Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 21 Loka 2011, 12:43

Uuuh, ihan kohta lähtö Haapavedelle, siellä en varmaankaan koneelle pääse, ja tänään ei oo kukaan vastannu sobe =`( Mutta hyvää lomaa niille keillä sitä myöskin on ! Muistakaa pitää hauskaa vaikkei lomaa oiskaan =D
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Loka 2011, 13:25

Höh tyhmää Kitty, sä missaat sen hetken kun mun Sankari saapuu valloittamaan foorumit. Ja se tapahtuu heti kun Aksu ryöstäytyy pois Ivyn otteesta ja syöksähtää valoa nopeammin koneelle hyväksymään hahmoni.

Sori, en oo jaksanu vastailla peleihin vaikka niitä ois... *laskee* Kuus vai viis tällähetkellä käynnissä, siis eilenkin olin 10h koneella ja illalla oli superhuono olo ja päänsärky - en silti vastannu yhteenkään peliin. Padamzz. Olin liian innokkaasti uuden hahmon kimpussa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 21 Loka 2011, 13:28

Uuden hahmosi ja uuden hahmoni vai mitä Agnuliini?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 21 Loka 2011, 15:49

Temp ei osaa köyttäää tätä foorumia enää... etsin viimeisintä kommenttiani ja selailin edellisiä sivuja 31 asti, enkä löytänyt. Alkoi hieman ihmetyttämään, että eikös siinä kuitenkin ollut jokin kolmonen sivun luvun edessä... lopulta olin vain liian sokea omille kommenteilleni. x_x

Minunkin vastailuni on jäänyt, enkä ihmettele, miksi ihmeiset haluavat lopettaa pelit suorinta päätä kanssani. Ja nyt kun tämä loma tosiaan alkoi, niin en luultavasti pääse kovin usein vastailemaan, kun menen sinne sisikoni luo Ouluun ainakin. Ja jos olen äidin valvovan silmät alla, ei hän anna minun missään nimessä työntyä siskon koneelle ja mennä TNF:ään, kun meidän pitää tehdö sitä sun tätä.
Tietysti se mahdollisuus, että jään sitten vielä loppu lomaksi lisää sinne Ouluun ja junalla sitten hilaan itseni ja ahterini Kajaaniin, josta joku saa minut hakea. Tällöin äiti onkin jo lähtenyt ja Siskon, sekä hänen poikaystävänsä ollessa poissa, minä voin käyttää rutkasi luppo aikaani koneella istuen. Kun he muutenkin pitävät konetta yöinkin yli päällä :| Mietin sitä joskus, että miksi, mutta kun en vastausta saanut, niin päätin asian olla. Tietty voinhan keskellä yötä hiipiä koneelle ja koettaa vastata roolauksiin kun mamma nukkuu... siitä tulisi mielenkiintoista.
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Loka 2011, 00:28

Ne juuri, Lottovski.

Täytyy kyllä sanoa että koiran pierukin on jännittävämpi kuin The Night Fantasyn perjantaimeno. Täällä ei oo ollu KETÄÄN koko päivänä satunnaisia vähäisiä pelaajia lukuunottamatta.
Ja mä oon hartaasti odottanut koko illan. Hmh. Menen siis nukkumaan.

*dramaattinen viitan heilautus ja poistuminen*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Loka 2011, 01:01

Agreed Agna!

*Dramaattinen pyörähdys, Agnan viitannosto, heitellen samalla kukkia ympäriinsä, ja pyyhkien pölyhuiskulla Agnan viittaa*
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Loka 2011, 10:18

Jaa... huomeniaah. : D Koira syö luuta tuossa vierellä... haisee .x.
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Loka 2011, 10:50

^ Sen täytyy olla se mainitsemani koiran pieru.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 22 Loka 2011, 10:54

*Dramaattinen pyörähdys, Agnan viitannosto, heitellen samalla kukkia ympäriinsä, ja pyyhkien pölyhuiskulla Agnan viittaa*

Haha :D "heitellen samalla kukkia ympäriinsä" :DD Sinne meni seki dramaattinen pyörähdys :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Loka 2011, 11:08

:D Sí, muttei voi mitään. Sitten meidän pikkusisko voi lakaista ne kukat pois sieltä lattialta >:D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 22 Loka 2011, 11:17

Ilkeää :DD Teitä on siis kolme :o Meitäkin on kolme. Oon tosin ainoo tyttö ^^
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Loka 2011, 11:20

Ainoa tyttö on silti setä :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 22 Loka 2011, 11:22

Niin on :DD
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Loka 2011, 14:42

*puristelee kukan terälehdet viitaltaan ja ojentaa monokkelin Lotdowille* Kiillota se.

Meitä on kolme, sarjamme nuorimmainen on Peppi ja voin luvata, että jos hän joskus 4 vuoden päästä tänne liittyy, niin hänen ensimmäinen hahmonsa on prinsessa tai Hopeanuoli-koira.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Loka 2011, 15:08

*Hinkkaa monokkelia ja ojentaa sen sitten Agnalle* Oliko muuta neiti?

Indeed, ja se sitten marmattaa oka asiasta ja yrittää saada kaiken maailman OP hahmoja tänne jne...
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut