Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Joulu 2011, 22:19

SE TUNNE! kun kutittaa peukalonkynnen alla ja et voi kun vain painaa kynttä, että tunne menisi pois, mutta se on vain hetken helpotus ja kynttä pitää painella koko ajan, mutta kun pitäis myös kirjoittaa koneella.
Templer

ViestiKirjoittaja harlekiini » 04 Joulu 2011, 22:52

Valitsin näköjään aika optimaalisen liittymisajankohdan kun näin nopsaan on uutta sälää tulossa. Ehtii vähän tutustua mestaan, mutta ei kuitenkaan sitten hämmentyä uudistuksista. Me likes.

Templer, kuulostaa suhteellisen eksoottiselta. Ota terävä veitsi ja raaputtele sillä? Varovasti? Tai uittele extremelämmpötilaisessa vedessä?
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Joulu 2011, 22:55

Harlekiini saapuu ja maailma muuttuu!
Teretulemasta TNFään.

Temp, kynsi irti ja rapsuttelemaan!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Joulu 2011, 22:58

harlekiini, en minä uskalla teräaseiden kanssa... minulle ei kannata antaa käteen voiveistäkään, jos ei ole tehty puusta tai muovista

Aksu, en mä nyt kehtais... yööh... ihan ällöttää kun vaan ajattelee, että siitä vaan kyns irti ja ruveta raapimaan xP
Templer

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Joulu 2011, 23:59

Hyi kamala! Minulta lähti kerran kynsi irti kokonaan! Hyi kamala, että se oli inhottavaa. En suosittele >.<
Forte

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Joulu 2011, 00:05

Hyihjyijyi en halua edes ajatella, vaikak tuossa paripäivää sitten vahingossa reppäisinkin irti puolet pikkuvarpaan kynnestäni.. :|
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 05 Joulu 2011, 00:57

En voi muuta sanoa kuin että olette viikonlopun aikana pulisseet kertakaikkisen kamalasti täällä! Huaaaah, mutta silti jaksoin lukea kaikki viestinne. Juoni oli hieno <3

Mun piti mennä nukkumaan kaksi tuntia sitten. Sitten eksyin puhelimellani, kun päätin käydä facebookissa pikaisesti, NIIN TÄNNE! JA SITTEN EKSYIN LUKEMAAN TEIDÄN PELEJÄNNE! Ja se taas aiheutti sen, että inspiraationi palasi takaisin oikein jyrähtämällä. Huomenna luvassa viimestään vastauksia peleihin \o/

Että semmosta näin puolilta öin *____* ja melkein unohdin, tervetuloa meikäläisen puolesta uusille pelaajille jälleen kerran! o7
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 05 Joulu 2011, 01:22

Muutaman sivun ootte näemmä saanu täällä aikaan. Ja laiskana sekä väsyneenä en viitsi edes kaikkea lukemaan...
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Joulu 2011, 10:44

En jaksa lukea kaikkia uusia sivuja pulinassa, mutta voisin emnnä etsimään lisää peliseuraa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Joulu 2011, 12:45

Minä rutistan tuon maalauksen tuohon skanneriin... >___<
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 05 Joulu 2011, 12:48

Anna mennä Temp! *pitää peukkuja* *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Joulu 2011, 12:50

Ääh.. en minä tahdo F: Ehkä minun pitäisi vain jättää tuo ylimääräinen osa ylimääräiseksi...
x_x
eiku siis, tuo joka jää yli niin pois. Noin se ehkä kuulostaa viksummalta.
Templer

ViestiKirjoittaja jester » 05 Joulu 2011, 15:37

Olisin voinu heittää tähän jonku kuvan meidän koirasta ni yhdennäköisyyden olis voinu huomata kuka tahansa, mut kaikki siitä otetut kuvat on sellasia fiksuja ja filmaattisia D8

Skannaa kahdessa osassa ja liitä... jollain kokoon?

Väsyttää D8
Tulee räntää D8

Huomen itsenäisyyspäivä 8D
jester

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Joulu 2011, 18:56

Nokun siitä jää yli, sekä alhaalta, että sivuilta, niin se pitäis pyöräyttää ihan toistepäin.. ja kun liian usein skannausjälki ei ole samanlaista.
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Joulu 2011, 19:00

Mitä skannataan? Jokin kuva? Mikä aihe? Terveisin ihminen joka ei jaksanut lukea mistä puhutiin :D
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut