Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Valvojat: Ivy, Agna
Kirjoittaja Templer » 12 Marras 2011, 18:24
Galleriassa nähtävissä tämä kilpailukuvaksi tarkoitettu kuva, mutta koska kuvaan en ole tyytyväinen, niin sehän ei kilpailuun mene, joten saa sen käydä katsomassa galleriassa, jos tahtoo, mutta ei ehkä kannata.
-
Templer
-
Kirjoittaja Demintty » 12 Marras 2011, 18:32
Ja luulet että sun vaivainen viesti estää mua käyä kattomassa sitä :D ;)
-
Demintty
-
Kirjoittaja Nya » 12 Marras 2011, 19:52
hello everybody! Mie olen tällä hetkellä aikuisten juhlissa ja virossa. Hähä en tajuu mitään puheesta ja olen tylsistynyt. Kaikilla näyttä olevan hauskaa.
-
Nya
-
Kirjoittaja Demintty » 12 Marras 2011, 20:03
Mää muistan ku minäki oon ollu virossa 10 vuotiaana! :D onhan se lähellä mut kivaa oli :P Oli kyl kiva ku kävi shoppailemassa nii ymmärsin kaks sanaa aina mitä myyjät mulle sano, mut piä hauskaa :D
-
Demintty
-
Kirjoittaja Nya » 12 Marras 2011, 20:06
kiitos
-
Nya
-
Kirjoittaja Ventus-setä » 12 Marras 2011, 20:48
Pääset koneelle, vaikka olet vanhempiesi kanssa? :oo
-
Ventus-setä
-
Kirjoittaja Ventus-setä » 12 Marras 2011, 21:03
Kokeilin noita muita taustoja. Se oli pelottavaa D: Ja se BlueClass ja GreenClass sattu silmiin >.< Ja muut oli liian samanlaisia kun joillain muillakin sivustoilla. Tämä nykyinen on ihan hyvä.
-
Ventus-setä
-
Kirjoittaja Nya » 12 Marras 2011, 21:41
No mä olen yhen tyypin koneella ja jei! Iam happy or something.... Yhyy! Ärsyttää ku kaikki pelit jumittaa tahon alottaa jonkun kanssa pelin! Izun kanssa Ehdokkaita. Kanattaa laittaa Pelihakuun.... Muuten aksu tulee ja syö!
-
Nya
-
Kirjoittaja Ventus-setä » 12 Marras 2011, 22:01
Ahaa :oo
-
Ventus-setä
-
Kirjoittaja Demintty » 12 Marras 2011, 23:24
oonko ainoo jolta tuntuu siltä, että Vent ja minä ollaan vallattu keskustelut? :O :D
Nya varovain, minä tuun kohta ja kysyn sulta peliseuraa ;) Nii mut en kyl alota kenenkää kaa peliä ennen ku saan käyntii ne joita en oo jaksanu alottaa ku oon niin sika laiska! Olikohan se Aksun ja kukakohan se toinen oli jonka kaa piti alottaa peli? Olikohan se submarine :o jaa no koitan sitä miettiä yksikseni enkä ala sitä tässä hölöttää :P
Öitä kaikille! Tosin oon ainoo joka täälä on, mut silti :)
-
Demintty
-
Kirjoittaja Lotdow » 13 Marras 2011, 00:16
Et ole ainoa, joten öitä sulle.
Jösses kun mulla meni eilinen vähän sekaisin kun katsottiin kevrin kanssa 9. On kyllä niin koskettava elokuva.
-
Lotdow
-
Kirjoittaja Ventus-setä » 13 Marras 2011, 10:09
Demi kyllä me taidettiin eilen vallata keskustelut :D Se oli kyllä jännää :3
-
Ventus-setä
-
Kirjoittaja Demintty » 13 Marras 2011, 10:34
Laiton ton viestin ja silti jäin kattoo tv:tä ku ritari ässä tuli puolyheltä :P
ja pittää koittaa ettiä tota elokuvaa jostai ^^
-
Demintty
-
Kirjoittaja syaniidikissa » 13 Marras 2011, 14:02
Kuvishissan (jep, olen kuvataidelukiossa) ja normihissan esitelmät pitäis tehdä... ja koeviikko lähestyy uhkaavasti. ++muutto joulukuussa. Miksi kaikki iskee päälle samaan aikaan .__.
Nojaa, kaipa tässä voisi silti samalla ropetella.. : DD
-
syaniidikissa
-
Kirjoittaja Ventus-setä » 13 Marras 2011, 16:49
Sytytettiin kynttilöitä :DD Näyttää hienolta :)
-
Ventus-setä
-
Paluu Keskustelut