Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Marras 2011, 12:28

Noo eiköhän tuo onnistu, vaikken tykkääkään piirtää jos hahmosta ei ole kuvaa kun olen huono tekstin pohjalta mitään piirtämään, mutta kyllä tuo onnistuu. Pistänpä korvan taakse muistiin .. saan omaa piirtopöytääni korvaavan kaverin tänään muutenkin kotiin, niin voisin yrittää sillä hieman suttailla näitä rästissä olevia kuvia *___*
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Marras 2011, 12:45

Mut hei, eihän sinne iscribbleen oo pakko tulla piirtämään. Onhan siinä chatti samassa, sinne vaan mukaan höpäjään tai piirtelemään si tikku-ukkoja. Emmä sinne kahmi ketään jotka osaa piirtää uber mega hienosti. Ivylläkin oli viime kerralla vaan hiiri käytössä, silti se piirteli hengessä mukana pikku tikku-ukko Aaroneita siellä.
Sinne voi myös tulla "opiskelemaan". Kattoo miten toiset alottaa piirrustuksensa, mitä tekniikoita ne käyttää ja mitä vinkkejä ne suostuu jakamaan. Se tilaisuus ei si todellakaan oo semmonen mihin joku saa tulla mäkättämään et "pyy piirrät huonosti, anatomia on perseestä, tyylis kusee"... Semmotteet heitetään si hemmettiin. Samoiten myös ne jotka alkaa vineen "Yy en osaa piirtää oon ihan paska kattokaa ny ):". Siinä vaiheessa iso paha Aksu tulee, nappaa niskasta kiinni ja huutaa päin naamaa "KAIKKI OSAA PIIRTÄÄ, SE ON ERI ASIA KUINKA HYVIN JA KENEN MAKUA MIELLYTTÄEN". nih :3

Si pelattiin myös paritus peliä. Kaks henkilöä piirtää ja kaks sanoo ensin randomisti kaksi eri hahmoa foorumilta. Sitten ne piti parittaa piirtäen johonkin tilanteeseen. Se oli hauskaa.
Tosin Sethos x Belial paritus sai vähän liikaa negatiivisia reaktioita.

vapaa päivä <3 Josko tänään tekis jotain rakentavaa
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 15 Marras 2011, 13:47

Ei hätiä mitiä Crim! Minä pääsen laittamaan kuvia, kun menen Nikin luokse sen syntäreille. Mutta ne synttärit ovat vasta kai viikon päästä joten kannattaa odotella. Izu on kaunis... Uuh... Mulla on nuha ja kurkku kipee, en oo kipee sillei.
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Marras 2011, 15:27

Huh, hyvä näin. Ehdin keräillä inspiraatiota ja suunnitella miten hahmosi oikein toteutan, tosin mulla on niin paljon piirtämiseen tarvittavaa energiaa ja inspiraatiota että saatan tehdä kuvan aikaisemminkin, katsotaan nyt miten innostun x)

Nytkin tässä olen muutaman tunnin tehnyt Ylvalle lupaamaani kuvaa Albinesta ja Delathoksesta vaikka olis pitäny taas väritellä jotain kukkia värioppia varten .. linet onnistu harvinaisen hyvin miettien että mulla on taas muutama hassu tunti yöunia takana ja silmiä ja päätä särkee enemmän kuin tarpeeksi. Rakastuin tähän taustaan minkä onnistuin värkkäämään, vaikka se onkin vaan tommonen nopea suttu *3* Jospa sitä koittas saada ainakin tämän tehtyä tällä viikolla kun kerran alotin jo .. crimin arttinurkkaus sais vähän täyttöä taas~
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Marras 2011, 15:38

Uiiiii hienoa Crim! *hyppispomppishyppis* Kiituksia XD TAHTOO NÄHDÄ!

Minä palailin vasta maanpäälle, kun perjantaina tosin juhlimassa ja siinä meni koko yö ja lauantai meni valehtelematta nukkuessa ja sunnuntaina matkustin isänpäivälounaalle ja olin kotona vasta keskiyöllä ja eilinen meni taas koomatessa XD (Plus että oli pakko lukea "Viikatemies" loppuun kun sen junassa aloitin). Päässäni pulppuaa yhä sekamelska hahmoideoita. Ja samaan aikaan pitäisi pelata Assasin Creediä XD

EDIT// Nii ja unohtui sanomani, että Skyrim on kuulemma hieno, mutta vaikea XD Pitäisi kokailla joskus kun on rahaa... jonon jatkoksi siis vaan. (mies on työharjottelussa GameStopissa ja itkee verta kun lajittelee pelejä XD))
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Marras 2011, 15:44

tosin mulla on niin paljon piirtämiseen tarvittavaa energiaa ja inspiraatiota

DARIUS POKE POKE POKE POKE
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Marras 2011, 15:49

Minäkin tahdon nähdä tämän valmiina \o/ NIIN LUPAAVA ON ALKU!

DARIUS POKE POKE POKE POKE

RwlrWLRwLRwRLwrlwlrwRLWrlwrWlr­l!! >8O

Oli harvinaisen hieno fiilis kun radiosta kuulee soitettavan monia vuosia vanhoja kappaleita .. fiilis nousi kattoon siinä vaiheessa kun TÄMÄ pärähti soimaan *3* Tuo biisi jaksaa olla kyllä aina mahtava~ .. nyt sitten popitan tuota loppupäivän!
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Marras 2011, 15:54

Murlocks!!! (jeejee isi anto ylimäärästä rahaa niin saan wowi aikaa kunhan pelailen noi assasin creedit ensin ennen en kuulemma saa avata wowia XD)

http://www.youtube.com/watch?v=mUJE-aWby2Y <3

Mitäs te tykkäisitte basheesta, joka on "irtisanoutunut" virastaan ja yrittää sopeutua ns. normaaliin elämään?
Ylva

ViestiKirjoittaja Medai » 15 Marras 2011, 16:32

Mmm, WoW ... Onneks sitä patchin julkasemista viivästytettiin taas vaiheteeksi niin on enemmän aikaa pelata Skyrimia. xD (addicted)
Haluan sen patchinkin tosin. ;______; Liikaa pelattavaa. Hirmuista kun julkaistaan näin pirullisen paljon pelejä yhtäkkiä yhden kuukauden sisällä.
Medai

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Marras 2011, 16:37

Crimloc. RwlrWLRwLRwRLwrlwlrwRLWrlwrWlr­l!
WoW oli ja meni mulla. Back to the time when TBC was da sheeeeet <3

Mun pitäis yhä pelata Dragon Age origins läpi.. mutkun kääpiöt on pelottavia >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Marras 2011, 16:49

Wow on mun mielestä peli siinä muiden joukossa. Siitä syntyvä kohu puolin jos toisin on ihan naurettavaa. Mitä sitten jos jotkut sitä pelaavat ja jotkut ei? Jokaisen mielipidejuttuhan se on tykkääkö sitä pelata vai ei ja kuinka kauan ja missä jne. Itseeni se vain iskee, mutta niin moni muukin. WoWin hauska (ja toisaalta huono) puoli on se ettei se lopu ollenkaan.

Dragon Age Orginsia pitäisi päästä pelaamaan, kun se jäi mullakin kesken. Kone sano itsensä irti ja nyt mies on sitten ominut pelin niin en pääse sitä pelailemaan. Sen jälkeen odottelee hyllyssä Dragon Age orgins Awakening. No sillä välin pelailen Assasin Creedin ja Assasin Creed kakkosen. Ja jos mies saisi tuon ladatun Monkey Island kakkosen toimimaan mun koneella olisin ihan innoissani.

Ihanaa kun mies on yhtä peliaddikti kuin minäkin niin ei tule mitään motkotusta jos jumahtaa koneelle pelailemaan. Yleensä se ittekkin nököttää tossa koneensa ääressä pelaamassa XD Odottelen josko se löytäisi jonkun kivan multiplayer tai co-oppi pelin niin pääsis pelailee yhdessä (sitä päivää odotellessa kun saadaan ostettua se x-box niin must hankinnan yhteispeleistä on left 4 deadid ja resident evil 5 ja mortal combat)

On tässä pitänyt alkaa pelaamaan tota Assasin Creediä jo kolmisen tuntia, mutta jumahdin tänne XD Plus, että jumahdin siinä eilen taskuvarkauteen kun se perkeleen tyyppi näkee aina mut ja sitten saa juosta puol kylää karkuun...

//EDIT nii ja itse olen Dragon Agessa siellä kääpiömestassa XD
Ylva

ViestiKirjoittaja Mohnake » 15 Marras 2011, 17:02

I am more than a fish! I am more than a man!

Level70 Elite Tauren Chieftain on melko rautanen virtuaalibändi.

WoW oli itelleni semmonen muutaman kerran kokeilu. En päässyt upputumaan siihen maailman samalla tavalla kuin Warcraft III:een. Vaikka tauren priestillä pomppiminen olikin hauskaa ja erillaisempaa kuin vähän yleisimmillä roduilla niin jotain olennaista tuntui uupuvan. Kokeilin sitten bloodelf warlockillakin, mutta se uuvutti ja puudutti nopeasti ja sen jälkeen päätin jättää WoWin omaan arvoonsa.

Millon muuten on tämä iScribble iltama?
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Marras 2011, 17:12

Kaikkia niin mielenkiintosilta kuulostavia pelejä teillä on... Minullekkin niitä!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 15 Marras 2011, 17:13

Mun maini on trolli DK <3 (levelöinnissä on undead maagi ja tauren palahealeri XD)

Hmm...katselin vanhoja kuvia ja mietin pitäisikö tuoda tänne kiusaksenne yksi hullu puolidemoninainen jolla on fetissi silmiin... (uudelleen tehtynä taas vaihteeksi tietystikin)
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Marras 2011, 17:15

Level70 Elite Tauren Chieftain on melko rautanen virtuaalibändi.

Mai'Kyl <3

iScribblestä en osaa vielä sanoa, niitä voisi muutaman näin alkuunsa järjestää. Voin lätkästä päivämääriä kehiin jahka jotain oon saanu suunniteltua.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut