Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Loka 2011, 10:38

Ah, tiedän niin tunteen. Mulla on aina sama ongelma puhelimien laturien kanssa. Ne kun kovin useesti käsissäni hajoavat, sitten kun olet laittavinasi puhelimen lataukseen, aamulla katsot niin jee, yksi tolppa akkua jäljellä ja yritäpä sillä sitten kiikuttaa koko päivä. Ja tottakai se päivä on vielä sellainen jona kaikki soittelee ja laittaa viestiä, tai itse pitäisi pystyä ottamaan tyyppeihin yhteyttä.

Onnea taistoon kuitenkin Mohnake, may the Force be with you!

Edit// Oho, räjähdin jonneille kun ne CS:ää taas olivat täällä luokassa pelaamassa heti sen jälkeen kun itse katosin hetkeksi. Nyt jos teistä joku pelaa CS:ää niin tulen ja syön sen suihini >8(
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Loka 2011, 11:43

Tulkee joku keittää mulle kahvia. Nukahdan pystyyn <3

Perse tänne, keitän paraikaa kahvia.

Mohnis, käy pöllimässä jonkun muun laturi >8O Tai sitten vaan koitat taistella sillä laturilla rahojen tuloon asti ja sitten ostaa uus.
Anyway, I feel your pain.

omg lol wtf, meidän elämä pyörii CSäs.
SELVISIN ELOSSA AJOTUNNILTA!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Loka 2011, 14:10

Perse tänne, keitän paraikaa kahvia.

*Kipittää salamana paikalle* .. No ei en jassa on nii kakka olo. Mutta kun olen kokopäivän sommitellut maalauksia ruokalan seinille ja painellut niitä sitten nastoilla kiinni (sormenpääni ovat ihanan kipeät asd) niin sain keittiömestareilta kiitokseksi kupin kahvia <3 Ja leivän. Ja jäätelön. <3 Ihania tätejä~

Csät hiiteen nyt, en kestä D8<
YAY AKSU ON ELOSSA \o/ Ehditkö miten ajatella olevasi jossain GTA maailmassa? Monenko ihmisen yli ajoit? Montako lyhtypylvästä kaadoit? Montako poliisia oli perässä? Muistit kai myös tulittaa uzillasi auton ikkunasta?
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Loka 2011, 14:32

Ei ihan ollu GTA meininkiä, mut melkein >: Ajoin melkein mummon yli - vaikka sillä oli oikeus hyppiä suojatien yli ennen ku ajan siitä - ja si meinasin rekan kylkeen possauttaa ): Voikohan mulle ees ajokorttia myöntää?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Loka 2011, 14:40

Varmasti voidaan. Mummojen yli voi aina vähän kurvata, mutta rekkoihin ei kannata ajaa pahki.

Mä jos joskus si korttia lähtisin itelleni hommaamaan, nii siitä tulis nii NEED FOR SPEED että ne pistäs mut jonneki häkkii sen jälkee eikä päästäs enää ikinä lähellekään mitään nelipyörästä~ *3*

Asd, se tunne kun kengässä on nuppineula ja astut sen nuppineulan päälle. Johan on hehkee tunne ny jalkapohjassa, ja kauniisti neula törröttää tuossa keskellä. Ah, niin kaunista, sattuu vatusti <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Loka 2011, 14:56

Vihaan neuloja. Oli neulassa nuppi tai ei. Vihaan niitä. Saan aina kauheen kohtauksen kun näänkin et jotain tökätään neulalla, varsinkin jos kyseessä on lääketieteelliseen käyttöön tarkoitettu neula.

Jos mut tunkasee verikokeeseen niin luvassa on hysteerinen itku nauru kohtaus ja si kalpenen ja haluun nukkua koko loppu päivän.

Crim senkin valehteleva pässi. Et ole chatissa asumassa kuten lupasit.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Loka 2011, 15:11

Mäkin inhoan kaikkia neuloja, erityisesti niitä lääketieteellisessä tarkoituksessa käytettyjä. Saan hysteerisen itkukohtauksen pelkästään siitä että nään sellasen. Mutta pihaan kyllä muutenkin kaikkia neuloja ja tämä pelko lähti siitä kun ompelin kerran ompelukoneella sormeeni. Paska meni vääntämään neulan ja hei! Tökkäs neulan sitten pari kertaa kunnolla sormeni lihaan. Ai että sitä tunnetta.

Ja en niin asu! Koska jouduin lähtemään koneelta! Nyt dataan puhelimellani, koska en saanut tnf:stä tarpeekseni ;____; chattiin pullahus heti ko pääsen koneelle takasi *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Loka 2011, 15:24

Koitin kerran käyttää TNFää kännykällä.
Sanon yhä että se oli yhtä hauskaa, mitä rautatanko poikittain perseessä.
Varsinkin mun kännykällä, joka ei ole tiimi pelaaja.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Loka 2011, 15:29

Eilen oli vain niin nautinnollinen päivä kaverin luona, kun oltiin neljästään vihdoin jossain. Aina minut potkitaan joukosta, kun koskaan kellekään ei voi tulla kahdesta kaverista enempää, niin vihdoin pystyin minäkin tunkeutumaan joukkoon. Juteltiin about 4 tuntia aivan kaikesta, eikä oikein suurempia tehty. <3
Pitkästä aikaa tälläinen juttelu tuokio, jossa ei ees repeilty niin paljoo. Vaihdettiin mielipiteitä asiosta ja pystyi avoimesti kertomaan oman mielipiteensä, ilman, että kukaan tuli siihen nauramaan tai haukkumaan sen lyttyyn.
Thanks friends, I'll miss that monday ~ <3
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Loka 2011, 15:39

Mä oon useesti dataillut puhelimellani täällä, eikä oma masiinani ole kertaakaan pistänyt pahakseen. Eikun laitto se kerran. Kun kirjoitin hirveetä romaania ja tämä ilmoittaa että hihhei muisti loppui netti suljetaan \o/ Sinne meni romaanini ;____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Loka 2011, 10:36

Huomenna ajokoulun teoriakoe. Saa nähä miten lukihäiriöinen pärjää siinä ): En varmana mainitte niille etten oo nopee lukija/en aina ymmärrä tekstiä jos luen sen nopeesti. I DON'T WANNA BE SPESHUL!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Loka 2011, 10:42

Hyvin se mennee~ .. No worries. Teet rauhassa sen. Kenelläkään ei saa olla kiire kun Aksu tekee koetta! >8(

Aksunaksu saanko laittaa jo Iriadorille sinisen kuiskauksen asun päälle ??! Tahdon tehdä Dariukseen vaikutuksen sillä että tulen pelissämme paikan päälle työasussa! xD
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Loka 2011, 12:37

No muttakun siinä kokeessa on se aikarajajuttukakka ): Kuulemma kestää yhteensä noin vartin/kaksyt minuuttia.
Kuka on ollu jo teoriakokeessa? Mikä siinä se aika oli, kauanko kuva/kysymys näkyy?

Ja saat! Nopeat räätälit on tehny sille jo sen, sovitaan näin!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Loka 2011, 12:54

Kai lukihäiriöiset saa jotain plussa aikaa mokomaan? Epäilen kuitenkin että siihenki hommaan tarvitaan joku todistus millä todistat olevasi lukihäiriöinen, tai sitten se kenties testataan paikanpäällä jos on tarve. Kumpa tietäsin ja voisin auttaa >:

Oh yay! \o/ Pika räätäleitä! Voin kuvitella millasta vauhtia se neula on pujotellu kankaan läpi ja räätälit ollu sillee laadilaadilaa VALMIS!~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Loka 2011, 13:10

Kyl siihen onkin jtn ekstra juttuja ihmisille, jotka ei syystä taikka toisesta kykene lukemaan/tekemään sitä niin nopeetemposesti.. mutta yritän ny kummiskin mennä sen "normaalina". Jos feilaan - siis sen takia ettei vaan pysyny teksteissä mukana - niin kyselen toista tapaa suorittaa se.

Pikaräätälit ottanu vähän kahvia ja energiajuomaa sekasin.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut