Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Joulu 2011, 22:19

Miehän kirjoitan täällä melkein 24/7 peleihin vastaaminen on niin ihunaa!

Meijän luokalta lähtee kaksi sikaärsyttävää tyyppiä \o/ anteeksi riemuitsen tällaisesta asiasta, mutta en voi ykrinkertaisesti sietää niitä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Joulu 2011, 22:23

Voi ku joku soisi minullekkin noi ilot -.-'
Ois jo joulu! Saan vihdoin ja viimeinkin kauan toivomani twilight elokuvat+dvd ♥ nii ja sitte vielä piirrustusalusta/pöytä, sitä ei vielä tiiä kumpi *3*
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Joulu 2011, 22:26

Mä saan kanssa kaikkea. Muttei joulua vielä, kun ei ole lunta D:
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Joulu 2011, 22:28

Hehhehee tänneppä on luvattu paljon pakkasta ja lunta ;) Mutta sitähän ei voi aina luottaa pysyykö noi ennustukset nyt ihan oikeassa.. Ankeaa ku jouluavajaiset ja lumi on poisa :|
EDIT/:Eikä! en tienny et tosta tulee valmishymiö! :D *vetää aseen esiin*
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Joulu 2011, 22:30

AAARGH! Valmishymiöt hyökkäävät! Kaikki valmiina toimintaan! *Ottaa rynnäkkökiväärin ja maastoutuu*

Niin, surkiaa kun on vaan mustaa :(
Lotdow

ViestiKirjoittaja Demintty » 01 Joulu 2011, 22:35

Hehhehee sota alkakoon!*tähtäis ja..*PUM! :| <-----Dead!
Jaa no leikit on hauskoja ;D
Pitää ruveta pihalla tanssii lumitansseja :D tyyliin uukalabuugala (:
Öötä kaikille! ^^
Demintty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Joulu 2011, 22:42

Öitä Demintty! o7 *laittaa aseen sivuun*

Jaah, pitäisi kai itsekkin tästä poistua.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 01 Joulu 2011, 23:29

Hahhah, niin hajosin tolle tnf kyltin takana oleilevalle aksulle =D Jotkut ne vaan osaa. Näin asiasta poiketen
Kitty

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Joulu 2011, 09:50

:D

Pitäisi kai kouluun jaksaa lähteä. On kahen tunnin pituinen päivä X)
Lotdow

ViestiKirjoittaja jester » 02 Joulu 2011, 09:54

En edes huomannu kyltin takana olevaa aksua ennen ku kitty huomautti asiasta....

mun olis piäny lähtee kouluun n. ½h sitte. En ehtiny junaan, jalka ei tykänny eilen kaatumisesta enkä ajatellut et se olis vielki kipee. En odottanut seuraavaa ku en ois kuitenkaa ehtiny ennen ovien lukkoon menoo eikä kiinnosta venata ovien takana kylmässä.

No, tänää ei sentää olis ku kaksi tuntii ni voi jäädä himaanki. Ja tajusin tätä kirjottaessani, et tänään olis ollu yo- ja itsenäisyyspv juhlaki..... no hyvä vaan et en oo siel 8D (sanoo tyyppi joka käy lukion neljässä vuodessa)
jester

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Joulu 2011, 10:09

Vallan tirskahdin kun huomasin Aksun yläbannerin takaa kurkkimasta 8D Hauska idea kieltämättä~

Jesterille en olekaan tainnut sanoa vielä tervetuloa, on sellainen kutina pikkuvarpaassa! Toivottavasti viihdyt ja tapaillaan jatkossa myös pelien merkeissä *3*

Voi kun mullekin kelpais kahden tunnin koulupäivä, mutta mulla on kuuden tunnin työpäivä ;_____; .. Taidan laiskotella tänään oikein olantakaa, se kun kuulostaa niin hyvältä suunnitelmalta, ja sitten ryntään kauppaan ostamaan saunakaljat iltaa varten \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Joulu 2011, 10:26

Tätäräää! Kylläpä tänä aamuna on väkeä täällä! No kuiteski taas tervetuloo tänne. Uusia pelaajia ja uudet kuviot.... Höh! Mä tulen hulluksi! Koska en voi pirtää! En voi lulee! En voi mennä koneelle! En voi mennä Nikin synttäreille! Ja kaikki on äidin syytä! *repii hiulsiaan*

Että tällasta..
Nya

ViestiKirjoittaja jester » 02 Joulu 2011, 10:39

Kiitokset tervetulotoivotuksista : D

Aamuaika on paras aika olla koneella 8D
Tai olis, jos muitaki olis sillo 0700 -> ku minä, tuntee olonsa välillä yksinäiseksi xD

Crimson, kyl mä mieluummin olisin tänään 6h töissä ku la-su yöllä/illalla 1700-0100 töissä xD
Mut se onki toisaalta keikkatyötä...

Kui Nya ei voi ny mtn tehdä O.O?

edit// ARGH! Mä tahdon lisää pelejä, mut en uskalla ahnehtia ettei mee heti alkuun inspis DD8
jester

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Joulu 2011, 11:18

Kui Nya ei voi ny mtn tehdä O.O?

Ihmettelen samaa 8O

Crimson, kyl mä mieluummin olisin tänään 6h töissä ku la-su yöllä/illalla 1700-0100 töissä

Mä niin kuolisin, ei viikonloppuna töitä ei ikinä *____* Hyvä että jaksan itse nousta joka saakelin arkiaamu töihin kello kuusi >8O Aina ois nii mukavaa ja helpompaa jäädä peiton alle lämpimään jatkamaan kuorsaamista *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Joulu 2011, 11:25

Niinpä! Mulle on jääny vaa koulukirjat ja niihin mä en koske ees kirveetä heluttaen!
Noh kävelen nyt reippaasti lenkkiä ja olisin ihan halunnu jiosta mut ku mulla on antibioottikuuri... Saan kyllä katsoi hieman telkkuakin, mut tahon kyl enemmän tehä jotain muurakin ku löhöö sohvalla.

On se sitten rankaa.
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut