Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa. Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Pappis, luulen että kyse ei ole siitä kuinka paljon paljasta pintaa näytetään, tai mitä hahmoja kuvassa on, tämä henkilö suuttui nyt siitä, että kuvassasi mainittiin ja vihjailtiin raiskaukseen liittyviä teemoja. Kuitenkaan tämä täysin random henkilö ei ole tietoinen siitä, että tämän väkinäisen seksuaalisen kanssakäymisen molemmat osapuolet nauttivat siitä, eikä kyseessä ollut total rape.
=D Mä vaan repesin tolle kuvalle minkä pappis laitto, oh yeas, i've seen it. Ei se mun lapsuuden muistoja tärvelly, se ei ollu niin paha, tai sitten mulla vippaa vintissä =D
Minun lapsuuteni kuului siihen vanhaan elämääni ja siitä alkaa hiljalleen olla tuhottuna kaikki. Ei haittaa - en tahdo muistaa niitä aikoja <3
Adhd mullekin. Itse koomailen näppiksen edessä kun on kuumetta mutta huomatkaa, olen silti töissä .____. Rahan himo asd, pakko saada viimeisetkin sentit mitä vaan voi saada tästä duunista. JA VIIKONLOPPUNA HELSINKIIN! \o/
Kyse on siitä että teillä ei ole Deviantart tiliä, tai jos on niin ette ole sisäänkirjautuneina kaheksantoista/viistoista vuotiaita, ja k-kuvia ei täten voi nähdä, tää homma vaatii vaan vähän oveluutta lapset rakkaat ;D
Ei mitenkään liity mihinkään, mutta ÄÄÄÄÄÄÄ mun kihla/vihkisormus on hävöksissä! (Se on hieman iso eikä sitä voi pienentää, kun se on musta ja sellaista materiaalia ettei sitä voi pienentää) Jossain se täällä kämpässä on, mutta en tiedä missä. Orpo olo. *Snif*