Sandsin seuranhakunurkka

Täällä voit etsiä itsellesi peliseuraa tai suunnitella pelejä. HUOM. Tarkista ensin jo olemassa olevat seuranhakuilmoitukset, ennen kuin teet uuden (mikäli etsit randomia peliseuraa/kuka tahansa kelpaisi). Näin säästymme seuranhakuilmoitusten tulvalta.

Valvojat: Crimson, Ivy

Viesti Ti Loka 11, 2011 6:02

No riippuu nyt kumman kaa haluut roolaa. Jos Felixin haluut nii ei hirveen valoisat paikat käy. Yoshi sopii sit minne vaan.

Ja sit se juoni.. En oikee oo keksiny mitään úbermahtavaa juonta, mut jos jompikumpi näist mun jätkist eksyis sen kartanon pihalle ja sit jotenki nää tapais? Jos keksit paremmat nii kerro vaa.

Monarkki

Viesti Ti Loka 11, 2011 7:13

No jos en saa tikkuja - nimenomaan minä en saa - vetää Baldista niin si haluun jollain kuninkaallisella pokettaa Garrettia >:

Kreivi

Viesti Ti Loka 11, 2011 11:08

Siinä meni koko päivä viattomien luontokappaleiden päiden hakkaamisessa mössöksi vasaralla. Eli vähän kesti vastaus. :D

No hyvä on, saat vedellä tikkuja senkin tikunvetelijä! Ehkäpä lapset pystyvät sen aikaa käyttäytymään kunnolla... Toivottavasti.

Ja öymmh, Garrettia ei varmaan pimeällä minnekään saa, koska kauneuden eteen pitää nukkua pitkät yöunet, jotka alkavat jo aikaisin illalla katsos. Mutta hmm, mites pieni poika pääsisi vartioiden läpi kartanon pihalle. Tietenkin voi olla hauskaa, jos vampyyrimiehesi onnistuisi eksymään jotenkin kreivin makuuhuoneeseen keskellä yötä vaikka ikkunan läpi, mutta mites se niin kävisi. :D Mietitään salaperäisiä juonikuvioita.

Viesti Ke Loka 12, 2011 11:07

No Felixhän on semmoinen että sen on pakko saada kaiken mitä se haluaa ja jos se vaik haluaa jonkun Garrettin hienoista tavaroista. Sit se tunkeutuminen.. Öh.. Jos tää vaik pääsis vartioitten ohi jotenki sillee et ne ois nukahtanu ja sit tää pääse kapuamaan ikkunalle tai sit tää esittää vartiaa ja tulee suoraan sen huoneen ovesta sisään ^^ Jos Yoshin kaa haluut roolaa, nii sille en oo oikee mitää juonta keksiny

Kreivi

Viesti Ke Loka 12, 2011 1:44

Vartijoiden oman työn jatkuvuudesta toivoisin, että eivät nukahtelisi kesken työn, mutta sitä ei koskaan tiedä. :D Tietenkin ongelmana on sitten pitää Garrett tarpeeksi hiljaisena, ettei ala heti vartijoita huudella apuun...

Monarkki

Viesti Ke Loka 12, 2011 1:50

Garrett kiljuu kuin nainen.

HIHIHIHII Pääsen tikkuja nyppimään YAY

Viesti Ke Loka 12, 2011 1:51

Joten? :o Nukahtaakos vartiat, esittääkö Felix vartiaa vai onkos sulla joku toinen juoni mielessä?

Kreivi

Viesti Ke Loka 12, 2011 2:29

No, ehkä saat itse päättää sen, miten miehesi sinne kartanoon helpoiten sisälle pääsee, omalla tyylillään. :D En häntä niin hyvin tunne. Laitoin tuonne kartanoon nopeasti rustatun pohjapiirustuksen jokin aikaa sitten, sitäkin voi katsella, jos helpottaa. Mutta tärkeää olisi myös saada Garret pysymään hiljaisena, en usko, että vampyyrisi arvostaisi kymmenien haarniskapukuisten miesten kasaa päällänsä. Edelleenkään en ole aivan varma, miten hahmosi tilanteessa käyttäytyy, eiköhän uhkailemalla Garrettin saa pysymään hiljaisena tai sitten yksinkertaisesti tukkimalla tuon suun, ettei pääse kaunista naisekasta kiljahdustaan käyttämään hyväkseen. Toki Felix voi yrittää pukeutua vartijaksi ja sillä tavalla Garrett ei ainakaan pelkää, mutta sitten alkaa vikistä, kun hänen uniaan häiritään ja mitään ei ikinä saa tehtyä puhuttelun aikana... Paitsi sitten palata aikaisempiin hiljentämissuunnitelmiin. :D Herraa saa aina kiusata, koska hän on niin Garrett.

No pääset pääset Aksuseni. Kumpi meistä aloittaa?

Viesti Ke Loka 12, 2011 2:38

Juu toi suunnitelma vaikuttaa hyvältä. Mun Felix on niin ilkeä ja tälleen, että se varmasti nauttii Garrettin kiusaamisesta >) Sitten mulla oli vielä sitä että niillä vartioilla on varmaan jonkinlaiset haarniskat? Semmosta mä ainakin niitten päälle kuvittelin. Sitten on tietenkin toinen vaihtoehto mikä ei ole hirveän keskiaikainen, mutta tupsahtelee koko ajan mun pieneen aivooni. Se on semmonen että niillä vartioilla on semmoset agentti puvut, mutta en usko että niillä ihan semmoisia on ^^ Niin ja sitten. Aloitatkos sä vai kenties mie?

Monarkki

Viesti Ke Loka 12, 2011 2:53

omonom, Jos sinä tekisit aloituksen? Metsään. Tule kanssani metsään. Minulla on ehdotus, josta et voi kieltäytyä.
Jotenkin helpompi kuvitella että tuun reagoivana osapuolena mukaan peliin. Joten, aloita. Ellet välttämättä halua pistää muo alottamaan?

Kreivi

Viesti Ke Loka 12, 2011 4:13

Juu, supertyylikkäät haarniskat tietenkin. Tai sitten mustat puvut solmioineen ja mustine aurinkolaseineen. Yölläkin. ei oikeasti

Pidä vain Garrett hiljaa, niin kaikki on hyvin. :D

Kai minä sitten kirjoitan kaksi aloitusviestiä, voi mennä vähän aikaa, koska olen hitain. Ja Aksun örrimöykylle varmaan sopii ilta?

Kreivi

Viesti Ke Loka 12, 2011 7:45

Kreivi

Viesti To Loka 27, 2011 10:22

Voisin ottaa yhden pelin lisää, kun elämässäni ei ole muuta sisältöä. :D Jos jollakin on jotain juonia, mitä tahtoisi päästä pelaamaan, niin ehkä täältä löytyy jotain helpotusta pelikutinaan.

Elikkäs juu, etusivulta löytyy, millaisia hahmoja on kyseessä lyhyesti ja sellaista, linkeistä allekirjoituksessa sitten pääsee lukemaan enemmän, jos jostakin innostui. :D Pari pientä juttua hahmoilla on tosin nyt menossa.

Baldramallachilla on peli juuri tällä hetkellä menossa, enkä ole ihan varma, minne suuntaan se on menossa joten suunnittelu on hankalaa, mutta mitä luultavemmin seuraavan pelin pitäisi olla jossain vuoristojen läheisyydessä, sillä herra aikoo sinne mennä talviunille. Joko ennen talviunia tai sitten niiden aikana voi häntä häiritä, nukkuessaan tuo pitäisi kyllä jostain luolasta löytää ja silloin hän tietenkin olisi lohikäärmemuodossaan... Pitäisi ottaa huomioon, jos hänen kanssaan tahtoo pelata.

Garrettia taas pelottaa kaikki ne hyökkäykset, mitä on kimppuunsa saanut, eikä tuon luokse tällä hetkellä ihan kuka tahansa pääsekään vartijoiden läpi. Ehkä joku aatelinen tuttu tai vähemmän tuttu, mutta voi olla, että ei Garrett tahdo edes ketään luoksensa kutsua. Tietenkin voisi sellainenkin peli olla, missä joku on onnistunut pääsemään vartijaksi kartanoon töihin tai jotain, mutta silloin on pakko olla ihminen (tai ainakin todella ihmiseltä näyttävä ei-ihminen) ja oikeasti tahtoa suojella kreiviä. Vartijoita palkataan kartanoon tällä hetkellä paljon (osa-aikaiseksikin!) turvatoimien kiristämiseksi, joten sillä tavalla vartijaksi pääseminen on helppoa. Karsinta on kyllä aika kovaa ja mitä luultavemmin ilkeät heput eivät pääse lähellekään kreiviä. :D Peli kyllä voi olla hieman tylsä, kun pitää vain olla Garrettin vierellä ja tuo ei tahdo tehdä mitään, joten jotain muutakin juonta pitäisi saada aikaiseksi...

Jack on edelleenkin Jack ja tekee Jackmäisiä hommia, Tillandin pelineitsyyttä taas säästelen Aksulle.

Monarkki

Viesti Ma Loka 31, 2011 7:25

*slapslapslapslapslapslapslapslap*

En jaksa kommentoida edelliseen peliimme, koska minun osalta se on kyllä ohi. En nää mitään syytä, mis Hecate säikähdykseltään juoksis takasin >:
Balille jäi nyt tikut tassuun.

MUTTA Tilladinia voisin pokettaa Nimuella. Keskusteltiin jo niistä mahdollisista kohtaamistavoista, oliko siellä mitään mikä saattais kiinnostaa/olla hyvä pelin alotus?

Kreivi

Viesti Ma Loka 31, 2011 7:47

No ihan Balin oma vika, kun se on pyllypää.

Höm hömm, pidän aina, kun hahmot kärsivät, joten noidanmetsästäjät ovat aina hauskoja. En ole ihan varma, miten sen pelaisin tosin. Jos jonkun noituudesta saadaan vihiä, niin mitäs sitten tapahtuu? Hälytetäänkö kaikille vai yrittävätkö metsästäjät pitää saaliin itsellänsä ja hoidella asian itse? Miten noitia edes hoidellaan, uskotaanko, että normaalit tappohommat toimivat? Vai onko noidanmetsästäjillä yleensä tärkeintä saada noita nättiin pakettiin ja harmittomaksi, joka sitten sen jälkeen viedään vasta jonnekin listittäväksi? Tillandilla ei kauhean helppoa ole, jos koko kylä on yhtäkkiä perässä. :D

Gimme your two cents. Sano myös, mikä itsestä olisi siisteintä ja miten Nimue tilanteessa toimii, niin ei saada tilannetta missä molemmat vain änkyröivät.
EdellinenSeuraava

Paluu Peliseuraa?