Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Loka 2011, 15:24

Ah ja palatakseni tuonne parin sivun päähän niin kiitän ja kumarran palautteestasi Crim ja näytän myös kieltä. Vaihdanko nimeni Lotscreamiksi? XD

Ekat hahmot on kivoja. Itsekkin suunnittelen tässä Randylle veljeä, mutten jaksa kirjoittaa luonnetta tai menneisyyttä -.-
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Loka 2011, 15:40

Lotscream joo! Hieno suunnitelma Lotdow, kannatan!

Palan halusta päästä pelaamaan uudella hahmollani >8( En kestä tätä odotusta~
Crimson

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 26 Loka 2011, 15:45

Eei älä vaihda~ >.< Oon nii tottunu tohon sun vanhaan nimees~
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Loka 2011, 15:49

Pilaisin periaatteeni jos vaihtaisin nimeni, joten minua saa kutsua Lotscreamiksi, mieltä lämmittävää ^^

Ai, joko hahmosi on täällä Crim?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Loka 2011, 16:06

Ei ole vielä. Esittelyni on menneisyyttä vaille valmis ja siihen tarvitsen Kittyn apua kun meidän oli tarkoitus tehdä sisarus hahmot. Kirjottaisin niin puutaheinää, jos ryhtyisin itsekseni keksimään kaikkea, että odotan mielummin idean keksijän mielipidettä asiasta. x)

Mm'm, kahvia <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Loka 2011, 16:16

Crim mitään kruunua ansaitse >8[ MINÄ OLEN KUNINGAS *scar imitaatio*

Onko kellään little big planet kakkosta? Ei kukaan haluais tulla pelaan sitä mun kanssa? Verkossa siis.
Onko kellään ylipäätään tunnuksia ps3lle?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Loka 2011, 16:19

MUTTA SE ON VAAN PAHVIKRUUNU! No ei se mun päähän ois sopinukaan - niinku ei mitkää muutkaan hatut. Paitsi ihana mafioso hattunu bwahaha~

MULLA ON MULLA ON ! *nostaa käpälää pystyyn* .. mutta mulla ei oo little big planet kakosta >;
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Loka 2011, 16:34

PYYYYYYYYW >: No jos ikinä pleikalla oot niin Aksutar löytyy sieltäkin.
Onko gta:ta?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Loka 2011, 16:40

Kovin harvoin majailen siinä, sillä masiina eksyi kerran veljeni huoneeseen ja tällä miekkosella on tapana istua joko telkkarin ääressä 24/7 tai sitten se pelaa sillä, joten en pahemmin käsiksi pääse ps3meen >: .. Mutta pidetään nick muistissa, ehkä mää joskus saan vuoron pelata x)

Gta IV löytyy koloselle. Itse en vaan oo siihen perehtynyt ollenkaan~
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 26 Loka 2011, 16:42

Hirveesti on tullu yhen päivän sisään taas tekstiä.

Itselläni on tunnukset PS3:lle. En vain tiedä/ole varma toimiiko se eri pelivehkeellä kuin sillä mihin se on isketty. Pitäis kyllä löytyä tällä Mohnake nimellä, mutta ei sinne kannata mitään requestia tai viestiä laittaa, koska en omista tällä hetkellä koko konsolia, enkä tiedä poistuuko nettitunnus samalla, kun pforiili poistetaan laitteelta ja en ole varma voisinko koskaan vastata kyseisiin asioihin.

Oli taas hieman turhauttava työpäivä, kun ei meinannut olla tekemistä. Pitäisi vissiin ottaa DS huomenna mukaan niin voisi pelailla Pokemonia ruokkiksella.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Loka 2011, 16:46

Oli taas hieman turhauttava työpäivä, kun ei meinannut olla tekemistä. Pitäisi vissiin ottaa DS huomenna mukaan niin voisi pelailla Pokemonia ruokkiksella.

MIKÄ POKEMON PELI?!
Mulla menee pajapäivät joskus pokemonia pelaillen, kun ei oo yksinkertasesti mitään muuta tekemistä. Kyllä mä vielä jonkun projektin keksin. Kerta kaulaliina jo melkein valmis ja tradettelu ny ei näemmä kiinnostanu ketään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 26 Loka 2011, 17:30

Pokemon pelit on hienoja. Ite omistan vaan goldin tuolle vanhalle game boy colorille *3* .. mutta koneelta sitten löytyy emulaattoreille vähän enemmän. Ja pokemon stadiumit nintendo 64 alustalle, jotai nii parasta <3

Tulisi ne piirtopöydän kynän terät .. pääsisin jatkamaan tuota Dariusta >8( .. hiirellä en saa siistiä jälkeä aikaiseksi. Puhumattakaan siitä että olen paineentunnistuksesta riippuvainen eikä hiiren jälki passais mulle ollenkaan~ .. tuli vaan mieleen kun Aksunen puhui tradeista ;____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Loka 2011, 18:11

Pokemon pelit, pyh. Minä kannatan kaikkea pelivapauksia kannattavia pelejä, ja vaikka en Ps3 omistakkaan (Vaikka yritys on kyllä kova) niin uskallan silti sanoa mielipiteeni ^^

Ja Aksulle tiedoksi että minä tradettaisin mielelläni ellei olisi hahmolistaa piirrettävänä muutenkin.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 26 Loka 2011, 19:13

Pokemonia en ole koskaan pelannutkaan, mutta se voisi olla ihan kiva peli. Tosin Pokemonissa ei hirveästi juonen eteneminen muutu, joten pelitkään eivät varmaan hirveän erillaisia ole.

Aksu saisi muuten vastata joskus siihen miun roolaukseenkin >.<

Edit: YKK = Yhdistyneet kaljakunnat :DD Iskä keksi :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Loka 2011, 19:32

Ventus-setä, jos on malttamaton, niin siitä voi huomauttaa yksärillä. Ei tarvitse täällä pulinassa yleisesti "herjata".

Vastaan sitten kun kykyenen mielentilaltani. Nyt se on melko matalalla. Etkä todellakaan ole ainoa, joka vastausta odottaa.

YKK = yhdistyneet kulmakarvat.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut