Kirjoittaja Templer » 21 Loka 2011, 15:49
Temp ei osaa köyttäää tätä foorumia enää... etsin viimeisintä kommenttiani ja selailin edellisiä sivuja 31 asti, enkä löytänyt. Alkoi hieman ihmetyttämään, että eikös siinä kuitenkin ollut jokin kolmonen sivun luvun edessä... lopulta olin vain liian sokea omille kommenteilleni. x_x
Minunkin vastailuni on jäänyt, enkä ihmettele, miksi ihmeiset haluavat lopettaa pelit suorinta päätä kanssani. Ja nyt kun tämä loma tosiaan alkoi, niin en luultavasti pääse kovin usein vastailemaan, kun menen sinne sisikoni luo Ouluun ainakin. Ja jos olen äidin valvovan silmät alla, ei hän anna minun missään nimessä työntyä siskon koneelle ja mennä TNF:ään, kun meidän pitää tehdö sitä sun tätä.
Tietysti se mahdollisuus, että jään sitten vielä loppu lomaksi lisää sinne Ouluun ja junalla sitten hilaan itseni ja ahterini Kajaaniin, josta joku saa minut hakea. Tällöin äiti onkin jo lähtenyt ja Siskon, sekä hänen poikaystävänsä ollessa poissa, minä voin käyttää rutkasi luppo aikaani koneella istuen. Kun he muutenkin pitävät konetta yöinkin yli päällä :| Mietin sitä joskus, että miksi, mutta kun en vastausta saanut, niin päätin asian olla. Tietty voinhan keskellä yötä hiipiä koneelle ja koettaa vastata roolauksiin kun mamma nukkuu... siitä tulisi mielenkiintoista.