Rajavartijat

Paikka jossa pelaajat voivat etsiä pelaajia ”orvoille hahmoilleen”. Esimerkiksi jo olemassa olevien hahmojen perheenjäsenille tai sitten uusille hahmoille, joita kaipaisivat omien hahmojensa elämään. Tämä ei ole kuitenkaan seuranhaku – osio.
Jokainen orpo hahmo pitää kuitenkin hyväksyttää aina hahmonhyväksynnässä ennen, kuin sillä voi alkaa pelaamaan!

Valvojat: Crimson, Ivy

ViestiKirjoittaja Niehku » 24 Huhti 2011, 22:33

Jees, kiitoksia! :D mietin asiaa, teenkö haltian vai otanko ton lohikäärmeen käyttöön :) esittelyä yritän tehdä nopsasti :D
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Niehku » 08 Touko 2011, 13:43

noniin, sielläpä ois Lucanya :3 ja mikäs on hänen tiiminimensä? xD
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Touko 2011, 15:53

Selma, Lucanya on tiimissä ^^ Tiiminimeksi nyt tuli melko omaperätön, Luviacinay ^^
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Niehku » 09 Touko 2011, 16:27

Kuulostaa tosi kivalta! kiitän :33
Niehku
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 27 Heinä 2011, 18:48

Mehheh, kehittelen tässä uutta hahmoa (jälleen @.@) voiskohan se olla yksi ylväistä rajavartijoista ?
Aattelin tehä puolihaltian joka ois tosi taitava jousi ampuja, mut sitten ei niin pro lähitaistelussa. Että miten ois ?
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 27 Heinä 2011, 22:06

Tämä sopii mitä parhaiten, Rajavartioista kiinnostuneet ovat aina tervetulleita, varsinkin kun paikkoja on vapaana. Joten voit valita vapaan numeron, jonka haluat, niin laitan sen varaukseen ^^
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Kitty » 28 Heinä 2011, 17:09

Viisi numero viisi ! Number five ! Nummer fem ! Vitonen on mun lemppa nro joten vitonen kiitos =DD Sekosin XD
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Kitty » 07 Elo 2011, 13:02

Damn ! Kasvatin silmät päähän ja huomasin et femma on menny jo. Hyvä minä ! Voisko kymppi olla kenties ? Ja se hahmoseni olis Demi-Lune Ei vielä oo kovin häävi lähitaistelussa mutta oppii nopeasti. Toivottavasti kelpaa.
Kitty
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Elo 2011, 18:09

Jeps jeps, nyt on Demi-Lune otettu mukaan tähän iloiseen porukkaan ^^
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Ylva » 17 Loka 2011, 22:23

Jos käsitin oikein Rajavartioiden paikkoja on vielä vapaana? Ajattelin, kun saan tehdä uuden hahmon voisin laittaa sen Rajavartijaksi. Helpompi tietenkin kertoa siitä jotain sitten kun olen saanut hahmoinfon tehtyä, mutta se olisi naispuoleinen ei-ihminen, joka kyllä sopisi tähän porukkaan ainakin periaatteidensa tähden. Ajattelin nyt valmiiksi huhuilla saisiko paikan itselleen varata?
Ylva
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Loka 2011, 13:59

Huhhuh, poissaoloja ei pitäisi venyttää näin...

Kuitenkin, paikka on nyt ainakin nimellisesti varattuna, tietenkin kunhan hahmo pääsee ensin lävitse.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Ylva » 07 Marras 2011, 15:55

http://p1.foorumi.info/thenightfantasy/ ... 3579#33579 siinä olisi rajavartija ehdokas, joka pitäisi saada joukkoihin jos kelpaa.
Ylva
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 31 Tammi 2012, 22:15

Nyt Dogi hei, pistäs sitä persustas liikkeelle! Eli siis kyllä, hahmo hyväksytty, pakko oli itselle vähän huutaa kun näin kauan poissa olin ^^' Siis jos vielä paikka Rajavartijoissa kiinnostaa.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

ViestiKirjoittaja Ylva » 31 Tammi 2012, 22:48

Kiinnostaa toki, se pitänee vain jotenkin sinne värvätä XD Ehdotuksia miten se tapahtuu?
Ylva
 

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Helmi 2012, 00:14

Tällä hetkellä ei niinkään, jos saat ideaa niin tökkäse toki.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Avatar
Dogster
Aatelinen
 
Viestit: 1974
Liittynyt: 04 Touko 2009, 20:00
Paikkakunta: Tuntematon planeetta

EdellinenSeuraava

Paluu Orvot hahmot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron