istuvilla pidättelemistä ku naureskelin siinä taas itsekseni mokomalle.

ETTÄ NÄIN TÄÄLLÄ~ *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Loka 2011, 21:11

Ihanan pehmee toi animointi tossa avassa btw, ottaen huomioon et yleensä se on jotain katkeilevaa pikseliliikuntaa tai perus animehemmon kolme-eri-asentoa-kuva.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Loka 2011, 09:19

Tai sitten ne on sellasia typeriä kesken katkeevia ja sitte koko liikesarja alkaa alusta jostain aivan typerästä kohtaa~

Tulkee joku keittää mulle kahvia. Nukahdan pystyyn <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 11 Loka 2011, 10:05

Sapettaa ja niiiiiiiin vitjasti.... Läppärin laturi pottuilee oikeen olan takaa, kun ei meinaa millään toimia. Jos saan sen oikeaan asentoon ja toimimaan ja kattelen sitä vähän aikaa, että toimiihan se, niin ei tarvitte, kun käydä avaa jääkaapin ovi, tulla takasin ja huomaan ettei se enään johda koneelle virtaa. Uuteen ei ole varaa vielä ja rahaa tulee todennäköisesti vasta ensiviikolla. Hyvä, kun sain tämän jotenkuten edes pelaamaan tänä aamuna noin puolentunnin taistelun jälkeen.....
Mohnake

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut