Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Marras 2011, 15:59

Ehket olis viihtyny meidän hullujen seurassa siellä. Ja yksi liekehtijä kerrallaan tai asutaan pian kaikki muoviämpärissä.

Tieto, tieto, kaiken korjaa tieto,
kuka,
mitä,
missä,
miksi noin?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 25 Marras 2011, 16:00

Ja alkoholin tuominen reissulle on ehdottomasti kielletty! Täytyyhän täysi-ikäisten olla vastuussa nuoremmistaan.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Marras 2011, 16:01

Herkeäppäs Agna nyt laulelemasta!

Yhteiskuntaan valistu,
Yhteiskuntaan valistu,
Yhteiskuntaan valistu,
Yhteiskuntaan valistu...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ylva » 25 Marras 2011, 16:53

Teatteriesitys kuulostaa kyllä hienolta, olisi hieno nähdä XD Ylipäätänsä jotain teatteria, en ole käyny missään moneen vuoteen. Olen nähnyt Lahdessa Hamletin, Narnian, Yön Sisaren, 7 veljestä jaaaa Catz. Ainakin. Ja iihan pienenä olin katsomassa jotain esitystä, joka liittyi jotenkin vampyyreihin kun sieltä sai sellaset vampyyritekohampaat ja väliajalla miimikko nappasi mut lavalle sen kanssa "esiintymään" ja jos oikein muistan sen esityksen nimi oli Varjo, mutta muuta siitä en sitten muistakaan. Kaikista jotka olen nähnyt niin olen pitänyt. Sitten on muutamia harrastelijateatteriesityksiä, joita olen katsellut aika nuorienkin tuotoksia, mutta ihan hyviä ne silti on olleet. Pääsi ilmatteeksi oman teatteriyhdistyksen esityksiin kun harrastin siis teatteria. Kaipaan sitäkin aika ajoin. Nii ja sitten olen käynyt katsomassa improklubia, sekin oli ihan hauska. Hamlet on ehkä ehdoton suosikkini, en kyllä tiedä oikein edes miksi. Pääroolin esittäjä teki hienon suorituksen.

Itse olen näytellyt ööö seitsemässä tai kahdeksassa esityksessä miten sen nyt laskee. Kai. No hauskaa sitä oli tehdä ja suhtautuminen esityksiin ja elokuviin kyllä pakostakin muuttui vähän (teatterissa vaikka yritän keskittyä juoneen ja nauttimaan itsestäni huomaan aina ajattelevani teknisiä seikkoja ja mitä näyttelijät tekevät verhoissa). Tietysti se oli myös raskasta varsinkin kun kävi koulua samaan aikaan. Muistan kun yhtenä vuonna ennen ensi-iltaa oli harjoituksen kolme kertaa arkipäivänä ja yksi vielä viikonloppuna ja koulussa olin klo 08.00-16.00 ja harjotukset oli klo 17.00-21.00 XD Sitä oli kyllä aika kuitti kun kotiin pääsi ja olisi läksyjäkin pitänyt vielä tehdä.

No joo eiköhän tää näistä muistelmista, jotka ei ketään varmasti edes kiinnosta. Odottelen tässä kyytiä saapuvaksi, että päästään reissaamaan Tampereen suuntaan ja palaillaan joskus sunnuntai illalla, jos mitään muutoksia ei tule.

p.s. Sain pelattua nyt Dragon Age Awakeninginkin, joten ensi viikolla paneudun rope juttuihin ja piirrustuksiin (ja sen jälkeen pitää jatkaa Assasin Creediä tai/ja WoWia XD)
Ylva

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Marras 2011, 17:25

Teatteri on kyllä hieno asia, nostan hattua kreikkalaisille.

Päivänä jona piirsin ninjailevan Hans Blackin :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Marras 2011, 19:33

Ooh siistiä Ylva :) Olis ihan sikakivaa esiintyä jossain tuommosessa "isossa" projektissa, toistaiseksi mut löytää kuitenkin lavalta ainoastaan balettinäytöksissä...

MUTTA tullos toki katsomaan Vampyyrien tanssi. Katsojia on tullu ulkomailtakin tsiigailemaan tota vaikka se on suomeksi:
http://yle.fi/ecepic/archive/00397/Vamp ... 97842b.jpg
Unohtamatta tietenkään Kreivin homoseksuaalisesti suuntautunutta poikaa, Herbertiä, johon rakastuin:
http://1.bp.blogspot.com/-DBfuUsjPeMc/T ... press8.jpg
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Marras 2011, 21:25

OI! Minä rakastuin ensin D:<
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 26 Marras 2011, 20:58

Noniin fanitytöt ja pojat. Koitetaas pysyä kuivissa unissa ja kuolata vähemmän :D .
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Marras 2011, 21:28

My dreams are dry like Ghandi's flipflopers.

Josko sitä kohta taas ryöstäis jostain inspiraatiota.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Marras 2011, 22:42

Varas Aksu tulee ja vie kaikkien inspiraation D:

Tarraisiko itseään niskasta kiinni ja rupeaisi piirtämään jotain jännää?

Olen pettynyt. Odotin koko aamun että joku tulisi tänne pölisemään mutta ketän ei näkynyt.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Marras 2011, 00:23

Lotdow, on lauantai. Ihmiset on bilettämässä, kattomassa leffoja kaverin/rakkaan kanssa, ryyppäämässä, pelaamassa tai harrastamassa muuta aktiviteettia kumppanin kanssa. Harva roikkuu foorumeilla >:

Imma steal yer inspiration
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 27 Marras 2011, 00:26

Juuri, kun olin ihmettelemässä where is everybody. Ne onnekkaat, joilla on elämä D: I has none. Ja joku on senkin vienyt. Vaikka olin kirjautunu ulos, Pappis oli silti foorulla. Smells like an imposter.
Pappis

ViestiKirjoittaja Demintty » 27 Marras 2011, 12:47

Mull amenee niin että Lauantaina ei yksinkertaisesti oo mitään tekemistä, aktiviteettia niin siinä käy että minä vaan vyöryn pikkuhiljaa koneelle ja sitä myöten tänne -.- SItten minä täälä ykkin istukselen ja kattelen esim. piirrustuksia yms.
Ja kyllä joo, katson viikonloppusin elokuvia mutta ne tulee sit 11 aikaan illalla ku sillon on hauskempaa kattoa ^^
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Marras 2011, 13:27

Noo myöntkööt että itsekkin karkasin foorumilta sitten kavereiden kanssa mekastamaan ^^'

Itse aloitin eilen 24.00 kattomaan kaksi tuntista leffaa. Meinasin nukahtaa ennen lopputekstejä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 27 Marras 2011, 15:15

Meiän perheen iskällä käy aina niin et aina ku ruvetaan kaikkien kaa katto lehvaa nii iskä menee nukahtaa ennen puolväliä ja sitten ku lopputeksien musiikki rupee soimaan nii se herää ja kommentit "Se oli hyvä elokuva!" sit se lähtee laittaa astioita pesukoneeseen -.- :D
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut