Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Marras 2011, 18:16

Peliraja samalle hahmolle on max. 4 peliä yhtäaikaa. (:
Templer

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 11 Marras 2011, 18:28

Oukei, kiitos tiedosta! c:

ah, että mä rakastan intialaista ruokaa *__* <3
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 11 Marras 2011, 19:18

Noin nyt mullakin on vihdoin tuo Avatar. Tosin olisin halunnut semmoisen liikkuvan Bulbasaurin >.< Se oli niin söpö :3 Mutta se vei 93KB:tä ;(

Voi niitä aikoja kun Pokemonin ensimmäiset jaksot vielä tulivat. Nää uudet ei oo enää niin kiinnostavia. Muistan vielä jotenkin sen biisinkin kun Pokemon alkoi :D "Tunnen sen jo kasvavan, voiman sisälläin.." :DD Toi on kyl nykyään vähän epäillyttävän kuulosta mut silti tuo vanhat ajat mieleen :( Mul on ikävä niit meidän kaikkia Pokemon leluja ja kortteja >.<
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 11 Marras 2011, 19:58

Pokemonin eka tuotantokausi on kyllä kieltämättä niin nostalginen! Tuun ikusesti muistamaan sen Rakettiryhmä -lorun :_D
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 11 Marras 2011, 20:00

Nii mäki :DD Mul on ikävä niit muitaki. En vaa muista enää niitten nimii >.< Esim sen oranssihiuksisen tai sen joka oli koko ajan kaikkien naisten kimpussa :D Nää uudet on vähän tylsempii. Tai no en muutenkaa oo enää kiinnostunu kattoo niit ku Bulbasaur, Charmander ja kaikki muut ihanat tyypit ei oo enää siin :(
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 11 Marras 2011, 21:20

Ash, Misty ja Brock! (viimesen kirjottamistyylistä en oo varma :D) Pokemon oli yks lemppari pienempänä, muistan nimetkin vielä... liekö tuo sitten hyvä vai huono asia :D

Äsken tuli vähän levättyä kullan kanssa sängyssä, nyt taas pelien kimppuun!
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Marras 2011, 22:05

Sanoiko joku sanan "ruoka"? Mulla maha räjähtää jos en saa pian ruokaa. Värittelen paraikaa tradearttejani, jos tätä värittämiseks voi edes sanoa.

Ja ah - POKÉMONIT! Varsinkin se ensimmäinen tuotantokausi, uudet onkin sitten jo ihan plösöjä :( Tykkäsin katsoa pienenä ja katson edelleen, meillä on VHS:nä muutamia jaksoja. Pikkusiskojen kanssa niitä on hyvä tykittää.

Ja uusille käyttäjille tervetuloa *3*
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 11 Marras 2011, 23:16

Ahh hyvä ruoka kelpais! Ois pakastimessa viel yks pussi intialaista pikaruokaa... omnomnom (8

Pokemonin eka tuotantokausi oli niin jees! - muita en oo ees seurannu. Ehkä hyvä niin ni en järkyty miten tuoki nykyään niin raiskattu ohjelma.

Ja jos uusilla pelaajilla tarkoitat myös mua niin kiitos! ^^
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Medai » 12 Marras 2011, 04:47

13 tuntia Skyrimiä. \o/ Aivoni ovat halkeamispisteessä eeppisyyden takia. Se on liian upea. Tuntuu oudolta myöntää, mutta taisin odottaa Skyrimin pelaamista jopa Oblivionia enemmän ennenkuin se oltiin julkaistu. En uskonut että se olisi mahdollista. I've been proven wrong. O.O

Itsehän en oikeastaan ikinä katsonut Pokemonia, pelasin vaan niitä pelejä. Sarjan seuraaminen olisi ehkä vähän auttanut pitämään minut pois Lavender Townista. Tai sitten ei ! Siellä oli niin kivaa. Nyhk.
Medai

ViestiKirjoittaja Templer » 12 Marras 2011, 11:04

Pokémon on tosiaan jotain kaunista, ainakin silloin aluksi. Nyt en edes viitsi katsoa, kun siinä on ihan outoja ja erikoisia pokemoneja. Minne kunnon pokemonit ovat häipyneet? D;
Templer

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 12 Marras 2011, 13:17

Hohoo, huomenta tännekin! Pitäisi kohta pakata kimpsut ja kampsut ja lähteä äidin luokse Keravalle kyläilemään~

Tää on muuten harvinaisen inspaava rope! Muissa ropeissa harvemmiten vastaan heti kun vastapelaaja on kirjoittanut, mutta täällä suorastaan kyttäilen pelejä että koska pääsen raapustamaan ! :'D
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Kitty » 12 Marras 2011, 13:23

Hahhah =D Tervetuloa tnf:ään, sellasta se ropettaminen täällä on ;D Ittelläni oli ihan sama kun alotin täällä, ja on vieläkin ainakin suurimman osan ajasta vietän odotellen vastausta että pääsee tarinoimaan =D
Kitty

ViestiKirjoittaja Templer » 12 Marras 2011, 14:11

Tämä minun piirrokseni on hyvin mielenkiintoinen, pakko sanoa
Templer

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 12 Marras 2011, 14:31

Yh nälkä on.. >.<

Jossain vaiheessa te saatte sitten nähdä mun hahmot ^^ Tosin ne menee Nyan noihin töherrys hommiin. Koska hän piirsi ne. Koska en osaa piirtää. Koska en keksi muuta selitystä. Tosin Chikaa ei ole vielä piirretty, mutta kyllä hänetkin kohta piirretään.
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Marras 2011, 15:21

Tradekuvat valmiita! Ja pian saan väännettyä ne gallerian puolelle.

Mun sisäreisi on varmaankin revähtänyt, vaikken kyllä ymmärrä että miten se on mahdollista. Tanssin balettia joo, muttei tietääkseni oo tullut tilannetta missä olisin kiskassu jalan niin korkealle että koko lihas ois repsahtanut... Saa nyt sit nähdä voiko lihas vaan olla noin kipee yhtäkkiä. Elämän mysteerit.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna