Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 21 Marras 2011, 22:25

No niin, siis ei rapeus oo oikeasti mikään hauska juttu, mutta netissä nois sarjiksis, it is damn hilarious.
Kitty

ViestiKirjoittaja Pappis » 21 Marras 2011, 22:27

Kuten Aksu on jo monasti sanonut:
It's not rape if both enjoy it.

Ja voin sanoa, että kyllä Nion jollain tavalla siitä tykkäs! Ainakin, jos se teki saman tempun, ku mitä ekan sarjiksen kanssa....<3

EDIT//Ja luulen, että tää on even more offensive.
Pappis

ViestiKirjoittaja Mohnake » 21 Marras 2011, 23:06

Sinne meni taas yksi lapsuuden muisto. Noh, onneksi en nähnyt tuota nuorempana.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Marras 2011, 09:59

Onneksi en katsonut Pappiksen linkkiä eilen illalla, vaan vasta nyt aamulla. Yhdyn Mohniksen sanoihin ;____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Marras 2011, 10:02

Pappis, luulen että kyse ei ole siitä kuinka paljon paljasta pintaa näytetään, tai mitä hahmoja kuvassa on, tämä henkilö suuttui nyt siitä, että kuvassasi mainittiin ja vihjailtiin raiskaukseen liittyviä teemoja. Kuitenkaan tämä täysin random henkilö ei ole tietoinen siitä, että tämän väkinäisen seksuaalisen kanssakäymisen molemmat osapuolet nauttivat siitä, eikä kyseessä ollut total rape.

Woody you beast.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Marras 2011, 10:09

=D Mä vaan repesin tolle kuvalle minkä pappis laitto, oh yeas, i've seen it. Ei se mun lapsuuden muistoja tärvelly, se ei ollu niin paha, tai sitten mulla vippaa vintissä =D
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Marras 2011, 10:11

Minulla ei ollut lapsuutta. Joten ette voi sitä tuhota.

Autokouluun pitäis mennä. Jotta varmasti kusisin jotain, juon kaksi kuppia kahvia. Nyt olen adhd.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Marras 2011, 10:19

Minun lapsuuteni kuului siihen vanhaan elämääni ja siitä alkaa hiljalleen olla tuhottuna kaikki. Ei haittaa - en tahdo muistaa niitä aikoja <3

Adhd mullekin. Itse koomailen näppiksen edessä kun on kuumetta mutta huomatkaa, olen silti töissä .____. Rahan himo asd, pakko saada viimeisetkin sentit mitä vaan voi saada tästä duunista. JA VIIKONLOPPUNA HELSINKIIN! \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Marras 2011, 14:34

adhdsta huolimatta selvisin. Perjantaina inssi.
oh mi gud.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 22 Marras 2011, 14:48

Koulu loppuu! Jesh!
Nya

ViestiKirjoittaja Mohnake » 22 Marras 2011, 16:15

Olipa taas tärkeä ja suorastaan kattava päivä töissä. Väänneltiin peltiä ja yritettiin tehdä jotain rasiaa auton akulle. Eikä mitään hajua miksi.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 22 Marras 2011, 22:08

En oikein ole varma haluanko nähdä Pappiksen linkittämää kuvaa... No ei se mitään katson sen silti *käden heilautus eteenpäin*

EDIT: Ei tää kakka kone ees näyttäny mitää kuvaa :DD No ihan sama
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 22 Marras 2011, 23:05

Vent, ei vika ole koneesi, ei mullakaa näyttäny yhtikäs mitään ^^'
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 22 Marras 2011, 23:24

Kyse on siitä että teillä ei ole Deviantart tiliä, tai jos on niin ette ole sisäänkirjautuneina kaheksantoista/viistoista vuotiaita, ja k-kuvia ei täten voi nähdä, tää homma vaatii vaan vähän oveluutta lapset rakkaat ;D
Kitty

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Marras 2011, 13:30

Ei mitenkään liity mihinkään, mutta ÄÄÄÄÄÄÄ mun kihla/vihkisormus on hävöksissä! (Se on hieman iso eikä sitä voi pienentää, kun se on musta ja sellaista materiaalia ettei sitä voi pienentää) Jossain se täällä kämpässä on, mutta en tiedä missä. Orpo olo. *Snif*
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut