Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Marras 2011, 17:02

Ihan pakko sanoo Aksu! Mistä sä oot löytäny ton avatarin ja mistä näitä liikkuvia avatareja löytyy?

INTERNETISTÄ! Kyseinen kuvan sivusto löytyy pienellä tekstillä AKstani, kuten huomaat. Kuvan pienensin itse avatarin mittoihin Adobe photoshopilla.

Hei oliko täällä pelirajaa? Ku en enää muista enkä jaksa mennä pääsivuja taas kaluamaan läpi ":'D

Moinen tärkeä tieto löytyy myös kooste osiosta, jonka jokaisen uuden pelaajan pitäisi lukea, ennen kuin aloittaa pelaamisen~
Peliraja on tosiaan neljä peliä per hahmo, kuten mainittu.

ah, että mä rakastan intialaista ruokaa *__* <3

MEE TOO MEE TOO \o

*insert all pokemon stuff here*

Uusimmat pokemonit on poop. Ensimmäiset ftw.

Koska en osaa piirtää.

Kaikki osaa piirtää, se on eri asia kuinka hyvin ja kenen makua miellyttäen!

Nii mut en kyl alota kenenkää kaa peliä ennen ku saan käyntii ne joita en oo jaksanu alottaa ku oon niin sika laiska! Olikohan se Aksun ja kukakohan se toinen oli jonka kaa piti alottaa peli?

Oon jo odotellu sitä pelin alotusta. Valitettavasti taidan vetää hahmoni pois pelistä, jota ei vielä edes aloitettu, kerta kestää ): Atm niin monta muutakin haluais pelata mun kanssa. Joten ota yksärillä yhteyttä Demintty, jos oot ees halukas sitä peliä pelailemaan enää.

Siinä oli pikainen läpilukuvastailu pulinaan.
Paljon te ehdittekin.

Naah, viikonloppu oli väsyttyävä. Ja mikä parasta, nyt alko inspaamaan entistä enemmän pelailu, kun on ollu pari päivää pois koneelta ja pleikalta. Saa nähdä, ketä kaikkia mä alan pokettelemaan jahka vanhat pelit saan alta pois >8]
Kovasti tullu uusia hahmoja, joiden kans haluais pelailla. Ei vaan meinaa koskaan riittää aika Q_Q
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 13 Marras 2011, 17:05

Tuli muuten mieleen että Aksun tuolla kissalla on kissanviikset ja sitten tuommoiset hienot oikean ihmiset viikset :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 13 Marras 2011, 17:15

Pusheenilla on varaa omistaa monta viikisparia

Noi neljä muuta näyttää ihan karvoilta, joita ei oo muistettu leikata pois :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 13 Marras 2011, 17:17

uuet pokemonit on outoja, ku jottai sellasia jotka lentää korvillaan O.o Vanhat on parempia^^

Olen alottanut montakertaa kirjottelemaan töpöä, mutta aina ku oon saamassa sitä käyntiin nii pitää mennä pois tai joko en sit vaan yksinkertasesti keksi mitään O.o Teet siis palveluksen mulle Aksu jos vedät hahmos pois^^ Jos joskus myöhemmin koitettas uudelleen (sillon joskus vuonna 2200) tehä jonkunlaista peliä aikaan^^Demintty kiittää ja pyytää anteeksi siitä että jotkut on joutunu oottaa mun takia et vois alottaa sun kaa pelin^^
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Marras 2011, 18:29

Demi, asia selvä~ Katsellaan sitten paremmalla ajalla jotain peliä >:3

Gyaaaah, kävin viikonloppuna ideaparkissa. Kiersin yli viis kauppaa, eikä mistään löytäny sitä mitä ettein jouluvisan palkintoa varten. MIKÄ TÄTÄ MAAILMAA VAIVAA?! MIKSEI MISTÄÄN ENÄÄ LÖYDÄ KYSEISTÄ, KESKIAIKAAN LIITTYVÄÄ ESINETTÄ!?
Pewkele. Omastani en luovu, pitää jatkaa etsintöjä.

Oonko ainoo täällä, joka vihaa sesonki ruuhkia? Viikonloppuna oli joku ihme oranssit päivät tjsp ideaparkissa ja siitä muistu mieleen, miks en pidä joulu ostoksista. Vihaan ihmismassoja >8[
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 13 Marras 2011, 21:05

Miekin vihaan ihmismassoja X.X Ahdistavaa jäädä kaikkien väliin ja meinaa tulla tallotuksi.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 13 Marras 2011, 22:02

Mitä? Oliko Aksu mahdollisesti samaan aikaan minun kanssani Ideaparkissa? Olihan siellä kyllä melko törkeenä porukkaa tuossa lauanataina klo 11-15 aikana. Jopa Gamestopissa oli enemmäin kuin viisi ihmistä kerralla.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Marras 2011, 22:15

Olihan siellä kyllä melko törkeenä porukkaa tuossa lauanataina klo 11-15 aikana. Jopa Gamestopissa oli enemmäin kuin viisi ihmistä kerralla.

Juuri noihin aikoihin olin siellä. Nimenomaan Gamestopissakin kävin. Kyttäsin pitkään siellä ps3sen pelejä, katoin jopa Skyrimiä hetken kunnes päätin poistua ostamatta mitään. Vaikka tekken kyllä houkutteli..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Medai » 14 Marras 2011, 01:08

Olen ollut nyt ihan epäaktiivinen tuon saakelin Skyrimin takia heti kun liityin. xD 40 tuntia kahden vuorokauden aikana on mielestäni kelpo saavutus vaikka itse sanonkin ! Eikä loppua näy. Pidän tästä enemmän kuin Oblivionista. Apparently it could be done !

Ehkä ryhdistäydyn. Sen teen !
Medai

ViestiKirjoittaja Mohnake » 14 Marras 2011, 08:11

Voivoi, kun saisikin Skyrimin myös itse. Olis vielä konsoli millä sitä pelata.

Itekki vähän värkkäsin Gamestopissa, mutta ei käytetyistä löytynyt mitään kiinnostavaa ja halpaa joten päätin, että jouluna saan jotain sellaista. Ja pääsin muuten toteamaan 3DS:n 3d-toiminnon toimivan, kun ihastelin niitten näytekappaletta.
Mohnake

ViestiKirjoittaja syaniidikissa » 14 Marras 2011, 09:11

oww heti ekalla tunnilla enkkua... Enkku on sinänsä ihan jees, mutta meillä kun on semmonen "ihana" ope joka ei oo vieläkään tiedostanu että nyt ollaan lukiossa - kohtelee meitä ku ekaluokkalaisia! Ja tosta Skyrimistä puheen ollen en edes tiedä mikä se on ":'D joku fantasia-aiheinen peli spora- ja dösämainosten perusteella?
syaniidikissa

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Marras 2011, 09:28

Samassa reessä Syaniidikissa, mullakaan ei oo mitään hajua mikä Skyrim on. Jonkun ihme Youtube-videon kyllä näin jonka joku oli tänne linkannut. En ymmärtänyt suoraansanottuna mitään ja ajattelin että tämä on näitä teidän vanhempien juttuja.
Mutta mitä minä nyt tässä mitään alan selostamaan, poistun seuraavaksi kouluun, See ya! ---->
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Marras 2011, 10:05

Ah tätä lukemisen määrää kun olin viikonlopun pois tarkkailemasta meininkiä täällä *___* Pulinaa tullut neljä sivua lisää + sitten kaikki pelit mitä tuolla on aaaaa aivoni eivät kestä eeppisen lähes unettoman viikonlopun jälkeen. Sielunikin jäi Skyrimiin eikä sitä saa pois sieltä enää *3* Naurettiin kaverini kanssa yhdessä kun onnistuin bugittamaan koko pelin sillä että ravasin vuorten yli .. oli hehkeä fiilis tippua maan läpi ja kävellä talojen läpi .____.

Empä taida ees yrittää kommentoida mihinkään mitään, jos sitä vaikka koittas vastata taas peleihin niin ette vihais mua ;____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 14 Marras 2011, 10:24

Lottowi ja kisu, mää tykkäisin jos ottaisitte mutki rekeenne :D En oo koskaan ees kuullu Skyrim jutusta :P okke joskus oon kyl jottai ku kamut puhhuu mut enpä oo ollu kuiteski maan päällä sillon ku ne siitä jotain puhuu xP
Ja sit hyppäisin Crimin kaa juttuun ku minäkää en oo sen kummemin pulinassa käyny viikonloppuna, pari kertaa vaa lukenu o_o
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut