Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Daniella » 23 Loka 2011, 22:19

Hmm.. oiski maanantaisin se kaks tuntia koulua.. oi sitä ikionnellisuuden tunnetta <3 voin kuvitella sen. Itsellä kahdeksasta neljään lukiota ja kuudelta alkaa iltalukion terveystiedonkurssit.. maanantaina... ei..ei..ei.. ei maanantaina sais olla näin q.q Nooo expresson voimalla mennään ja suoriudutaan kunnialla! :) Aijooniijoo, koko viikonlopun aikana nukuttu 9 tuntia, en pystynyt parempaan leirillä, väsytti niin maan perusteellisen paljon sitten yöllä että oli pakko mennä :D Oiii ja ne eiliset tähdet!!! Linnunratakin näkyi!! <3
Daniella

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Loka 2011, 23:07

Ventuksen kaa ei oo kovin paljonkaa inspistä oo esitelty -.- mutta vaikka sitä ei nnyt oo niin on mun pakko aina vastata ku mua jää ärsyttämään jos toinen joutuu oottaa, muutenki ku joka päivä täälä vähintään kaks tuntia varattuna aikaa nii mikäs siinä vastaillessa :3 jos en pääse tänne nii alan kirkuu ja huuttaa et Pakko! ^^ Aksu luo paikkoja johon tulee koukutus, hyvä näin :3 tjaa no mul taitaa nyt olla yhteensä meneillään.. kolme enemmän aktiivista peliä? Varmaan näin ^^

Kaks tuntia koulua? Mulla on se...oesko 6 tuntia? en oo varma mut kasi aamu -.- pakko?
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 24 Loka 2011, 07:42

Hohoho~ ^^ Mullapas ei oo viel alkanu koulu~ Mut sit tänää on viel korvalääkäri + Iranin tunti, siis jos ehin sinne >.<
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Loka 2011, 11:11

Voi sua.. Mulla ei olekkaa tänää mitää muuta ku koulu. Bhuhahahah!
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 24 Loka 2011, 11:15

Meitsillä ei ole kuin 6 tuntia töitä. Pitää lähteä tosin 20min aikasemmin, koska isäni päätti sitten lähteä reissaamaan jälleen, ja täten jään talomme herraksi taas vaihteeksi - näin ollen mun siis pitäisi ehtiä kauppaan, ostaa muutamaksi päiväksi ruokaa ja sitten juosta vielä bussille, joka on ainoa, millä pääsen ilmaiseksi kotiin? Ei tuu kesää, en varmasti juokse. Soittelen sitten ympäri kyliä nälkäsenä että tuokaa mulle ruokaa >:

Töitten jälkeen tiedossa PITKÄT PÄIKKÄRIT! Kahden tunnin yöunet oli aika hehkeet, en tykännyt. Näin niinäkin kahtena tuntina pelkkiä painajaisia, joten olen aika mieli maassa ja kuollut väsymyksestä tällä hetkellä *____* Taitaa jäädä roolaamineen tänään vähemmälle sitten iltapäivällä~
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Loka 2011, 14:11

Koulu.... Tuhotkaa se, nyt heti! Mutta asiaa piristi että kaverilla oli suklaata koulussa. Asiaa masensi etten saanut palaakaan. -.-
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 24 Loka 2011, 14:34

Minä voin tulla tuhoamaan! Demonisilla voimilla kadotan koulut maan päältä! *3*
Sittenpähän mietitte, miten jatkatte opiskeluanne tulevaisuudessa, bwahahaa.

Njawh, kohta pääsee pois täältä. Kotiin! Päikkärit! Blitzball! aaaah~
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Loka 2011, 15:21

Koulu on ihan okei mutta esitelmiä ja kokeita vihaan. Ja tänään mua väsytti ihan hirveesti koska nukuin niin huonosti. Pian pitäis raahautua balettiinkin, urgh.

SE ON NYT NIIN että meitsin Sankari hyväksyttiin foorumille ja jokainen ihailkoon häntä nimmaristani löytyvästä linkistä! Siis tottakai Komentaja Sankari teille. Myös Lakritsaksi kutsutaan kotipuolessa g__g *murhaava mulkaisu kohti talon toista puolta*

Ja Komentaja Lakritsasankari alias Hiroi kaipaa myös pelejä, kuutamokävelylinkki on aina klikkauksen alainen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Loka 2011, 15:47

Sorge nyt vaan Agna, mutta kun se on ihan Lakun värinen ;__;
Ja Agna ei ole ainoa joka seuraa kaipaa, mullekkin saa seuraa tulla hakemaan!

Asiasta toiseen. Pitäisi varmaan munkin jaksaa tuolla tulevalle ukolleni menneisyys hommata ja luonnetta kasata. Mutta laiskotan enkä jaksa sitä tehdä. Kellään muulla hahmoja suunnitteilla?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 24 Loka 2011, 16:03

Kellään muulla hahmoja suunnitteilla?

*nostaa käpälää pystyyn* Mulla mulla!

Ja tällä hetkellä tästä on tulossa joku sadistinen maagin terpele mitä .. ei kuulu ihan perus hahmorepertuaareihini ei o.o Kittyn kanssa oli vähän juttua että tehtäisiin sisarukset tänne *3* Saa nähä kelpuuttaako se tätä, sen verran on mielenkiintoinen veikkonen tämä herra että huhhuh <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 24 Loka 2011, 17:07

Hyvin alkoi viikko parin tunnin ruokkiksella ja vähäisellä määrällä töitä. Ja täälläkin on hahmoa suunnitteilla, mutta yritän nyt ensin inspiroitua Uthrudin kanssa pelaamaan edes yhden pelin.

Pitäisi vissiin kohta pyyhkiä housut kuiviksi, kun katsoin äskettäin Skyrimin live-action trailerin.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 24 Loka 2011, 19:41

Mutta asiaa piristi että kaverilla oli suklaata koulussa. Asiaa masensi etten saanut palaakaan. -.-

Muhamuhamuha >D Ei muuta sanottavaa. Jatkakaa :)
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 24 Loka 2011, 19:56

Suklaata. Nam. Mulla on levy tuossa vieressä. Tulkaa joku syömään se - olen itse kipeä eikä tee mieli todellakaan syyä mitään ;____;

Koulussakin. Oli ruuaksi lihamureketta joka on tietty herkkuani. Ei tehnyt pätkän vertaa mieli syyä sitä. Mielummin olin nälässä kun ahtasin ruokaa leipäluukusta alas. Väsymys sen tekee - nii laiskan olon ettei tee mieli ees syyä.
Crimson

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 24 Loka 2011, 20:01

Mun ei tee yhtään mieli mitään herkkuja. Paitsi semmosta suklaa hommaa. Semmost.. Mikä on samanlaista ku Jacky ja Paula, mut semmonen vähä erillainen :D

Mä en oikeen tiiä mitä meil oli tänää ruokana. Kun meillä on maanantaisin vaa kaks tuntii kouluu nii sit meil on sillee jännästi niitten tuntien jälkeen ruokailu, niin koulu oikeen houkuttele jäämään, joten mielummin kävelen viisi minuuttia ja menen kotiin syömään.
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Loka 2011, 20:04

Itse söin kans m&m:sejä koulussa ihan itteni kipeäks kun kaks meidän kaveriporukkalaista sattui olemaan Lontoossa ja perinteenä on tuoda Hesa-Vantaan lentokentältä hervoton pussi suklaa-m&m:sejä, joten niitä natusteltiin.

Torstaina kemiankoe ja oon lukenu niin ahkerasti et tuntuu, kun olisin jo ylihuomenna siihen valmis.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna