Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Mohnake » 01 Joulu 2011, 08:16

Ookei. Minä, kun luulin että olisit aikoinaan tehnyt kaikesta muistiinpanoa ja määritellyt pikkutarkasti jokaisen rodun :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Joulu 2011, 08:20

Tervetuloa minunkin puolesta Forte!

Mitäs, mitäs kaikkea tääll on puhuttu? *selailee*

AHA! Nytkö joulukisa sitten alkaa. Palan halusta päästä etsimään pikku-Aksuja :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Joulu 2011, 10:03

Katsos uutta porukkaa taas astunut kehiin! Tervetuloa meikäläisenkin puolesta :3

JA JOULUKUU! Se on täällä. Kohta on joulu, ja minulla on kaikki joululahjat ostamatta. Tänään sai kuitenkin avaa ensimmäisen luukun joulukalenterista \o/ Äiti osti minulle aivan jumalattoman kokoisen m&m and friends kalenterin ja siinä on sitten paperikarkkeja ja suklaapatukoita ja niitä m&m karkkeja pienissä pusseissa. KELPAA! .. kiemurtelin lattialla vaa nii makean nälässä eilen että avasin ekan luukun ennen aikojaan joten tänään en sitten saanutkaan mitään ;_____; hyi minua~
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Joulu 2011, 10:35

Mun kaverilla on samanlainen kalenteri kuin sulla Crim :D (Aloitin juuri piistämään hahmostasi ^^)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Joulu 2011, 11:33

Oh yay! Mä luulin et oon ainoo ernu jolla on ihan jumalattoman kokonen super kalenteri XD .. mulle ois kyllä riittäny ihan tavallinenki suklaakalenteri mut mikäs siinä jos äiti kerta tahtoo jotain spesiaalimpaa hommata *3*

Voi ku mäki jaksaisin olla nii ahkera ja alottaa piirtää Varnea, mutta ku ei .. ei oo nyt sellasta fiilistä ;____;
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Joulu 2011, 11:53

Ookei. Minä, kun luulin että olisit aikoinaan tehnyt kaikesta muistiinpanoa ja määritellyt pikkutarkasti jokaisen rodun :D

On mulla olemassa jossain kätköissä - tai sitten enää vaan pääni kätköissä - rotukohtaset esittelyt ja keskimääräset pituudet jne jne, mutta koska kukaan niitä ei kumminkaan lukis, niin en oo niitä koskaan TNFään julkassu. Oon pitäny tän vapaamuotosempana paikkana.

Ja voi hitsi. Kaadoin vahingossa Aksu purkkini ja pikku Aksut säntäsivät suoraa päätä näytöstä sisään Cryptiin. ETSIKÄÄ NE!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Joulu 2011, 15:49

Aksut ovat irti òwó ETSIKÄÄ. ETSIKÄÄ. ETSIKÄÄ.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Joulu 2011, 18:15

Etsitään, etsitään. HAHA! Jäitpäs kiinni. Mennääs nyt takaisin Aksun luokse

Tottakai Agna oli mennyt suttaamaan piirrustuspaperilleni Herbertin. Paperille, joka oli varattu siis Crimsonin tradelle,
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Joulu 2011, 19:00

Jos multa kysytään niin siitä tuli ihan mahtava. :DD

Huomenna itsenäisyysjuhla/kaupungin vastaanotto/pukukemut tai millä nimellä sitä nimittäisikin! Katotaan vedänkö lipat kun kipitän korkkareissa kouluun. Todennäköisyysprosentti 102%
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Joulu 2011, 19:15

Ottakaa keksejä mukaan Aksun etsintä reissuille. Ne tykkää kekseistä.

Vedin tänään perseelleni keskellä suojatietä koska jäätä. Kauhee Aksun tappo keli taas nii.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Joulu 2011, 19:59

Keksejä. Suklaapisaroiden kanssa mennään. VOIH kun saisinkin syödä jotain herrrkkua muttakun karkkilakko ja sipsin/keksintapaisia vain lauantaisin, hätätapauksessa perjantaina.

HAH! Olisin nauranut jos olisin nähnyt sen. Huhuhuhu 8)

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 01 Joulu 2011, 21:13

Joulukuun eka päivä... EI KYLLÄ SILTÄ NÄYTÄ

Mulla oli eilen joku ihmeen stressivyöry! Koeviikon aikana stressiä ei ollut juurikan ollut, mutta se kaikki oli ilmeisesti patoutunu vaa jonnekin mun mielen perukoille ja romahti eilen sitten kerralla niskaan. Karsee päivä... Mutta onneksi Disneyn musiikit parantaa!! Hakuna Matata!!

Nyt, kun fiilikset on nousussa ja on useempi kiva peli menossa, vois yrittää saada Leonardin esittelyn VIIMEIN valmiiks.... Ettei Oscarin tartte ihan yksin kieriskellä mun sadistisen ikeen alla
Pappis

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Joulu 2011, 21:58

Agna kirjoitti:Huomenna itsenäisyysjuhla/kaupungin vastaanotto/pukukemut tai millä nimellä sitä nimittäisikin! Katotaan vedänkö lipat kun kipitän korkkareissa kouluun. Todennäköisyysprosentti 102%

Et sie voi kaatua kun mä tuun taluttamaan sut niillä nastareilla, kuten lupasinkin :O
Lotdow

ViestiKirjoittaja jester » 01 Joulu 2011, 22:00

Siitä on varmaan kohta jotain 2-3 vuotta ku viimeeksi roolipelipaikassa pelasin, mutta jotenki tuli sellane "herran jumala" fiilis ku tuntuu et kaikki on koko ajan seuranhakualueellaki vastailemassa :'D
jester

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Joulu 2011, 22:01

Määpäs opin kuukaus sitten vihdoinkin sanomaan hakuna matata :D Se oli nii vaikeeta oppia!
Minä täälä oon kuunnellu koko päivän Chisua ja nytki soi "Muut" (:

Tylysää ku oon koittanu vängertää kohta kaks tuntia töpöä -.-'
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut