Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Loka 2011, 15:16

Kauheesti täällä on taas pölisty ja laiskuuttani en viitsi lukea väliinjääneitä sivuja. Ei mulla muuta, jatkakaa.

jaksoin jopa lukea ne, mutta ei mulla mitään kommentoitavaa ole.
Jatkakaa.

Ivy työnnetty junaan. Nyt voin taas majottautua koneen ääreen.. tai sitten pleikan ääreen. Who knows.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Loka 2011, 19:00

Jaksoin jopa lukea ne

Mutta minäpä en jaksanut kuin ne, mitkä olivat nykyisellä sivulla aina. Laiska mikä laiska~

Ahdistaa, kun on niin kova houkutus tuo ps2 tuossa vieressä ja ffx. Tekisi mieli pelata sitä kun sain sen viimein aloitettua, mutta toisaalta, mun pitäis taas ryhdistäytyä foorumilla ja vastata peleihin mitkä on junnannut jo ainakin viikon jos ei enemmänkin >:
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Loka 2011, 20:09

toisaalta, mun pitäis taas ryhdistäytyä foorumilla ja vastata peleihin mitkä on junnannut jo ainakin viikon jos ei enemmänkin >:

Niin just crim! Vastaa siihen meiän ropeen! :P ^^ :D tuli joku hymiö villitys :D herran jestas en osaa olla laittamatta näitä... -.- ei tsiisus nyt oon hiljaa + mun sekojen juttujen kaa -----
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Loka 2011, 20:13

Niin just crim! Vastaa siihen meiän ropeen!

Minä parhaillaan kirjoitan siihen vastausta! Ensimmäinen kappale on jo valmis! .. tässä on vaarana taas se, että innostun kirjottamaan ja kohta huomaan että oho, minulla onkin yksi wordin A4 täynnä tekstiä *3*

Nälkä. Kuka tekis mulle ruokaa?
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Loka 2011, 20:16

Aktiivisuus herää jälleen! Ah, ihanaa *3*
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Loka 2011, 20:32

varo vain Crim jos kirjotat semmosen! saattaa kestää puol vuotta että saaat siihen vastaukset, mul menee lukemiseen aikaa *3* no kuiteski aktiivisuus! on mukava olla taas täälä jonkun kaa eikä kokoajan yksin :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Loka 2011, 20:37

Hillitsin itseni ja vähän karsin turhaa selittämistä pois. Eikä tuo mitään, vaikka vastaamisessa kestäisikin - se ketään tapa~

Ja aktiivisuus on jees!
Onhan täällä aina satunnaisia pelaajia näkynyt silloin tällöin, mutta harvoinpa lomani aikana näin niitä kymmeniä yhtäaikaisesti täällä tsillailemassa .. vai olinko kenties aina offin puolella väärään aikaan vakoilemassa? *___*
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Loka 2011, 21:02

Thaaj, ja juuri kun aktiivisuus on huipussaan huomaan ettei mulla oo käynnissä yhtäkään peliä, ei voi olla totta -.-
Paitsi olipas Templerin kanssa, onneksi.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Loka 2011, 21:30

no ei mull any oikeesti kestä kauan :D ja mull aon just sama juttu Lotdow! Aina ku tekis mieli niin kirjottaa nii ei oo yhtään peliä tai sit on mutta niihin ei olla vastattu -.- Tosin Templeriin voi luottaa, laitan sille vaa äkkiä viestin "Pelataan!" nii sit saan pelin :3 :D Mul on vara henkilöitä! Eläköön Templer!
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 23 Loka 2011, 21:40

Yh.. Mullakin on liian vähän pelejä meneillään. Nya ei oikeen voi vastata ku sen kone vietiin, joten ainoostaan jos sil on mun kännykkä nii se voi vastata. Demitty vastaa onneks aina kun pystyy, vaikkei inspiä oliskaan. Mutta Aksu ei ole vielä vastannut, nyyh.. Dx Ja sitten mulla on tietenkin kaksi hahmoa joilla ei ole mitään tekemistä~ >.<
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Loka 2011, 21:41

Indeed, Templeriin voi luottaa. :D Onhan mulla toki Agnan kanssa pari peliä pystyssä, mutta se ei oo sama pelata siskon kanssa kuin pelata jonkun muun kanssa. MUTTA MÄ TYLSISTYN! TEHKÄÄ JOKU JOTAIN HIENOA! ja tanssikaa sambaa jne. jne.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Loka 2011, 21:44

Jaksaispa vastailla. Vois kasata ittensä tiistaina ja vetää vastailu maratonin, kerta sillon on taas vapaata. Who knows.
Tai si vaan vajoan sängynpohjaan talvi unille~
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Loka 2011, 21:47

Voi teitä tiistaivapailijoita. Mulla on tiistaina kokeet ja kuvistunnit. Ainiin ja taas olen unohtanut ne kolme hahmoa jotka mun pitäisi piirtää, hyvä minä -.-
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 23 Loka 2011, 21:52

Ainiin ja taas olen unohtanut ne kolme hahmoa jotka mun pitäisi piirtää

Ja mullahan yhä tuo Darius on kesken, värejä vailla tuossa työpöydällä *____*' .. plus siihen päälle vielä tulevan hahmoni kuva, mitä en ole ehtinyt suunnitella vielä ollenkaan. Asd.

Ja te senkin vapailijat. Minulla alkaa työt huomenna. Väsyneenä painan kiltisti 5 päivää töissä .. sitten viikonloppuna voin vajota sängyn pohjalle ja nukkua tuon mokoman ohitse. Ja sitten aloitankin jo uuden työviikon. Tahdon jo seuraavat lomat tänne!
Crimson

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 23 Loka 2011, 21:57

Voi teitä jotka joudutte töihin ja kouluun (ai niin minä olenkin yksi teistä).. Onneksi mulla on maanantaisin vain kaksi tuntia koulua :3
Ventus-setä

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut