Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Loka 2011, 23:00

Ooh, kyllä sä pääset. I wish you luck !
Kitty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 13 Loka 2011, 08:25

Ei minun appiukkoni mikään ihastuttava ihminen kyllä ole ja siihen on monia syitä miksei. Yksi niistä syistä on se, että hän on narsisti. Ja tsemppiä teoriakokeeseen.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Loka 2011, 08:56

Onnea Aksulle teoriakokeeseen! toivottavasti menee hyvin \o/

Ratatatata YAY! Sain viimein kaikkiin peleihin vastattua! \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 13 Loka 2011, 19:38

tänne taas tullu monta sivua ku oon ollu poissa pulionasta, pitäs sitä joskus alottaa sitte tekee töpöä mut oon niin väsy joka päivä! >.< Kuiteski nyt on ollu hiljasta täälä? Ootte pulissu asianne ja loppu nyt jutut? ::D Okei sitä ei varmaan koskaa tuu olemaan et jutut loppuu..
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Loka 2011, 19:46

Armollinen kuninkaamme Aksutar loi chatin, kaikki menee sinne pulinoimaan.
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Loka 2011, 20:32

Onhan pulinaa toki vielä täälläkin, ja chatissa on ainakin minun käsittääkseni ollut vähän hiljasta viime päivinä? Ainakin mitä itse kävin siellä nyt joku aika sitten vakoilemassa.

Pukkaahan tuo viikonloppu taas ja syyslomaki on osalla edessä, joten en ihmettele ollenkaan että täälläkin on hieman hiljasta kun porukalla saattaapi olla menoja *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Loka 2011, 20:32

Minuu ei kiinnosta chatti ja veikkaan etten tuu sitä koskaan käyttämään paitsi jos sorrun ihan yltiöpäiseen tylsistymiseen, muunmuassa kipeänä.

Huomenna nokka kohti Lontoota! Neljä päivää ft. Lotdow ja mmupu, ja elämästä tulee melkoista nannaa. ♥ Oon aina halunnut päästä Lontooseen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Loka 2011, 20:35

Pääsenkö matkalaukkuun mukaan Agna? ;____; Viihdyn kyllä taskussakin! Olen pieni! Mahdun taskuun hyvin!

Mäkin oon aina tahtonut käydä Lontoossa <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 13 Loka 2011, 20:51

Mä haluan vain mummolaan maalle ajamaan peltoautolla ja riehumaan serkun kanssa ja ratsastamaan ! Mutta hyvä että pääset Agna lontooseen jos oot siellä halunnu käyä =D
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 13 Loka 2011, 21:10

Ite oon aina halunnu californiaan <3 Oon joskus ollu menossakin mut matka peruuntu :( Kyllä ärsytti.. Mut onnea matkaan teille :)
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Loka 2011, 21:21

Mä haluan yhä irlantiin.. SOMEDAY!
Mutta lomalla meinaan vaan istua tai pötköttää, röhnöttää ku sika.
Oletan että sisko ja äiti palvelee muo syysloma viikon kerta mul on synttäritkin. Aijon vedota siihen kokoajan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 13 Loka 2011, 22:38

Mie en oikeen halua minnekkään >.< En tykkää hirveästi matkustelemisesta, vaikken olekkaan käynyt hirveän monessa maassa. Suomen ulkopuolella on pelottavaa ja oma koti on kullan kallis ^^ Mutta seuraavana kesänä mut raahataan taas ulkomaille~ Kun pitää niitä sukulaisiakin päästä katsomaan. Kuuteen vuoteen ei olla nähty. Siis jos tätä vuotta ei lasketa (: Ja mä tiiän et kaikkii kiinnosti~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 13 Loka 2011, 22:43

poikkean nyt jutusta mut miks aina minä rikon kaiken? mulla on aivan hirveen huono onni, kaadoin toisen koneen päälle limsaa ja läppärihän se nii eiku korjaajalle -.- nyt vaan tää kone sit käytössä :(
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 13 Loka 2011, 22:55

Voi sua :(( Miekin rikon aina välillä jotain. Viime vuonnakin rikoin mun kaverin äidin semmosen pienen lasinallen, mutta se oli vahinko >.< Onneksi sen äiti ei saanu koskaan tietää siitä. Ja sitten oon rikkonu tän saman kaverin viuhkan, jonka se oli saanu sen puol äidin äidiltä, mut se ei tiiä sitä >.< Olen ilkeä.. Ja hyvä rikkomaan tavaroita
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Loka 2011, 08:59

Mä rikoin kerran mun kaverin äidin lasikaapin kahvan, ja se äiti sai tietää siitä X.X Ei siinä kyllä mitään käynyt, se vaan sanoi että: aha. :D
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut