Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Joulu 2011, 22:18

JES! Meillä ei ole vessa- eikä talouspaperia yhtään tässä taloudessa :------------------------------[
Tästä tulee mielenkiintoinen ilta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Joulu 2011, 23:10

Kylläpä ihmisillä on ongelmia tämän sivuston kanssa. Wau..Voisiko johtua viimeaikaisista myrskyistä? Ei? Ehkä? Joo? En tiedä, haluan kahvia.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Joulu 2011, 23:45

Forte, tuskin. Joskus Foorumi.info saattaa päivittää/korjata/siirtää/temppuilla/käydä kahvilla niin si kaikki sitä palvelua käyttävät kärsii.
Tai si se on vaan ylikuormittunu sillontällön.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 07 Joulu 2011, 08:14

Minulla ei ole mitään ongelmia näkynyt.... Taidan käydä sen verran "harvoin" ettei ole ehtinyt näkymään mitään haittoja.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Ylva » 07 Joulu 2011, 08:47

Joskus foorumiin ei joo pääse, luultavasti joku ruuhkajuttu. Mulle sattunut muutaman kerran.

Ärsyttävää, en millään löydä eilisen Aksua XD Kaipa menen suosiolla syömään aamupalaa kun pitäisi kerrankin johonkin päästä... plaah.
Ylva

ViestiKirjoittaja jester » 07 Joulu 2011, 09:31

Oonko muuten ainut, kenellä on täysin uusien hahmojen kanssa se ongelma, että luonne jonka olen sille ajatellut, saattaa paljastua heti ensimmäisessä pelissä täysin sopimattomaksi ja hahmo vain... menee luonteensa mukaan, joka ei välttämättä ole paljoakaan alkuperäisen kaltainen?
Suurin syy siihen, miksi rakastan hahmojen kierrättämistä : D

Ei tuo foorumijuttu mua ainakaan nyt yleensä paljoa häiritse, mutta ärsyttäis vaan jos olis just kirjottanu pitkän jutun nettii ja se katoais :'D
jester

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Joulu 2011, 11:50

jester kirjoitti:Oonko muuten ainut, kenellä on täysin uusien hahmojen kanssa se ongelma, että luonne jonka olen sille ajatellut, saattaa paljastua heti ensimmäisessä pelissä täysin sopimattomaksi ja hahmo vain... menee luonteensa mukaan, joka ei välttämättä ole paljoakaan alkuperäisen kaltainen?

Voi kyllä on, harvinaisen tuttu :'D

Oli mielenkiintoinen aamu jälleen kerran. Herätykset ja kaikki oli kohillaan, mutta sitten tein sen asian, mitä ei koskaan pitäisi tehdä aamulla. Iskeä herätystä pois päältä ja jäädä sänkyyn torkkumaan. Heräsin tasan 15min ennen kuin bussin piti olla pysäkillä ja tuli "lievästi" hoppu. En ehtiny ku mäiskästä meikkivoiteet pärstään ja suoristaa hiukset, samalla kun piti ohessa koittaa vetää vaatteita päälle ja pakkaa laukkua *___* Vihaan tälläisiä aamuja kun oikeesti on kiire~
Crimson

ViestiKirjoittaja Ylva » 07 Joulu 2011, 15:44

Kiva että tuli lunta ja näin, mutta keuhkot tehny kaksi päivää nyt kuolemaa. Meinasin oikeasti kuolla kun kävelin ulkona. No ainakin melkein. Astma + yhtäkkinen kylmä = ei hyvä. Tarvitsen happinaamarin.

Mitään en vihaa enempää kuin kiirettä, Crim, joten myötätuntoni on puolellasi. Tässä maailmassa on liikaa kiirettä muutenkin.
Ylva

ViestiKirjoittaja Demintty » 07 Joulu 2011, 15:57

Oli mielenkiintoinen aamu jälleen kerran. Herätykset ja kaikki oli kohillaan, mutta sitten tein sen asian, mitä ei koskaan pitäisi tehdä aamulla. Iskeä herätystä pois päältä ja jäädä sänkyyn torkkumaan. Heräsin tasan 15min ennen kuin bussin piti olla pysäkillä ja tuli "lievästi" hoppu. En ehtiny ku mäiskästä meikkivoiteet pärstään ja suoristaa hiukset, samalla kun piti ohessa koittaa vetää vaatteita päälle ja pakkaa laukkua *___* Vihaan tälläisiä aamuja kun oikeesti on kiire~

Ja tämä tunne taas on minulle ihan tuttu ;__; tänä aamulla juuri näin kävi, heräsin sitten myöhemmin siihe ku sisko/äiskä, en oo varma kumpi :D tuli hoputtaa "Vieläkö sinä vaa nukut?! Nyt kampetta äkkiä niskaan!" ...
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 07 Joulu 2011, 17:24

Minulla tämä foorumi takkuili eilen, että jokatoinen kerta oli "palvelinta ei löytynyt" ja sitten piti yrittää uudellleen... : D
Templer

ViestiKirjoittaja jester » 07 Joulu 2011, 17:55

Meillä onki jo joulukuusi! Ja ihan koristeltuki : D
jester

ViestiKirjoittaja Demintty » 07 Joulu 2011, 18:00

paniikki iski ;__; nyt pitäis tilata se piirtopöytä mutta en tiiä minkä merkkisen, laisen en tiiä mitään..

Meillä on kuusi jota ei olla koristeltu, kaikki jouluvalot yms. ja paaljon karkkia :3
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 07 Joulu 2011, 18:59

Meillä kuusi tuodaan sisään ja koristellaan vasta jouluaaton aattona. Ei sillä, meillä on kyllä muovikuusi, koska äitini on allerginen tavan kuuselle. Ei se sinänsä eroa tavallisesta, vaikka vähän karuksi on mennytkin näin vuosien varrella, kun tuo kuusi on ainakin vanhempi kuin minä...

Itse suosittelisin ostamaan Trustin piirtopöydän ja ainakin minulla on mallia Slimline Widescreen (en nyt kyllä muista tarkalleen ku pakettia ei näy)
Kuitenkin samanlainen löytyy Crimiltäkin, ainakin viimeksi kun asiasta keskustelimme niin löytyi ja hän itse ei piirtopöydästä pitänyt, eli eiköhän tuo ole vähän mielipide kysymys, mutta älä osta mitään halppismerkkiä, josta et ole kuullutkaan... en ainakaan itse suosittelisi ostamaan.
Templer

ViestiKirjoittaja jester » 07 Joulu 2011, 19:15

Meilläki on (lähinnä eläinten takii) tekojoulukuusi, jonka ikä lähenee varmaan sitä 20 vuotta :'D
Tai oikeastaan se oli ennen ukin, mutta meidän vuoden-kaks vanha tekokuusi hajos ni saatiin sit toi kestävämpi malli : D

Mul on... wacom bamboo.. joku :'D
Hyvin on nää muutamat vuodet ainaki kestäny vaikka mukana on raahattu ties minne ja millon mikäki eläin tiputellu millon mistäkin alas....
jester

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Joulu 2011, 19:37

Trustin piirtopöydät ovat halpoja ja ne eivät välillä toimi kuten toivot niiden toimivan. Milloin takkuaa mikäkin. Niihin ei myöskään tunnu saavan ostettua mistään varaosia, joten suosittelen omasta puolestani ainakin ostamaan jonkun muun valmistajan pöytiä. Löytyy niitä halpoja muiltakin valmistajilta, jotka kenties ovat myös laatunsa väärti sitten kans. Tälleen ENTISEN Trustin pöydän omistaneena voin sanoa että en suosittele ja piste. Netistä kannattaa etsiskellä tietoa vaihtoehdoista mikä on hyvä ja lueskella vaikka foorumeilta ihmisten mielipiteitä millaisia nuo ovat käytössä olleet. Niiden avulla on sitten hyvä tehdä varma valinta :D

Itsehän kinusin vanhemmiltani ainokaiseksi joululahjakseni wacomin intuos pöydän .. 300e .. kallis on, mutta ainakin sellainen mihin voit tilata kynään uusia teriä kun edelliset hupenevat ja merkkinsä puolesta on jees. Malttamattomana tässä sitä odottelen, että pääsisin koeajamaan ja samalla eroon tuosta naapurin tabletista, joka on kyllä aivan pyllystä!

Ja minäkin tahtoisin joulukuusen tänne, mutta isäni on niin jouluvastainen ihminen ettei hän mitään kuusia sisälle pystyttele. Toista oli vielä silloin, kun äitinikin asui täällä ja olin pieni, silloin oli aina tuuhea iso kuusi tuvassa <3 Mussa taitaa itessänikin asua se pieni jouluvastainen pulliainen - pimeyden lapsi mä ooooon~ .. siedän silti, jos ne valot on jossain muualla, kuin minun kämpässäni ;3
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut