Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 19 Marras 2011, 19:20

tänää elokuvissa ^^

Milloin viimeksi katsoit muumeja?
Demintty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 19 Marras 2011, 19:24

Viime lauantaina :D

Onko Happy Feet mielestäsi hyvä?
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 19 Marras 2011, 19:28

ei sen parempi ku mikään mukaan sen ohjaajan tuottama elokuva -.- söpö se kyllä on ^^

Minkä väriset hiukset sulla on?
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Marras 2011, 19:32

Sinimustat *3*

Onko sinulla lemmikkejä? Jos on, niin mitä?
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 19 Marras 2011, 19:36

on, kaksi koiraa, kaksi kissaa ja jottai ihmeen liskoja toisella perheen lapsella -.-

asutko kerrostalossa, omakotitalossa vai?
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Marras 2011, 19:50

Omakotitalossa

Jos saisit supervoimia, olisitko hyvis vai pahis ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 19 Marras 2011, 19:53

Riippuu miten muut kohtelisivat, en ehkä olisi kumpikaan :D

Oletko luullut pienempänä että sinull aon yliluonnollisia voimia?
Demintty

ViestiKirjoittaja Nya » 21 Marras 2011, 12:07

Joo..

oletko koskaan huomannut jonka tuntemattoman tuijottavan sinua?
Nya

ViestiKirjoittaja Demintty » 21 Marras 2011, 20:28

Joo, syy oli jossain tapauksissa minun, olinpahan itse laittanut hupparini väärinpäin niin että huppu on edessä -.-' :D ja no on niitä muitakin tuijotus tapauksia ollut.. ^^

Oletko huomannut että itse tuijotat jotakin ja toinen tuijottaa takaisin, mutta et ole huomannut ajoissa, kunnes toinen jo valittaa?oudosti selitin..
Demintty

ViestiKirjoittaja Ay » 22 Marras 2011, 10:58

On tapahtunut niin.

Menetkö katsomaan Aamunkoi elokuvan?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Nya » 22 Marras 2011, 12:25

En. En pidä siitä leffasta.

Oletko koskaan mokannut pahasti?
Nya

ViestiKirjoittaja Demintty » 22 Marras 2011, 16:05

mutta minä kävin kattomassa ammukoi osa 1 niin hyvä oli, kantsii käyä kattomassa!pahinta vain että jatkoa siihen tulee vasta vuoden päästä vaikka haluaisin nähdä sen nyt!

Olen mokannut monesti en niin pahasti kuitenkaan.. Ehkä koulussa joskus rikkonut/sekottanut tietokoneen ja se ei kuiteskaa oo paha.. Mutta jos noloja juttuja etsitään mun hirstoriasta niin niitä löytyy vielä enemmän! mm.. öm.. No pari metro kommellusta on sattunut kun tolpasta oon pitäny kiinni ja kiepsahtanut siitä sitten lattialle, ja no, en jaksa listata kaikkia, mutta sellasta tosi pahaa mokaa ei kyl löydy..olipas se vaikeasti selitetty ku tekstiäki tuli noin yksinkertaseen kysymykseen ^^

Oletko koskaan elokuvissa mennyt väärälle riville ja kun se oikea penkin "omistaja" tulee ja väittää paikan olevan hänen, niin oletko koskaan ruvennut pauhaa tälle, että kyllä tämä on sinun paikkasi ja myöhemmin kuitenkin huomaat että olet kuin oletkin yhden rivin väärässä paikassa?tekstiä tuppaa tulemaan.. -.-'
Demintty

ViestiKirjoittaja Nya » 23 Marras 2011, 10:32

En ole.

Mitä pelkäät?
Nya

ViestiKirjoittaja Demintty » 23 Marras 2011, 16:54

sitä jos kävelen pimeässä yksin, ja joku tulee takaa ja krits! kaula poikki :D vilkuilenkin kokoajan ympärilleni jos kävelen pimeässä yksin :D

Oletko aamuvirkku vai iltavirkku?
Demintty

ViestiKirjoittaja Ylva » 23 Marras 2011, 17:38

Nykyään en ole oikein koskaan virkku, mutta ehdottomasti kuitenkin iltavirkku XD

Suosikki videopelihahmo?
Ylva

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut